Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: OxyContin
Medlem

Jeg ved ikke om du måske har dannet tolerance så hurtigt at de efterfølgende doser ikke har gjort anden end at forlænge den eksisterende umærkbare skævert i stedet for at forstærke den?

Medlem

Hvis vi ser ren farmakologisk på det, har du jo taget tabletten forskudt over en længere tidperiode, derfor vil plasmakoncetrationen højst sandsynlig ligge på nogenlunde det samme niveau i en længere periode, hvorimod hvis du havde valgt at tage, lad os sige 15+5 mg, havde haft større chance for at nå op i det 'rekreationelle' felt og fået den rus du søgte, men fornuftigt HR og better safe than sorry trodsalt :)

Junior medlem

tager normalt oxycontin, men har fået metadon dak 20mg. nogle der ved hvor mange man skal tage for at få en rus ud af det? og inde på netdokter står der de virker i 4 til 5 timer, men har hørt fra andre de virker i 24 timer? hva er rigtigt? :shock:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
tager normalt oxycontin, men har fået metadon dak 20mg. nogle der ved hvor mange man skal tage for at få en rus ud af det? og inde på netdokter står der de virker i 4 til 5 timer, men har hørt fra andre de virker i 24 timer? hva er rigtigt? :shock:

Kig i disse tråde.

viewtopic.php?f=4&t=38677&hilit=metadon
viewtopic.php?f=4&t=38100&hilit=metadon

Vær påpasselig med dosen!

Junior medlem

tager oxycontin hver dag og min sex lyst er lig nul? andre der kender til det? er det på grund af pillerne?

Insane psychedelia user!

^Ja, det er på grund af pillerne. Der er sgu ingen der kan keneppe på en solid dosis opioid. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er en almindelig kendt bivirkning, at opioider kan have indvirking på sexlyst og -præstation. Jeg har selv sindsyg svært ved at komme, hvis jeg har indtaget opioder. Så snart stoffet er ude af kroppen, vender det hele dog tilbage for fuld styrke. :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Når jeg er på oxy er jeg mindst lige så liderlig, som jeg plejer at være. Har ej heller problemer med, at få rejsning og det er stadig dejligt at hive i pikkemanden. Eneste problem er, at jeg ALTID når til et punkt, hvor stimuleringen "stopper" - dvs at det er da meget dejligt, men jeg kan ikke komme - det giver hudafskrabninger og pikkemanden bliver øm. Så hvis man skal jorde sin kæreste/ en pige hele natten, er oxy sikkert ikke noget dårligt valg, man skal bare ikke regne med at komme :P

Edit: Det skal lige siges, at jeg ikke er på oxy særlig ofte.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]