Jeg har tendens til at blive paranoid, faktisk meget tit, når jeg endelig er sammen med mine venner :S Også derfor jeg ikke rigtig har nogle nære venner som sådan. Jeg stoler ikke på dem. Af en eller anden grund tør jeg ikke stole på dem. Så det har afholdt mig fra at være i andres selskab. Har det meget bedre når det bare er mig selv, så slipper jeg for at tænke på det. Med vrangsforestillinger, hvad mener du så?
Men ved ikke om man kan kalde det skizofreni. For mig er skizofreni sådan noget med man ser ting der ikke er der og hører stemmer, det gør jeg jo ikke.
Her er i øvrigt en vigtig forskel som nogle måske kan lære noget af. Hvis du i vågen tilstand var sikker på, at dine venner ville slå dig ihjel, så ville det paranoidt og måske en begyndende psykose, skizoid eller skizofren tilstand (med mindre dine venner selvfølgelig er tidligere mordere eller har truet dig med at slå dig ihjel). Hvis du drømmer det, er det et mareridt og noget helt andet.
.
Jeg var vågen, idet jeg lå og tænkte det imens jeg prøvede på at falde i søvn i flere timer. Men det er blot tanker, jeg tror ikke de kan finde på det.. Det var mere bare sådan, "hvad nu hvis" og "hvad gør jeg hvis nu"... Men tror bare det er mit hoved den er gal med.. Eller.. Det er det. Jeg ved det godt. Men igen, styrer det desværre ikke selv

Det er heller ikke nemt at forklare. Det er vel lidt paranoide tanker faktisk. Men jeg er sikker på det er de piller der gør jeg tænker sådan.