Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 22:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hejsa

Jeg var lige forbi med nogle venner og skulle købe lidt ryger til nytårsaften. Pusheren havde så lidt amfetamin med, og jeg valgte at købe ½ gram. Jeg er ikke helt sikker på om jeg vil benytte mig af det. Ikke på grund af konsekvenserne, da jeg gerne vil opleve sådan et trip men mere at den fest jeg skal til, tror jeg ikke nogle fra selskabet er med på det. Så set nu at en af mine venner gerne vil prøve, så leder jeg efter lidt forebyggende hjælp.
Min erfaring er hash, skunk, pot og lidt ritalin.

Siden det skal sniffes, så er det bare lige mængden. Hvor mange baner kan man lave, og hvor stor mængde skal der være i, eftersom der jo indgår sprut og fed samme aften? Efter man har pulveriseret det lidt mere så skal det vel bare op på et egnet underlag og så laves baner og sniffes?

Tømmermændsfasen har jeg også forhørt mig lidt om, det med de mange timer efter hvor man ikke kan falde i søven osv.

Håber i kunne hjælpe mig lidt så jeg ikke begår en rookie fejl.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Del det op i meget små streger. Det halve gram kan du f.eks. dele op i 10, og så føle dig frem. Rusen kommer temmeligt hurtigt..

Medlem

det er godt at drikke en masse vand, menner at det er 1 halv liter i timen, så du ikke dehydrere(stavet forkert, tror jeg) også få lidt at spise. hvis du ikke kan sove efter amf, kan du ryge en joint(altser når du skal sove), eller æde en benzo(hvis du har en) så skal du nok falde lidt ned. pas på med alkohol, man kan nemt komme til at drikke for meget fordi amf´en ´´skygger´´ over alkoholens virkning. godt nytår

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hehe. Lad være med at drikke en halv liter vand i timen, medmindre du danser hele tiden og sveder rigtigt meget. Det kan rent faktisk været farligt at drikke for meget vand! Men bare tag nogle små streger og føl dig frem. Hvis i er to personer om et halv gram bliver det en ret svag rus. Måske meget passende til første gang :) Der er ikke rigtigt noget du skal bekymre dig om når dosen er så lav. Bare ha' en god aften :D

Medlem

sorry, jeg troede at alle dansede nytårs aften

Admin
Brugeravatar

Jeg tror ikke, der sker så meget ved at drikke en halv liter vand i timen, hvis man i forvejen drikker alkohol og løber på toilettet hvert kvarter. Det er sikkert bare godt mod tømmermændene dagen efter. Så længe man får lidt salt (saltstænger eller chips) ved siden af, er der ingen ko på isen med de mængder vand :)

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]