Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 dec 2011 21:59 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 dec 2011 19:01
Indlæg: 25
Substans/er: Hash, LSD eller fantasy eller ?
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Hash fra morgen til aften og flydende LSD eller fantasy

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Roskilde 2011 med masser af ryger, på en smattet og våd lørdag nat til søndag morgen. Jeg har aldrig før eller siden prøvet andet end THC og alkohol

Triprapporten
:hm: Jeg skriver denne rapport for at dele min historie med alle jer herinde, for selv at genopdage trippet og ikke mindst for at i herinde kan vurdere hvad det er jeg kan have taget :|

Jeg var på pladsen fra torsdag til søndag og røg konstant. Jeg tror jeg røg flere joints end jeg røg cigaretter under hele festivalen og alkohol afholdt jeg mig helt og aldeles fra. Det var kun da jeg stod i et af de overdækkede telte (de telte man kunne stå under) mast i menneskeflokken, at jeg tog en enkel slurk af en varm øl for at få væske :D

FØR INDTAGELSE
Lørdag aften gik mig, ML og MC op til orange scene for at høre kings of leon og nød koncerten med en joint til deling.. Vi kedede os lidt og lyttede bare til musikken istedet for at hoppe og danse og gå amok, men pludselig kigger jeg tilfældigt hen på en gut. Vi får øjenkontakt og vi gå mod hinanden for at kramme :lol: ML svinger også armene om os og pludselig hopper vi rundt og danser. Jeg tjatter til en persons øl så den hældes ud over ham og han bliver lidt sur, men heldigvis var han ikke en voldelig type.. Vi Beslutter os for at gå mod vores camp igen, men inden vi overhovedet når væk fra pladsen ser mig og ML en fredelig hippie i fuldt "syrevasket" tøj (Det der med alle farverne i en spiral). Mig og ML kigger kort hinanden i øjnene og vi krammer livet ud af den hippie :D Derefter går vi videre mod campen (ved C) og på vejen fik vi fat i nogen sugerør, som vi lavede til armbånd. Vi tilbød alle vi mødte et armbånd men der var ikke mange der var friske på det. Da vi er kommet over jernbanebroen ser vi en mand sidde og sejle rundt med sig selv og vi går over for at tilbyde ham et af vores armbånd. Vi ser hurtigt at han er rimelig vissen og han forklarer at han altså er på ketamin og det er grunden. Manden var nok omkring de fyrre til halvtreds og pæn/almindeligt klædt så det undrede mig at han var på ketatur med sig selv.. Vi snakker med ham noget tid (eller prøver på det, da han mumler meget og glemmer at vi er der) og han tilbyder os pludseligt flydende LSD. Vi kigger på hinanden og bliver hurtigt enige om at det er vi friske på. Der går lang tid før vi får flasken at se (den så sådan her ud http://www.oralabs.com/images/ice-drops.png) og han fortæller os at den skal koste os 4500 kr. 'ØV' tænkte vi og spurgte om ikke vi bare kunne købe et par dråber på fingrene, men han var meget svær at snakke med.
Vi går fra ham og jeg spørger ML og MC, lidt i sjov, om man ikke bare kunne have taget det fra ham, da han jo var rimelig omtumlet. De synes faktisk det lyder som en god idé så vi beslutter os for at gøre det. ML går om et stykke bag ved manden for at se hvordan han vil reagere når vi løber. Mig og MC går hen til manden og spørger om ikke vi kan ordne det med et par dråber for 450 kr. Han mumler bare lidt. Så spørger MC om ikke han må se flasken igen og han får den så i hånden, kigger på mig og så sætter jeg ellers af og han følger efter. ML observere at manden rejser sig, hans ben vil ikke som han vil og han vælter i mudderet. Det er dumt og umoralsk at stjæle (også selvom det er ulovlige varer) men vi er jo bare unge og dumme og virkeligt opsatte på at prøve det.

