Hey folks. Undskyld beskeden endte med at blive lidt lang, men følte jeg havde en del at sige. Jeg skriver herinde, fordi jeg har undret mig over en del ang. psykedeliske stoffer (svampe, LSA, LSD, mescaline, osv.) og også læst meget op på dem. Jeg ville egentlig gerne have oprettet en ny profil for at skrive det jeg vil skrive her i, da det er ret personligt, men jeg tænker, at det nok bare ville være at skjule noget for mig selv, og det ville være lidt åndssvagt når det nu kommer til sådan noget her.
Jeg er 18 år og næsten lige fyldt, og jeg har en mild form for Aspergers syndrom. I de seneste 3 en halv måned er jeg begyndt at ryge noget hash med min bror og hans venner (som også er begyndt at blive mine egne venner nu), og oplevede min første sexuelle oplevelse med en pige for 4 måneder siden, og har været sammen med flere piger siden da (en af dem en model - nytteløst at pointere, men jeg bliver nød til at give mig selv credit for den

), og er egentlig blevet en del glad på det seneste pga. alle de gode oplevelser jeg har fået. Jeg er også ved at blive rigtig glad for en pige, som også er helt skudt i mig, og hun kan måske godt ende mig at blive min første kæreste, så det er jeg egentlig meget glad for.
Omkring 1 til halvanden måned siden begyndte jeg at interessere mig for ting som svampe osv., fordi jeg har været meget interesseret i ideen om hallucinationer, og jeg følte den burde blive oplevet en enkelt gang. Da jeg så læste om, hvordan de egentlig bryder ens ego ned, og hvad det betyder, blev jeg endnu mere fascineret og interesseret i dem, da jeg er meget interesseret i psykologi og selv håber på at blive psykolog en dag. Siden da begyndte jeg at læste meget op på de forskellige stoffer, og føler jeg godt kan forstå deres påvirkning til en vis grad nu.
Ang. det jeg vil frem til: Jeg vil nok ikke selv sige, jeg er et meget negativt menneske, men det er nok en barriere jeg har overfor mig selv og andre (så... se det her som en dårlig indrømmelse af at jeg typisk tænker negativt). Jeg er ved at komme ned fra en influenza lige nu, og det er først efter jeg begyndte at have den, at jeg virkelig er begyndt at tænke negativt og "genoverveje" (nok et meget misledende ord, men mit ordforråd er ikke stort nok til at kunne finde et mere passende ord lige nu) det med at prøve noget psykedelisk, fordi jeg tænker, at et bad trip måske godt kan påvirke mig psykisk. I går lå jeg i sengen med meget slem influenza i min seng i komplet mørke, noget jeg ikke er vant til, og begyndte at tænke i meget negative baner. Nogle tanker var for eksempel: Hvorfor søger jeg kontakt kun af sexual interest til andre piger, når jeg allerede har en pige, jeg ved er interesseret i mig, og som jeg også selv viser interesse for? Begyndte også at undre mig over, om jeg nogensinde ville kunne føle forelske eller kærlighed, da jeg aldrig har følt det før.
Udover det blev jeg også rigtig bange for at komme ind på tanken om død. Det føles bare skræmmende at tænke på, at man er død i en uendelighed, og aldrig kommer til live igen. Selv lige nu er jeg bange for at skrive det, og vil helst gerne stoppe her.
Mit spørgsmål er så bare... Kan et bad trip virkelig skade en psykisk hårdt? Jeg hører tit, at "psykedeliske stoffer er ikke legetøj", og nej, selvfølgelig er de ikke det. Men jeg har endnu ikke hørt noget, der skulle virke direkte skræmmende kommende fra dem af, udover flashbacks og skizofreni fra LSD af.
Og er det en dum ide for mig at prøve noget med meget tankespind? Jeg har allerede købt 30 Woodrose frø (de burde komme med post i morgen eller overmorgen), så jeg tænker, at jeg vil prøve 5 af dem til at starte med. Jeg tænker selv, at oplevelsen sagtens kan blive positiv, og det egentlig kan gavne mig en del, hvis jeg får en god oplevelse ud af den. Det skal nok siges, jeg gør det med min bror og hans/mine venner (de er kun 2). Min bror gør det med mig, og de andre er til opsyn, men de har kun prøvet ketamin før, så de er ikke erfarne med at tripsitte overhovedet. Jeg har selv fundet en masse godt musik og også købt 20 rygelsespinde med vanilla til at lave en god setting. Musikken er lys og glad i det, for det meste Vibrasphere, Nujabes, Kettel, BT (This Binary Universe), Ott, og måske noget Shugo Tokumaru hvis altså mit hovede kan klare til at der foregår så meget i musikken på det tidspunkt.
PS. Er det måske en god ide at starte ud med noget som 2c-b eller MDMA? Har hørt de skulle være meget gode, euforisende og psykedelise substanser.