Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: træk nol
Medlem
Brugeravatar

Jeg er pt i gang med at trække nol, det gør jeg ved at smide al potten ned i en tæt beholder og hælde sprit ned i, efter 1 døgn hælder jeg væsken over i en stor kop og lader spriten fordampe, men nu kommer mit spørgsmål

1. jeg har brugt en halv bære pose med hamp og jeg vil skyde på der kun kommer ca 5 g mit spørgsmål er nu hvor meget hamp skal man cirka bruge til en 100g plade, eller er det mig der har gjordt noget forkert ?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg mener ikke nol er den rigtige vej at gå hvis du vil lave hashplader, ret mig endelig.
Så vidt jeg ved er der nogen der laver "hash" ved at male dårlige rester, blade, whatever og mixe det op med nol for at få det til at holde sammen og give det potens, men det er ikke den bedste hash man får på den måde...
tilgengæld får du noget af det bedste ud af dit projekt istedet.
Prøv at smøre lidt nol hen af siden på en cigaret eller bland en smule af det i din normale joint, det virker ganske godt! :P

Der er utallige andre posts om emnet, søg lidt - men jeg har snydt lidt:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =lave+hash
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =lave+hash

Check også http://www.dcfonline.dk/ der er massere af information om emnet.

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
en PLADE nol? og 100g nol? cmon :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg spurgte om mængenden hvor meget pot skal der til en 100 g ? når du trækker af det.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er meget let.
Hvis du ved hvor meget du har puttet i nu, så vej hvor meget du får ud af det.
Hvis du fx. brugte 50 gram pot og fik 5 gram nol, så skal du bruge 1000 gram pot for at få 100 gram nol.

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
FarmerFy- skrev:
Det er meget let.
Hvis du ved hvor meget du har puttet i nu, så vej hvor meget du får ud af det.
Hvis du fx. brugte 50 gram pot og fik 5 gram nol, så skal du bruge 1000 gram pot for at få 100 gram nol.

Mvh Jonas!

Damn, det var een af de hårde nysere! Good work FarmerFrækkert! ;)

Mvh DH

Titel:
Insane psychedelia user!

Gimme some sugar baby! :P

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ryst det da i stedet for. Vil jeg gætte på du bliver meget mere glad for! Kig lidt på forummet, eller søg efter "ryst" i cannabis forummet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Thomhash skrev:
Ryst det da i stedet for. Vil jeg gætte på du bliver meget mere glad for! Kig lidt på forummet, eller søg efter "ryst" i cannabis forummet.

@GizzaR: Det kan da lige tilføjes, at ryst jo netop er forløberen for hash. Det meste moderne hash er siet cannabis i én eller anden forstand - dårligt hash har bare store huller i sien og tillader mere bladmateriale at gå igennem.

Du kan blande ryst og nol og få noget lidt mere håndfast hash end blot olien i sig selv.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Husk på at du får noget urent nol ved at lade det trække i så lang tid. Jeg tror ikke du får meget mere THC ud af det, hvis du lader det trække i et døgn fremfor f.eks. 20 minutter. Til gengæld får du en del flere plantestoffer (nasty shit, gør dig ikke skæv ;) )

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Stonez, når han trækker med sprit skal han lade det være i et døgn. Det er min erfaring. Har trukket med sprit hvor det kun har fået lov at stå i en halv time, og ikke fået noget ud af det.

Gas derimod, der skal det jo næsten bare ned og vende i flasken så er man klar.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Junior medlem

hej hej vil forsøge at trække nol på 25 gram semi ryger, men er i tvivl omkring tiden det skal trække, har tænkt mig at bruge isopropylalkohol.. er fuldt ud klar over at der findes andre metoder osv, men er bare inyeresseret i at vide hvor lang tid det skal trække.. nogen der ved????? det er revet på et rivejern.... på forhånd tak

