Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Jeg kan desværre ik svare på så meget men kan sige det er rigtig fedt du prøver og gøre noget ved problemet for det er satme for klamt det der :evil:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
øøøh, acetone er jo netop det man bruger til at oprense urent produkt.

dealere er fandens håndlangere. hav lidt stolthed og lad være med at handle med dem. lad være med at købe gadenarko (coke, amf, heroin, ecstacy osv.). det er mit eneste råd. de er i hvert fald døve for argumenter, så det tror jeg ikke du vil have den store held med. det er kun penge der tæller, og den eneste måde at fortælle dem at de er nogle røvhuller, er ved at vende dem ryggen.

jeg har sagt det her så mange gange at det efterhånden er blevet en automatisme, men seriøst, lad være med at støtte de møghunde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er delvist enig i det Lunokhod skriver.
Man bør ikke støtte pushere, men på den anden side er det ofte den eneste måde man kan få fat i det stof man ønsker sig. Det er jo ikke sådan du lige falder over en, der har en masse kokabuske til at vokse i sin baghave.
Da landet ligger sådan, at man ikke kan få fat på rigtig mange stoffer uden at støtte dealere, er det den eneste udvej. Ja enten det eller at lade være med at tage stoffer.

Kan ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, så det er egentlig lidt ærgeligt jeg poster i din tråd. Men kom til at tænke på om hårlak mon også giver noget til rusen? Det er da anvendt som et "rusmiddel" på samme måde som deodorant og lightergas, hvilket er ekstremt skadeligt for din hjerne.
Det kunne tænkes, at hårlak gør dit coke til et meget skadeligt stof for dig, hvad end du så skulle have et lille eller stort forbrug af kokain.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
men nu er det jo faktisk sådan at de stoffer som i stor stil handles af pushere og som skamcuttes til ukendelighed, også er nogle af de mest skadelige og dem med mindst potentiale for psykologisk udvikling. det er med andre ord de typiske misbrugsstoffer, hvor drivkraften bag deres tiltrækning er ego-boostet, lykkefølelsen og euforien.

så er der lige cannabis. der kan man jo være kreativ og dyrke selv. samme gælder svampe. så er der jo LSD, som godt nok forhandles illegalt, men er fuldstændig umuligt at lave en bekæmpelsesmæssig indsats overfor i og med at det er lugtfrit, farveløst og ekstremt potent. derfor er der ikke nogen ide i at cutte det med noget, da smuglingsrisikoen er lig nul. skal man endelig have sine lejlighedsvise stimulanser, så synes jeg egentlig det er et bedre signal at sende, hvis man prøver at omgå loven i stedet for decideret at bryde den. det kan jo så blive en udfordring med den nye analoglovgivning. jeg ved godt at RC-markedet har sine alvorlige fejl, og at man tager en risiko, men i forhold til det miljø man bliver en del af ved at købe fra pushere, synes jeg stadig det er at foretrække.

men jeg er holdt op med at tage stimulanser, phenethylaminer og lign. af sundhedsmæssige årsager og fordi det bliver ensformigt og kedeligt i længden. og så kan jeg godt nøjes med at drikke alkohol, selvom det ikke nødvendigvis er sundere, da jeg egtl. synes det har mange af de samme ting at byde på. ekstremt alsidigt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Synes sgu det er fedt nok, du i det mindste prøver at banke lidt fornuft ind i hovedet på dem - omend du måske taler for døve ører.

Jeg er med Lunokhod her, og det er efterhånden flere år siden jeg selv sidst har støttet den type dealere. På den anden side, er det jo klart at folk med dårlige kontakter har tendens til at støtte de amøber..

Medlem
Brugeravatar

jeg har oftest oplevet at kokain har været cuttet up med kreatin. Jeg tror ikke decideret det er usundt at sniffe kreatin, men der må være et klogt hoved der kan rette mig hvis jeg tager fejl.
Det eneste jeg har hørt om neglelaksfjerner og coke, var en eller anden gut der cuttede up med laktose. Som så mange andre provins pushere var hans uddannelsesniveau ikke så højt, så han troede faktisk at laktose var neglelaksfjerner.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]