INDTAGELSE OG TRIP
Vi bevæger os op mod skatebanen og snakker om hvor vild hjertebanken vi fik lige i det øjeblik og glemmer helt at vi jo faktisk har det i vores varetægt og en vild nat venter os forude. Vi sætter os på en af ramperne og drypper det på vores fingrespidser og slikker dem af. Det smager ikke af noget specielt. Vi sidder lidt og ryger en smøg/joint (kan ikke huske hvad det var) og synes ikke syren virker. Vi må have været meget ivrige og have glemt at LSD skal indtages i meget meget små doser. Jeg ender op med at have slikket 7-10 dråber. Vi sidder lidt og diskutere om der sker noget eller om vi bare er monsterskæve. Der går lidt tid med stilhed inden jeg pludselig siger "Jeg ved ik med jer eller om det har en placebo effekt på mig, men lyset deler sig i hele farvespektret og alle farver er meget skarpere og 'gladere'". De giver mig ret i at der begynder at ske noget og vi går mod vores camp. Vi ser at der ikke er nogen i vores camp, så vi går hen til en gut som ML havde mødt nogle dage tidliger, der ikke ligger langt fra vores camp.
Vi kommer hen til ham og jeg ser at han er omkring 40-50 og skaldet og det går hurtigt op for mig at han er ret erfaren når det kommer til psykoaktive/psykedeliske stoffer. Vi forklarer ham hvad vi har gjort og hvordan vi har det, men han siger at det umuligt kan have været LSD, fordi at hvis vi havde taget det i de mængder ville vores hjerne have slået saltomortale og vi vil ikke kunne vide hvad er op og ned. Han smager også på det og siger at LSD ville have smagt mere metallisk. Mens vi snakker med ham fryser mit billede af ham helt fast. Jeg kan ikke se hans læber bevæge sig eller fokusere på noget bag/rundt om ham. Kun når jeg drejer mit hovede helt væk og han er ude af min synsvinkel kan jeg bevæge mit blik og se omkring. Når han er i mit synsfelt fryser mit blik fast på ham. Jeg ser på mine venner og kan godt se at det har taget effekt på dem også, men de er en smule mere nervøse omkring det hvor jeg tænker "scoooooore" fordi at der overhovedet sker noget. Vi går ind i et telt og ham den skaldede, ML og MC lægger sig på nogle madresser og jeg sætter mig på en havestol. De snakker om et eller andet, men jeg er helt i min egen verden hvor jeg sidder tænker på hvad jeg kan få ud af trippet. Jeg afbryder pludselig og forklare at teltet bølger og jeg er helt sikker på at det ikke er nogen der slår til det udefra, fordi man ikke kan høre telte knitre. ML for vild noia på og råber af mig at jeg skal holde kæft, men jeg bliver bare ved med at forklare hvad jeg ser. MC lader også til at være ret forvirret og lidt bange, men han tier. Ham den skaldede siger at det kan muligvis godt være syre alligevel siden vi har det på den måde, men det må være meget fortyndet.

