Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 02:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
[iframe]http://politiken.dk/uddannelse/ECE1436916/haard-narko-under-falsk-navn-haerger-blandt-unge/[/iframe]

Gud fader bevares.

Jeg synes titlen lægger op til noget andet end bare en gammel EB-smøre. Skuffende.
Den argumenterer for intet, har ingen pointe, ud over at fortælle om en pige der kom galt af sted, og så pege lidt i retning af daterape drugs.
Det ville være fint, hvis de brugte dette til at sige, at loven mod stoffer er dum, fordi folk ikke ved hvad de får på det illegale marked.. men.. nej nej.

Junior medlem

Geografisk sted: norge
haha fuck det er hjernedødt :D

Hvad er det for noget med at syntetisk cannabis er mere amfetamin end hash? Nu findes der jo en del forskellige slags cannabisdioder :P , men ingen af dem er da amfetaminer? Eller hvad?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

»For nylig så jeg en alkoholiker i tv, som lå i sit eget lort; det kunne have været mig«, siger hun.

Fantastisk !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Reaktionerne tyder på, at flere af de forsamlede 1. og 2. g’ere har haft en pille i hånden. Og har slugt den eller suget hashrøg langt ned i lungerne.

Hvor er det fedt formuleret :lol:

Citat:
Men de retter hurtigt opmærksomheden mod scenen, da de konfronteres med stoffernes verden, hvor intet er, hvad det giver sig ud for at være.

Ren Matrix

Og hvad er Date Rape Drug? Jeg har aldrig hørt om det. Og det er så overlæge på giftlinien der udtaler det her :?

Grin videre her http://www.drugrebels.dk/

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
En forfærdelig artikel! Men jeg synes næsten, at det er endnu værre at høre den "viden" Peter Skanning smider fra sig:

"Peter Skanning slutter med at vise en annonce fra nettet, som med store bogstaver proklamerer ’She is waiting’ og viser et par smukke kvindeøjne med et udfordrende blik.

»Hvad venter hun på«, spørger han en dreng i salen.

»Hun vil have diller«, siger eleven efter nogen tøven.

»Ja, og hvis du skal levere dilleren, er stoffet altså lavet til at bedøve hende, så hun kan voldtages«, siger Skanning efter at have konstateret, at drengen »rødmer klædeligt«.

»Hvis der stod, at stoffet er lavet specielt til voldtægt, ville det nok ikke sælge så godt«, siger han og nævner stoffet som et eksempel på det, som på engelsk kaldes date rape drug og forkortes DRD.
"

Så vidt jeg ved er der da ingen smart drugs etc., der kan bruges til date rape? Og, at de ligefrem skulle være specielt designet til det, er da helt ude i hampen. Nej hvor jeg dog hader den måde de altid nærmest brøler "FÆLGERENS" ud i hovedet på befolkningen.

Dedikeret medlem

Kan staten ikke bare komme med noget mere information om korrekt brug af stoffer, i stedet for den gode gamle "lad være, det er farligt", der må da tegne sig et mønster efterhånden som skriger "vi gør det alligevel". Foredrag om korrekt brug af narko, jo tak.

Citat:
»Hvad venter hun på«, spørger han en dreng i salen.

»Hun vil have diller«, siger eleven efter nogen tøven.

:gud:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er også tankevækkende at det altid er stoffet, som bliver fremstillet som synderen. Hvad med lidt mere fokus på brugeren af stoffet. Om man har tendens til at misbruge et stof (i dette tilfælde ecstasypiller?????) er vel mere en bagvedliggende problematik snarere end et egentligt stof. Det faktum at hun misbruger er vel mere det, som skal kigges på. I princippet kunne hun være blevet misbruger af alt, nu kom stoffet bare først.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Nu ved jeg ikke med jer, men har sku svært ved at tro på at en pige der kommer fra en fin familie er kommet så langt ud på så kort tid at hun har "været i seng med pushere" - "blevet voldtaget flere gange".
Det lyder sku mere som hende der prøver at retfærdiggøre overfor hende selv at hun er slutty.

men ja, fantastisk artikel!
For satan, tror sku forfatteren lige er udlært fra journalistskolen sådan som han får fortællerstemmen på.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Citat:
Reaktionerne tyder på, at flere af de forsamlede 1. og 2. g’ere har haft en pille i hånden. Og har slugt den eller suget hashrøg langt ned i lungerne.

Hvor er det fedt formuleret :lol:

Citat:
Men de retter hurtigt opmærksomheden mod scenen, da de konfronteres med stoffernes verden, hvor intet er, hvad det giver sig ud for at være.

Ren Matrix

Og hvad er Date Rape Drug? Jeg har aldrig hørt om det. Og det er så overlæge på giftlinien der udtaler det her :?

Grin videre her http://www.drugrebels.dk/

Ååååh, hvor ville jeg gerne lave en hjemmeside, med præcis det modsatte formål! Kendte mennesker der snakker om fantastiske oplevelser med stoffer og om hvor nice det er, HVIS man altså kan styre det :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Imponerende at de kan bruge et stof som virker som amfetamin til at drug-rape folk med.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

^
I og med Drug-rape er en myte, så gør det vel ikke den store forskel

Behindmind: Ja, noget perspektiv kunne være godt. Den video inde på drugrebels.dk viser måske endda meget godt een af grundene til misbrug. Her reproduceret, af stofrebellerne

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
@Luftkaptajnen: Drug rape en myte?? Hvor har du den fra? Mig bekendt foregår det ret ofte, omend der oftest bruges alkohol og ikke illegale stoffer...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Mig bekendt foregår det ret ofte, omend der oftest bruges alkohol

Every single night :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hehe, ja altså lige foruden alkohol.

"Åh nej, der er een der har puttet alkohol i min drink!"

Medlem
Brugeravatar

http://www.drugrebels.dk/

omfgwtflol

Brad Pitt ser godt ud fordi han ikke tager narko!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]