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Graver skrev:
hej hej vil forsøge at trække nol på 25 gram semi ryger, men er i tvivl omkring tiden det skal trække, har tænkt mig at bruge isopropylalkohol.. er fuldt ud klar over at der findes andre metoder osv, men er bare inyeresseret i at vide hvor lang tid det skal trække.. nogen der ved????? det er revet på et rivejern.... på forhånd tak

Jeg er egentlig bare lidt nysgerrig. Hvorfor vil du trække nol på 25 g semi-ryger?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Random: Joe, jeg har selv trukket med sprit, og det er generelt røv. Men vil man have en nogenlunde nol-kvalitet er det nødvendigt at lade det trække i meget kortere tid. Udover THC ryger der jo også en del plantestoffer med, især efter et døgn. Den optimale fremgangsmåde med sprit, er IMHO, kun at skylle det hurtigt igennem med spritten, damp af og ryg. Kør nyt sprit gennem resterne osv. osv. Denne metode giver MEGET lavt udbytte, men kvaliteten skulle være i orden. Resterne kan man jo altid lade trække et døgn hvis man har lyst, så har man jo bare to kvaliteter.

Graver: Hvis det er hash du trækker på er det sikkert fint at lade det trække i 24 timer.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
hvordan er metoden med gas, og hvad for noget gas er det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Morpheus skrev:
hvordan er metoden med gas, og hvad for noget gas er det?

Gas: Ronson lightergas (10kr i TIGER butikkerne, op til 20-25 i supermarkeder, kiosker osv.)

Tag en plastik colaflaske foreksempel. Proppen laver du et hul i så det passer med de tutter der er i låget på gassen. Put dit materiale ned i flasken, tag gassen og tryk ned i tutten i låget. Ligesom en gigantisk lighter...

Efter fx 15 min. skruer du forsigtigt låget af (forsigtigt, der er højt tryk, og du risikerer et springvand af gas og nol hvis du bare fyrer låget af, hold igen på låget til trykket er gået af)

Så hælder du den flydende gas (flydende da trykket bliver opretholdt i flasken) op i en glasskål eller en gryde, og lader det fordampe. Du kan med fordel bruge et vandbad med varmt vand du sætter skål/gryde i. Det speeder processen op

Det der ligger tilbage er nol

HUSK!!! Skal gøres udenfor, da gassen er EKSTREMT brandfarligt, og du risikerer en alt for tidlig død eller voldsom vansiring

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
ok mange tak..

Titel: Re: træk nol
Junior medlem

Xpert Ska i lytte til Tror han ved hvad han snakker ;P ;) ja jeg staver lort men læs det eller lad vær :p Når jeg træker nol så tar jeg en lille cocacola flaske og prikker 4-6 Huller i bunden af den med en Nål og laver et hål i toppen af flasken så det passer til lighter gassen så fylder jeg den 2-4 CM med Pot Grind det eller la vær Prøv dig frem ;) og så tar jeg en skål halvt fylt med vand og sætter lighter gassen i toppen af flasken og holder cola bunden i skålen 2 CM over vandet og tømmer cirka halvdelen af gassen og så er der til 1 smøgs mix med nol :) Prøv det et par gange så ka du finde ud af det ;) MEN HUSK INGEN ILD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAR VADET TÆT PÅ AT SPRANGE MIG SELV I LUFTEN FIK BRANDT ALLE MINE HÅR AF PÅ ARMEN OG MIT TØJ PÅ GULVEDT OG ALLE TOMME FLASKER I RUMMET VAR SPRUNGET ELLER SMELTED FATTER IK JEG IKKE KOM MER TIL SKADE MEN TRO MIG DET GÅR HORTIG GALT TENK DIG OM!!!!!!! ;) INGEN ILD!!!!!! og husk at et rum med 100% luft skal nok cirka bruge 10% gas så er det en bombe ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Og hvad var idéen i at åbne denne tråd igen?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
umiddelbart hvis jeg skal læse mig frem til hvorfor han valgte at åbne den så tror jeg han syntes vi skulle læse den eller lade vær + at capslock og unyttige posts følges ad

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]