Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: u å æ lan
Modtog noget MXE (gider altså ikke sidde og skrive hele ordet:) for nylig. Da jeg senere lige ville lave en lille test på det, havnede et par dråber 99,9% isopropylalkohol i posen med MXE´en. skyndte mig at vende bunden i vejret på posen, og hældte alt det tørre ud på et stykke sølvpapir, og fandt hurtigt en ny lille pose til det.
Men i den oprindelige pose var ca 200 mg tilbage, der var blevet fugtet og klumpet, ikke vådt, bare fugtigt, som jeg har oplevet amfetamin har været til tider. Men hvad med det? har jeg ødelagt det på nogen måde ved at lade det komme i kontakt med isopropylalkoholen.

Isopropylalkohol er jo ikke det samme som ethanol, lidt giftigere også, og tænker at det måske kan efterlade noget jeg helst ikke ønsker i min MXE...

Men lagde det bare til tørre for sig selv, og det var næsten også tørt med det samme, men vil bare forsikre mig at jeg ikke har ødelagt noget, eller forurenet det, har bestemt ikke lyst til at blive syg samtidig med jeg er under indflydelse af MXE.

Kan jeg blande dem sammen, bør jeg holde dem adskilt eller kassere det helt og undgå evt oplevelser der er dejlige at undgå...?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bare tør det. IPAen fordamper hurtigt og er iøvrigt ikke særligt giftigt. Det reagerer ikke med MXE

Medlem

Nogle mennesker bruger IPA som rusmiddel for at opnå en effekt meget lig ethanol. Jeg tror slet ikke du skal være bekymret for et par dråber. LD50 er knap 400 mL af en 70% opløsning ifølge denne side. Bare tør det og brug det som sædvanligt. IPA er ikke særlig reaktivt og jeg tror ikke der er sket noget med dit MXE.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Undskyld offtopic, men synes det er lidt sjovt, at du bruger 8 ord på at forklare, at du skriver MXE for at spare besværet med at skrive hele ordet. ( Ø ___ Ø)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Undskyld offtopic, men synes det er lidt sjovt, at du bruger 8 ord på at forklare, at du skriver MXE for at spare besværet med at skrive hele ordet. ( Ø ___ Ø)

Jeg havde tænkt mig at sige, han nok ikke kunne huske hele navnet for det og ikke gad at google det, men så læste jeg lige navnet på tråden. :|

Junior medlem

Geografisk sted: u å æ lan
Ja det kan der jo sådan set godt være noget om..., ironisk spild af kontakt med tasterne på min computers tastetur formoder jeg :D , synes bare ordet er så langt og besværligt...

Men 1000 tak for de tilfredstillende tilbagemeldinger...

God dag ønskes til alle...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Modtog noget MXE (gider altså ikke sidde og skrive hele ordet:)

Nej, hellere skrive en hel sætning istedet for et ord på 13 bogstaver ;) Tæl selv efter evt :cheers:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]