Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Kan man få en overdosis på Rivotriler? og i så fald hvor mange skal man indtage?

Jeg spørger, da jeg for omkring 1 år siden, "kom til" at spise alt alt for mange af dem, sammen med 3 venner.
Vi spiste ihvertfald en 60-80+ Rivotriler hver over fredag-mandag, og så måske 10 Rohybnoler. Og så 10 rivotriler igen næste fredag, blandet med ihvertfald ½ flaske vodka (Ja, ved godt det ikke var så skide smart)
Jeg vidste egentlig ikke hvad de gjorde, udover de havde en lamme effekt, når man spiste nok af dem.
Det resulterede så i at jeg var en zombie i omkring 2 uger, og at jeg ikke husker halvdelen af hvad vi lavede. Jeg kunne virkelig ikke selv se det, og troede mine venner overdrev helt vildt(det var kun 4 af os der tog dem, der var et par stykker som ikke tog noget), indtil jeg så læste om halveringstiden.

På forhånd vil jeg gerne sige, at jeg godt ved hvor dumt det var, og har heller ikk taget noget, jeg ikke vidste noget om siden.

Men det jeg tænker på er, har vi været utroligt heldige at ingen af os kom galt afsted?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Det resulterede så i at jeg var en zombie i omkring 2 uger, og at jeg ikke husker halvdelen af hvad vi lavede. Jeg kunne virkelig ikke selv se det, og troede mine venner overdrev helt vildt(det var kun 4 af os der tog dem, der var et par stykker som ikke tog noget), indtil jeg så læste om halveringstiden.

Det lyder som den fedeste rus!

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Kan man få en overdosis på Rivotriler? og i så fald hvor mange skal man indtage?

Jeg spørger, da jeg for omkring 1 år siden, "kom til" at spise alt alt for mange af dem, sammen med 3 venner.
Vi spiste ihvertfald en 60-80+ Rivotriler hver over fredag-mandag, og så måske 10 Rohybnoler. Og så 10 rivotriler igen næste fredag, blandet med ihvertfald ½ flaske vodka (Ja, ved godt det ikke var så skide smart)
Jeg vidste egentlig ikke hvad de gjorde, udover de havde en lamme effekt, når man spiste nok af dem.

På forhånd vil jeg gerne sige, at jeg godt ved hvor dumt det var, og har heller ikk taget noget, jeg ikke vidste noget om siden.

Men det jeg tænker på er, har vi været utroligt heldige at ingen af os kom galt afsted?

Hvad har I så lært af det?

Junior medlem

Vi havde det egentlig fedt nok, mens vi tog det. Som sagt, så var det først bagefter det gik op for os, hvor stenet det havde været.

Men hvis i ikke har noget fornuftig at sige, bedes i venligst holde det for jer selv ;)

Som der står i topic, så ved jeg godt hvor dumt det var, det var heller ikke meningen at vi ville tage så mange, det fandt vi først ud af da vi var nogenlunde normale igen, og vi snakkede med ham vi fik dem fra. :)

og jeg har skam taget ved lære, jeg har ikke taget noget siden, uden at undersøge alt omkring stoffet inden :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Yeah, brugbare svar Puny_pete og KK!

Jeg kan ikke finde noget data konkret om clonazepam, men det ser ud til at det er relativt sjældent, at folk dør af benzodiazepin overdosis alene. Det sker oftest i kombination med andre depressanter som alkohol eller opiater. OD af benzoer alene har dog også en række særdeles ubehagelige mulige konsekvenser (udover døden):
Citat:
Cases of severe overdose have been reported and symptoms displayed may include prolonged deep coma or deep cyclic coma, apnea, respiratory depression, hypoxemia, hypothermia, hypotension, bradycardia, cardiac arrest, and pulmonary aspiration, with the possibility of death.[11][14][15][16][17][18] Severe consequences are rare following overdose of benzodiazepines alone but the severity of overdose is increased significantly if benzodiazepines are taken in overdose in combination with other medications.[18] Significant toxicity may result following recreation drug misuse in conjunction with other CNS depressants such as opioids or ethanol.[19][20][21][22] The duration of symptoms following overdose is usually between 12 and 36 hours in the majority of cases.[12] The majority of drug-related deaths involve misuse of heroin or other opioids in combination with benzodiazepines or other CNS depressant drugs. In most cases of fatal overdose it is likely that lack of opioid tolerance combined with the depressant effects of benzodiazepines is the cause of death.[23]
http://en.wikipedia.org/wiki/Benzodiazepine_overdose

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg åd blot 2 stk rivotril første gang jeg nogensinde tog benzo'er og fik en god sjat hukommelsestab. Mig og en kammerat havde lige været ude og hente en pose med 50 stk fra en bekendt. Vi snuppede en på vej hjem til mig og en til da vi var kommet hjem. MEN SÅ PLUDSELIG stod jeg oppe på en skole i nærheden af hvor jeg bor med min kammerat som snakkede usammenhængende og ligenede en zombie. Det sidste jeg kunne huske var at vi chillede hjemme hos mig ved halv 1 tiden og posen med benzo'erne var pist væk!

Det var temmelig træls, men så fik man jo den lærestreg ud af det. Det kunne jo ha endt en hel del værre tænker jeg. (:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Yeah, brugbare svar Puny_pete og KK!

Det var nu en dybfølt interesse, der fik mig til at spørge. Kunne også bare have sendt en pm som jeg plejer, det burde flere gøre i stedet for at poste.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Nu findes der desværre en del kopimedicin på markedet, så selvom I har spist så mange, så er det langt fra sikkert at I har spist så mange mg clonazepam som I tror I har. Men hvis ikke nogen af jer har prøvet benzo'er før, så er det sgu godt klaret! Men som HS skriver så er det ikke så ofte at det er dødeligt at spise mange benzoer. Oftest bliver det først farligt hvis man blander med opioider, eller både opioider og alkohol.

Junior medlem

Jeg takker for svarene, ang. hvorvidt man kan få OD af det:)

Jeg åd blot 2 stk rivotril første gang jeg nogensinde tog benzo'er og fik en god sjat hukommelsestab. Mig og en kammerat havde lige været ude og hente en pose med 50 stk fra en bekendt. Vi snuppede en på vej hjem til mig og en til da vi var kommet hjem. MEN SÅ PLUDSELIG stod jeg oppe på en skole i nærheden af hvor jeg bor med min kammerat som snakkede usammenhængende og ligenede en zombie. Det sidste jeg kunne huske var at vi chillede hjemme hos mig ved halv 1 tiden og posen med benzo'erne var pist væk!

Det var temmelig træls, men så fik man jo den lærestreg ud af det. Det kunne jo ha endt en hel del værre tænker jeg. (:

Ja, vi havde sgu heller ikk tænkt os at spise så mange, men væk var de sgu til sidst.

Nu findes der desværre en del kopimedicin på markedet, så selvom I har spist så mange, så er det langt fra sikkert at I har spist så mange mg clonazepam som I tror I har. Men hvis ikke nogen af jer har prøvet benzo'er før, så er det sgu godt klaret! Men som HS skriver så er det ikke så ofte at det er dødeligt at spise mange benzoer. Oftest bliver det først farligt hvis man blander med opioider, eller både opioider og alkohol.

Vi kender ham vi for dem fra, og er pænt sikker på de var gode nok.. Det var nu også kun 2 af os, der tog så mange(de andre 2 tog lidt mindre) hvor ham min kammerat, har prøvet det før, og generelt bare kan tage alt for mange stoffer. Og jeg så ikke havde prøvet det før, men er så en okay stor gut, og plejer at have en høj tolerance ang. de fleste ting.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]