Når ML har fået lidt mere ro på går vi på eventyr. Vi hopper rundt fra camp til camp og snakker med de der stadig er vågne og vi skralder forladte telte for ting og sager. En mærkelig mærkelig tanke kommer igen i mit hovede.. (har haft den førhen hvor jeg har været skæv). En blå guitar der skriger Jeppe. Både sætningen og billedet af en blå guitar. Den popper heletiden op, sammen med tanken om tetris.. Jeg spiller konstant tetris i mine tanker.
Vi vil på toilet på et tidspunkt og de går ind i båsene men jeg skal ikke kan jeg mærke. Jeg er vildt legesyg så jeg hopper op på MLs 'skur' og banker på taget og når han kommer ud griner vi alle sammen som om at det var det sjoveste der nogensinde var sket. Det næste jeg ved er at vi alle tre vil have resten af en efterskolevens hash imod at han for pengene for det en anden gang. Den er han med på og så går han i seng Vi sætter os og ryger igen igen. Klokken er nok omkring de 3-4 stykker. Vi deler det mellem mig og MC (som jeg husker det) og vi sætter os i et random telt og ryger. ML bliver i vores camp, måske for at få hvilet. Jeg ved det ikke. MC er snothamrende forvirret og forstår ikke at jeg vil sætte mig der for at ryge selvom at jeg forklarer ham det 1000 gange. "Så vi sætter os i teltet for at ryge" "ja" "Sætter vi os i teltet for at ryge?" "Ja, vi sætter os for at ryge" og sådan bliver det ved til vi til sidst for røget. Vi går lidt rundt og snakker lidt sammen om at han har vild vild noia og konfus på mens jeg oplever alting og fryder mig over stoffets muligheder. Det ender med at vi sætter os ved to rasta-like fyre. Den ene fra Canada og den anden med "sigøjner-udseende". Begge med dreadlocks. Vi ryger flere gange og en norsk mand kommer pludselig ud fra deres telt. Han er rimelig omtået også og ryger med os. Vi sidder og snakker om forskellige småting, men det er ikke altid vi forstår hinanden hverken på dansk-norsk eller engelsk, men så griner vi bare og sætningen "what to do, what to do" bliver sagt gang på gang. Der sker mange forskellige ting i løbet af natten, men jeg kan ikke huske rækkefølgen på dem.
Da det bliver morgen igen går jeg fra mine nye rasta-venner og hen til min camp og kan se at alle er taget hjem. Jeg samler mine vigtigste ting op og går mod jernbanen.. Her begynder jeg så at undre mig over alt og jeg er ualmindeligt træt. Jeg opfatter at der er masser af mennesker omkring mig og det finder jeg ret forstyrende. Jeg kommer i tanke om hvor langt jeg har hjem (vestjylland) og hvor langt jeg skal bære mine tunge tasker. Alt kommer bare til mig som lyn fra en klar himmel og jeg føler mig helt hjælpeløs. Jeg har det rettere sagt ikke særlig fedt.
Jeg står i lang tid i kø for at købe en billet til toget, solen bager ned og jeg sveder voldsomt med mine kæmpe taske på ryggen. Til sidst gider jeg ik den forbandede kø mere, så jeg går bare mod toget, men selfølgelig er der en der stopper for at se billet og jeg bliver vist væk derfra. Nu følger jeg mig virkelig på herrens mark, fordi jeg har mest af alt lyst til at lægge mig ned og sove, men jeg skal jo afsted. Jeg begynder også ligeså langsomt at skiftevis kigge mig undrene over skulderen og at spærre øjnene helt op og kigge frem.
Jeg beslutter at tage gåturen til roskilde station og, forvirret som jeg er, vil jeg over motorvejsbroen. Nogle frivillige "roskildefestival-folk" råber til mig fra den anden side af jernbanen at jeg skal se at komme ned derfra. Jeg kommer over broen og ned til dem og jeg spørger efter vejen til stationen. Når jeg så har fået det at vide går jeg derudaf.
Jeg sætter mig ned flere gange i løbet af gåturen for at hvile og lukker øjnene og her kan jeg se det hele køre. Farver og mønstre og minder i små klip og billeder viser sig på min nethinde. Hver gang jeg lukker øjnene er det som at falde i søvn og drømme med det samme. Det er rart at sidde og slappe af og opleve mine tanker og idéer, men syntes det var pinligt sidde og sove offentlig, så jeg hanker op i mig selv og går videre. Jeg møder en sparbutik og går ind for at købe noget morgenmad. Jeg har kun lyst at gøre det bedste for mig selv og forkæle mig selv. Jeg er pludselig ude foran butikken med en masse chokolade. Jeg ved ikke om jeg har betalt for det eller jeg har taget det. En ældre mand kommer hen til mig og spørger ind til festivalen osv. Ligesom jeg før kigger mig nervøst over skulderen og spærre øjnene op, skifter jeg også heletiden mening om det at han snakker til mig. Den ene øjeblik har jeg lyst til at han skal lade mig være og det andet er jeg glad for at der endelig er en fra den virkelige verden at snakke med.
Da jeg når til stationen er alt godt igen. Alt er stadig mærkeligt og mit tankespind kører kun på "hvorfor?"... Hvorfor tog? Hvorfor Roskilde? Hvorfor skal jeg hjem? Hvorfor kom jeg overhovedet? Hvorfor sko?. Jeg sætter spørgsmålstegn ved alt :shock: Jeg har stadig en lille klump tilbage og min plan er at spørge en person efter smøg og papir.. Den første jeg spørger mener måske han har en cone et sted og rigtigt nok finder han én helt krøllet sammen i hans lomme. Det lykkes os self. alligevel at rulle en joint og ryge den lige inden toget kommer og vi falder i god snak. Jeg kan huske at han lignede shrek på en sjov måde :lol: Vi finder ingen pladser i toget så vi må sidde på trinbrættet. Når jeg først falder rigtigt i søvn, vågner jeg med det samme igen ved han paffer til mig og siger at der er pladser til os. Jeg falder i søvn igen og vågner med det samme igen og jeg er ved endestationen og jeg møder min onkel og tante der skal hente deres søn og de kan heldigvis også køre mig hjem.. Når jeg kommer hjem går lige i seng og det samme som i toget sker det at jeg husker intet af mine drømme og flere timers søvn er som blink med øjnene..

