Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 21 jan 2012 23:08 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
wat


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2012 08:28 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jan 2012 03:26
Indlæg: 26
Geografisk sted: der hvor penge lugter a fisse ... og fisse lugter a fisk..
:mrgreen:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2012 14:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2010 21:31
Indlæg: 321
Gå i seng


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2012 15:21 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jan 2012 03:26
Indlæg: 26
Geografisk sted: der hvor penge lugter a fisse ... og fisse lugter a fisk..
ka ikk lige se hvad der skulle være galt med mit sprg.smål.. ??? måske nogen ku uddybe det lidt??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2012 17:26 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Stil et konkret spørgsmål i stedet for sådan en omgang rod. Hvad er det, du vil vide?

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2012 17:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 28 okt 2011 10:37
Indlæg: 1231
Nu skal jeg oversætte, hvilket RC minder mest om amfetamin?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2012 20:19 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jan 2012 03:26
Indlæg: 26
Geografisk sted: der hvor penge lugter a fisse ... og fisse lugter a fisk..

til dem der er til korte :?:
hvilket research chemical ville kunne bruges , hvis man ønsker at vide lidt mere om stoffet(ALM GADE AMF) i sig selv( .. uden cut.. )
ønsker IKKE methamf eller ritalin da det sjældent er det der er på gaden


og så var der regnestykket :???

når en "go gade amf" består af 5-10% amf... og vi fjerner 25-30%"skidt" i vask.. så er der ca60% "xHVADx" tilbage.. ??


undskyld hvis jeg antog at tråden var en generel diskution om amf.. :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2012 20:43 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Fso skrev:
Nu skal jeg oversætte, hvilket RC minder mest om amfetamin?


Jeg har ikke selv prøvet så mange af de nyere stimulanter. Men synes selv, ethylcathinon kommer ret tæt på. Mon ik der er nogle flere, der kan bidrage med erfaringer? :)

psyg ko skrev:

til dem der er til korte :?:
hvilket research chemical ville kunne bruges , hvis man ønsker at vide lidt mere om stoffet(ALM GADE AMF) i sig selv( .. uden cut.. )
ønsker IKKE methamf eller ritalin da det sjældent er det der er på gaden


og så var der regnestykket :???

når en "go gade amf" består af 5-10% amf... og vi fjerner 25-30%"skidt" i vask.. så er der ca60% "xHVADx" tilbage.. ??


undskyld hvis jeg antog at tråden var en generel diskution om amf.. :wink:


Tråden er også til generel diskussion om amf :)
De urenheder, der er tilbage i dit amf, kommer an på hvad det er blandet op med. Hvis du bruger en acetonevask, er de tilbageværende urenheder uopløselige i acetone. Man kan ikke rigtigt sige mere om, hvad de er. Det kan være alt muligt.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2012 22:23 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jan 2012 03:26
Indlæg: 26
Geografisk sted: der hvor penge lugter a fisse ... og fisse lugter a fisk..
jeg vasker 2xacetone og 1-2 gange vand nogle gange bruger jeg varm alkohol istedetfor vand i sidste vask da det tørrer en DEL hurtigere og så ender jeg op med et stort edderkoppespind lign krystal der når det hakkes let gir en sjov "snefnug " agti konsistens..

ja jeg HAR sovet i nat..:oops:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2012 04:45 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jan 2012 03:26
Indlæg: 26
Geografisk sted: der hvor penge lugter a fisse ... og fisse lugter a fisk..
hvad med dmma 1,3-Dimethylamylamine ? lå det ikk RET tæt på amf.?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2012 10:42 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Meh...

Der er ingen eufori. For mig er det ikke så anderledes end at drikke en fandens masse kaffe på een gang.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2012 19:29 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jan 2012 03:26
Indlæg: 26
Geografisk sted: der hvor penge lugter a fisse ... og fisse lugter a fisk..
Meh...

