@Bubber
Tak for det.
Jeg regner med at vegge dem omkring en uges tid endnu, måske 10 dage, før jeg sætter dem i blomst. Jeg regner med at tage kloner på dem, men jeg havde tænkt mig at vente til senest muligt. Jeg ved nemlig ikke hvor jeg skal gøre af dem, mens denne generation vokser færdig. Jeg ved heller ikke hvor lang tid det tager, Seedsman skriver 9-10 uger, men hvad tror du?
Jeg havde tænkt mig noget i stil med en DWC bubbler, i to flyttekasser (sat sammen, ovenpå hinanden), med 1x30W/2x20W sparepærer og en computerblæser. Muligvis en sjat hvid maling, hvis jeg kan finde noget give-away. Jeg skal trodsalt kun bruge 9 gode kloner til mit næste kvindekloster, derfor satser jeg ikke på at skulle lave det store projekt ud af kloningen, i denne omgang. Any thoughts?
__ Update!
Jeg har ligget på den lade side, i know - i'm sorry. Det har bare gjort ondt at se dem stå i de der alt for små potter, men jeg fik endelig gjort noget ved det i forgårs. Lørdag og søndag synes jeg næsten ikke der var nogen forandring at spore, det var som om de bare ventede på at få mere plads. Blomsterjord med omtrent 25% lecasten, et ca. 5 cm. lag af leca i bunden som dræn, og så var de glade damer, pludselig i nye betræk. Det ku' de godt lide.
Her to tilfældige planters upskirt billeder, fra mandag

Rootbound, ya think??
Sådan så de så ud i løbet af ompotningen, som i kan se så hænger en anelse. Jeg tror det er min ivrige hang til at ville slukke deres nitrogen-tørst, og dermed måske har overgødet (og -vandet) en smule.

Her er de så alle sammen færdige, og skal til at sove.

Mandag aften

Og sådan her så de så ud i eftermiddags, guderne være lovet

Kunne det her være preflowers?

- Jay