Jeg håber i kan hjælpe mig med at finde ud af hvad det kan have været.. På forhånd tak for hjælpen :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2011 06:15 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Det er en liiiille smule fucked du ikke ved om det er LSD eller Fantasy eller noget tredje du havde med at gøre. Det tyder på LSD, men jeg var lige ved at afvise rapporten, da forvirringer som dette kan skabe grobund for at tro at fantasy faktisk er flydendel LSD.

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2011 10:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2011 16:59
Indlæg: 82
Geografisk sted: Aalborg
Fuldstændig idiotisk af dig, først at stjæle en anden mands narko - for derefter at tage det uden overhovedet at have nogen idé om hvad det er.. Og så at slikke 10 dråber istedet for bare at starte med en og vente en time eller sådan noget...
Dumt, dumt, dumt.. Håber du er blevet klogere siden da...!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2011 15:21 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 853
Geografisk sted: Milano
Det kunne meget vel lyde som LSD.

MEN HVAD FANDEN BILDER I JER IND AT STJÆLE STOFFER?
Og så fra en i forvejen knast mand.

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2011 16:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Jeg ser på mine venner og kan godt se at det har taget effekt på dem også, men de er en smule mere nervøse omkring det hvor jeg tænker "scoooooore" fordi at der overhovedet sker noget.

Haha, grinern nok rapport. Som du måske har tænkt over, så prøv at hav så god en idé fremover om, hvilket stof du har med at gøre.. :)

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2011 17:25 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Tyveri af LSD fra en påvirket person.... Uanstændig omgang med et stof som I slet ikke aner hvad er.... Hvis karma afregnede rimeligt og kontant, havde han en flaske af et langsomtvirkende, kræftfremkaldende stof på sig just in case den slags skulle ske, og du og dine venner vil i den kommende tid begynde at få værre og værre symptomer.... At I er unge og dumme er ikke noget forsvar, den slags amoralsk opførsel burde straffes hårdt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2011 18:01 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Klaphat! Intet mindre.

At stjæle LSD og tage det er som at lægge op til verdens dårligste set & setting. Men det ved du sikkert heller ikke hvad er.

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2011 19:13 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 dec 2011 19:01
Indlæg: 25
Ved godt at det var dumt og det var ikke for at undskylde det at jeg siger "Men vi er unge og dumme".. Og vi var jo så sikre på hvad det var som man jo kan være.. Han fortæller os hvad det er. Vi tager det. Og for så at vide at det nok ikke var det.. Vi festede og glemte os selv lidt og var ikke så ansvarlige overfor vores eget ve og vel, men der kom heldigvis intet skidt ud af det..

Men hvis vi glemmer hvor smadret en historie det er osv... Hvad tror i så det kan have været, hvis det altså ikke var LSD? Og smager flydende LSD metallisk?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2011 00:50 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
og var ikke så ansvarlige overfor vores eget ve og vel, men der kom heldigvis intet skidt ud af det..