Der er ingen eufori. For mig er det ikke så anderledes end at drikke en fandens masse kaffe på een gang.



nu er det jo heller ikk så meget euforien VI bruger amf til .. nærmere til en 72timers arb. dag ,wup wup ´n (energi) og så er det jo uundværligt hvis man falder over en fest med fri bar... :cheers:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2012 15:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2008 02:20
Indlæg: 599
Geografisk sted: Nordkysten
Jeg fik noget amf hjem med en renhed på lidt over de 50%, hvor resten af produktet har været dextrose. Og til min store overraskelse føltes det meget anderledes end det skidt jeg har været vant til at indtage. Langt mindre pushy energi, stort set ingen tømmermænd overhovedet foruden lidt træthed dagen efter. Jeg har ellers altid forbundet amf med tømmermænd fra helvede. Blev sku positivt overrasket, men jeg tager heller aldrig heroiske doser. Bumper kun op til jeg har en god klarhed i hovedet og en mild eufori i kroppen og drikker et par øl ved siden af, eller snupper 1mg etizolam for at fjerne enhver form for edgyness der skulle opstå.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2012 13:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 dec 2007 03:23
Indlæg: 2
Geografisk sted: midtsjælland
amf der er meget hårdt og tager lidt tid om at knuse plejer også at være hårdt..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2012 13:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
amf der er meget hårdt og tager lidt tid om at knuse plejer også at være hårdt..

jeg tror du har fat i noget af det rigtige der..

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2012 13:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
amf der er meget hårdt og tager lidt tid om at knuse plejer også at være hårdt..

Det siger du ikke?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2012 14:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 21 aug 2005 22:06
Indlæg: 566
amf der er meget hårdt og tager lidt tid om at knuse plejer også at være hårdt..


nogle konkrete beviser på den påstand ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2012 13:34 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jan 2012 03:26
Indlæg: 26
Geografisk sted: der hvor penge lugter a fisse ... og fisse lugter a fisk..
amf der er meget hårdt og tager lidt tid om at knuse plejer også at være hårdt..


nogle konkrete beviser på den påstand ?

:lol:

----------------------------
har læst mig frem til at det må være 4-fa eller 4-fma der ligger tættest på gadeamf.. ??
men hvilken af dem er så bedst / mest potent i forhold til tid/gram. ??
bruger hovedsageligt amf. i forb. med arb..og gerne laang tid ,den kendte (speedy effekt) klarhed-vågen-snaksalig gåpå mod ...

har søgt lidt både her og google.. men ville gerne have lidt dansk input , da de fleste udenlanske stort set foretrækker methamf fremfor.. alt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 maj 2012 20:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2004 17:06
Indlæg: 830
har læst mig frem til at det må være 4-fa eller 4-fma der ligger tættest på gadeamf.. ??
men hvilken af dem er så bedst / mest potent i forhold til tid/gram. ??
bruger hovedsageligt amf. i forb. med arb..og gerne laang tid ,den kendte (speedy effekt) klarhed-vågen-snaksalig gåpå mod ...

har søgt lidt både her og google.. men ville gerne have lidt dansk input , da de fleste udenlanske stort set foretrækker methamf fremfor.. alt.


Nu har jeg ikke nogen erfaring med 4-fma, men jeg har til gengæld med 2-fa, og ift. 4-fa synes jeg dét minder væsentligt mere om almindelig amfetamin end 4-fa gør. Selvom der også er en udtalt, klar stimulering på 4-fa, så er de første timer præget af kraftig empatogen effekt a la MDMA. I modsætning til det, er 2-fa ime. en meget "renere" stimulans uden den stærke empatogene effekt. Ift. at bruge én af de to til at få noget arbejde fra hånden, vil jeg helt klart foretrække 2-fa - med det bliver du ikke distraheret i samme grad, med følelser af dyb forbundethed til dine omgivelser og medmennesker :P og stimuleringen er kraftigere.
Jeg vil mene 2-fa er mere potent pr mg end 4-fa, men tilgengæld virker det kortere tid, måske 3-4 timer mod 5-6 timer. Men begge stoffer er aktive ned i 10-20 mg doser for mig...

