Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 11:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Men tager fjas fejl?. Hvis man gerne vil lide og dø langsomt, så er parcetamol vejen frem. Men det er noget jeg ikke engang ønsker for min værste fjende.. Og tager man parcetamol, har man inderst inde ikke lyst til at dø, men man vil gerne gøre andre opmærksomme på at man har det elendigt, da det er meget nemmere at blive hørt og få den opmærksomhed man ahr brug for..

Jeg håber at fc barca fik snakket med livslinien eller nogle andre.. Hvis ALT bare er noget fuck og du bare vil væk, så er der fremmedlegionen, frivilligt hjælpe organisations arbejde, hvor du kan hjælpe folk i et land der har det MEGET værre end dig (så kunne du kigge lidt på dem og tænke "jeg har det sku okay") mulighederne er mange hvis man bare vil væk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Sway skrev:
Men tager fjas fejl?.

Tror det handler om sammenhængen. Vidst er det en pinefuld død, men trådstarter virker temmeligt rådvild over sit liv, og så er det måske ikke lige sagen at fremføre det sådan her:

Fjas skrev:
Vil du gerne dø? Så brug ALT ANDET end hovedpinepiller!!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Hvis trådstarter virkelig gerne ville dø, havde han aldrig oprettet et topic herinde. Så havde han bare gjort det.. Han siger endda at han nok skal prøve at ringe til livslinien.. dvs at han går fra defqon 1 til 3 på ~ 10 posts i topic.. Ikke for at trække prometheus ind i det, men det han skriver, genfortæller fjas på en hårdere og (måske ikke så passende måde)..

Prometheus skrev:
Det er ikke noget du har lyst til at udsætte dig selv for - uanset om du har lyst til at dø eller ej. Overdosis af Pinex medfører at over 2-3 dage vil dine kropsfunktioner holde op med at fungere; nyresvigt og irreversible leverskader.
Som nævnt ovenfor, tag kontakt til Livslinjen og snak med dem med det samme. De skulle være gode til at hjælpe med at finde perspektivet og få styr på tingene igen.

Er ikke ude på at diskutere! for så ender det bare som i 30 % af trådene her på psy. mudderkastning og sure køer.

Edit// ja, halose. vi er enige om at være en smule uenige :P

Senest rettet af Sway 28 jul 2011 10:48, rettet i alt 2 gange.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg skrev netop også tidligere at den her tråd er et råb om hjælp, så det er vi enige om.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Som halose skriver, var det mere sammenhængen i det jeg fandt upassende .. Thats All =)

Trådstarter fik du ringet/snakket med nogen om det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg håber du har det lidt bedre,og evt taler med en psykolog eller lign.
For en anden gangs skyld (og så du kan videreføre rådet hvis du engang står overfor en/andre der har de samme tanker).Glem alt om at tage Paracetamol (Pinex) i en selvmords situation.Mange der gør dette,får store problemer når/hvis de bliver fundet (og det gør de fleste jo heldigvis).Men Paracetamol ødelægger din lever,hvis du tager en høj dosis,som f.eks nogle skole elever der har en hård tid,gør nogen gange som et råb om hjælp.Den eneste måde de så kan reddes på,er igennem en lever transplantation,for deres egen lever vil være kaput på grund af den dosis Pinex de har taget.Dette er der desværre ikke så mange der ved,derfor denne post.
Keep on keeping on.

Junior medlem

jeg er begyndt at få noget hjælp

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
godt at du får hjælp nu, held og lykke med det (:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Glad for at høre du får noget hjælp! Hold os opdateret :)

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Junior medlem

ja det burde jeg nok også men har prøvet at få hjælp men det virkede ik så nu er jeg tillbage hvor jeg startede bare med 2 til selvmords forsøg bag mig der nok skal ødelagge mit liv for min lever har taget skade og tro mig jeg har prøvet at få de smerter som man får af det. men jeg kan ik gøre så meget andet. det er blandt andet derfor jeg ikke har kunne svare jeres indlæg

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Hey
Er du her endnu? Håber sådan du ringede til et af de givne tlf numre!
Kan sætte mig ind i din situation jeg har været der før ville dog nogen havde sagt til mig "ring for helvede"
At ligger 3 dage på et hospital uden at vide om leveren overlever, venner og lidt familie der kommer "på besøg" den smerte man opdager man forudsager andre fordi der faktisk var nogen der i sidste ende holdt af mig.

Det er pinefuldt med en od på den slagsmedicin også andet. Behandling tager 36 timer og man kommer i den om
Man vil den eller ej. Du ligger 3-4 dage og kan tænke wtf lavede jeg lige. Du et fuldt bevidst, det gør hammer ondt og når du er færdig med selvmellidenheden og "rand mig i røven" til sygeplejskerne. Du indser du ikke er alene og er elsket, - så har du stadigvæk 1-2 døgn hvor leveren kan nåh at stå af.

Det er pinefuldt at have de psykiske følelser du sad med, da du skrev herinde ingen tvivl der men håber inderligt du fik snakket med nogen eller bare det andre bruger herinde reagere, gjorde du valgte en anden vej.

Knus & tanker
FrkFin

Ps giv lide lyd fra dig, folk herinde bekymre sig faktisk!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Hey ups, kunne ikke se hele tråden er på mobil, men godt at hører du for hjælp. Er ked af det med din lever, men husk se fremad!!!

Du har jo hørt det til endeløse efter regn og kulde kommer solskin!

Knus igen herfra

Medlem

Før jeg selv fik mine nedture, tænkte jeg altid, at hvis det kom dertil, ville jeg låne en masse penge og opleve de ting jeg har drømt om. Men når alt så er gråt i gråt og dynen virker som den eneste ven, kan det være svært med lysten til noget som helst. Jeg ved, at jeg vil en masse ting endnu, men hvis du ikke tænker sådan, må der da være et sted, som du har lyst/er nysgerrig over at opleve og se? Fuck risiko, og tilbagebetaling, det er jo alligevel med livet som indsats.

Mit bedste råd ville være at komme langt væk, havde en ven der tog til Marokko i 3 måneder. Noget i den retning, som ændre hele din hverdag. Hvis døden er sidste stoppested, hvorfor så køre direkte?

Kan garantere dig, at hvis du skriver lidt mere om, hvad der foregår i din verden, er vi mange der meget gerne vil høre det.

Mvh.
Anarkrig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Well said, Anarkrig! Jeg har selv tænkt chancen i "pressede" situationer. Tag et kviklån eller rob a bank og skrid ud i verden og dø i junglen. Alt andet end pamol hjemme på madrassen da!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]