Nej, alle ved at man fralægger sig alt ansvar, når man har taget stjålet LSD..

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2011 01:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg har ikke engang ord for hvor åndssvage I er. Idioter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2011 11:56 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 28 okt 2011 10:37
Indlæg: 1231
Jeg har ikke engang ord for hvor åndssvage I er. Idioter.


Lige mine ord Philip Fry - og jeg ved godt hvad det var :roll:

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2011 13:55 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 dec 2011 19:01
Indlæg: 25
Er der flere der lige vil ytre sig om hvor åndsvage i synes vi har været?
JEG VED DET GODT!

Det var ekstremt dumt af os og uansvarligt osv osv... Men som Prometheus, at sige at vi burde dø af kræft.. Det er sgu mere fuckt op..
Jeg ved at alt ved historien er rimelig smadret og vi var ualmindeligt dumme i vores handlinger og sender en undskyldning til dig hvis du er derude et sted, Hr. "Knast-på-keta"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2011 14:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Ja, jeg håber du skammer dig over din nedrige handling.

Men jeg er ikke i tvivl om, at det er LSD. Ham den "erfarne" i har snakket med, har måske bare ikke tænkt på, at I er dumme unger der ryger for meget hash til at fatte hvad der foregår omkring og indeni jer.
Måske har syren være svag, og det smager ikke nødvendigvis vildt metallisk. Jeg har også fået flydende LSD der smager af andre ting, det virkede fint. Det bedste LSD jeg nogensinde har fået var i Japan, og det smagte stort set ikke af noget. Så smagen kan man ikke bedømme det udfra, synes jeg.
Men du beskriver ting som farver, og mønstre, og bølger, og en stor forvirring, nok pga hashen også, som tyder på LSD.

Har du stadig dit lille tyvegods kan du jo prøve det igen, hvis din samvittighed kan holde til at tage LSD som en anden stakkel har betalt mange penge for, og som han havde tænkt sig at bruge anderledes end til 3 spassere på hash.

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2011 00:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
I har formentligt ødelagt en anden mands festival. Tillykke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2011 20:31 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Snothvalpe!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2011 02:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 nov 2011 14:56
Indlæg: 177
Geografisk sted: Danmark
Citat:
Det er dumt og umoralsk at stjæle (også selvom det er ulovlige varer) men vi er jo bare unge og dumme og virkeligt opsatte på at prøve det.

For den undskyldning gør det jo også meget bedre at prøve LSD.

_________________
Ever since I was a child I have had this instictive urge for expansion and growth. To me, the function and duty of a quality human being is the sincere and honest development of one's potential.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2011 21:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Det her er en af de vildeste rapporter jeg kan mindes!!!
Det var sgu fuldstændig som at se en horror-film flere steder...
Bl.a hvor i bare begynder at slikke løs af dråberne på skatebanen. Dér gispede jeg virkelig irl.
Men ligesom med horror-filmen hvor man jo dybest set også godt ved at det bare er skuespillere på et filmset, så vidste vidste jeg at du jo næppe villet have kunne skrive en trip-rapport, hvis du f.eks. var død under trippet.
Men alligevel. Skræmmende skræmmende læsning!

Hvis i var så opsatte på at prøve det, så forstår jeg bare ikke hvorfor i ikke nøjedes med at tage én dråbe hver, mens manden lagde og kogte, stikke ham 500 bobs og resten af flasken, og så smutte bagefter. Ned i en sikker camp.

Ikke at det på nogen måde havde kunnet kategoriseres som ansvarlig, gennemtænkt, velovervejet LSD-brug.
Men det havde trods alt ikke været helt ligeså destruktivt og farligt.

Det kunne virkelig - VIRKELIG - være gået galt, min ven. Og nu vil jeg ikke skrive endnu et moraliserende indlæg i denne her tråd, men for fanden, altså!!

Du skriver at du slet ikke rører andet end alkohol og hash? Men hvis du er ligeså uansvarlig med dé stoffer som du var på "LSD", så kunne du altså godt komme galt afsted alligevel.

Pas nu på dig selv derude!!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team