Måske hører dit spørgsmål forresten mere til i tråden "RC erfaringer."...

edit: lige en advarsel også: 2-fa giver mig altid MEGET stærk lyst til at redosere igen og igen, der er altså høj risiko for compulsive redosing!

_________________
O Laziness, have pity on our long misery! O Laziness, mother of the arts and noble virtues, be thou the balm of human anguish!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2012 15:30 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jan 2012 03:26
Indlæg: 26
Geografisk sted: der hvor penge lugter a fisse ... og fisse lugter a fisk..
brugbar forklaring.... mange takker.. :-)

jooe.. den burde ha været under Rc - my bad..

efter maaange dristige forsøg lykkedes det mig endelig at få svar direkte fra lab. i holland...
dog på elendig engelsk og MEGET kompromis løst
spørgsmål ang. meth amf besvares ikke
spørgsmål ang gade amf besvares ikke ..
spørgsmål vedr. produktions processer mv besvares ikke
spørgsmål ang. Rc´s besvares ikke yderligere
spørgsmål ang. priser besvares ikke.
spørgsmål ang. forhandlere/leverandører besvares ikke .

antager at det ikke er muligt at hente flere svar derfra 8-o
undskyld den underlige skrivemåde .. men det er lidt svært at oversætte

pågældene sted køber ind i kinaland , men efter at kina har skærpet reglerne ,er det somme tider svært at få de rigtige ting.
de ser dem selv som et seriøst og pro firma de ville aldrig selv gå på kompromis med noget, men syntes evt at salget af (1,2,3,4-tetrahydronaphthalen-2-amine) stiger mærkbart i de tider hvor de selv har prob. med kemi lev. fra kina..
så uden at sige noget KUNNE der være en sammenhæng..

derudover så er REN amf. alligevel kun ca 60-70% ren... og renses alt efter ønske .. egen kontrol ligger på 85-90% ren til medicinal , alt under 65% kasseres ( på gaden??)
der skulle være 2 måder at fremstille amf. på begge måder giver et fedtet kalk lign. produkt . den ene måde gir et hvidt produkt der KAN få et lyserødt skær hvis det bliver vakumpakket mens det stadig processerer og dermed ikke nåed videre til oprensning, denne metode er tilgengæld den måde der giver det reneste produkt og kræver mindst efterarb..

den anden måde giver et gulligt produkt der også kan få det lyserøde skær ...
det lyserøde skær er uden undtagelse syreudvikling i det ene tilfælde pga det ikke er færdig processeret inden det blir pakket og i det andet tilfælde fordi det har suget luftfugtighed og blevet vakum pakket..(har en generel højere ph værdi end det hvide)
der er efter 1 oprensning ikke længere mulighed for syredannelse ..
der er under processen ikke et tidspunkt hvor man kan udtage en brugbar olie/væske . dog "sveder" amf meget og da det suger meget luftfugtighed ville det antageligt blive mere fedtet ved skift fra kold- varm klima. men direkte flydene ville kræve ualmindelig ubetænksom behandling ..
amf lugter forfærdelig kemisk /surt , kun de få % der bliver renset til 0ver 95% og derefter frysetørret er neutrale. men
det kræver urimelig meget tid og arb. i forhold til prisen..
udtalelser er baseret på deres produkter ,de kan ikke udtale sig om andre´s fremgangsmåder ,dog er der visse generelliseringer der sjældent eller umuligt afviger..
---
----- det var ca. den info jeg ku få..

så antageligt jo kraftigere det lugter jo mindre "færdig"/renset er det...på gadeplan vil det evt lyde jo mindre det lugter jo mere cuttet er det ,da der åbenbart ikk er chance for at få noget rent frysetørret amf ..
jo mere flydene jo rigere bagmand
ang. det lyserøde farve kan det jo så være både godt og skidt... ???


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team