Det kunne evt. være en mulighed at prøve andre typer smertestillende som f. eks
lyrica.
Jeg har ingen erfaringer med cannabis som smertestiller, men havde en del år som (mis)bruger af det da jeg var yngre.
Hejsa derude, så er jeg kommet til computeren igen. Jeg er godt klar over der vil opstå en vis resistens ved brug. Dette har jeg selv oplevet ved DOLOL, det giver nærmest ingenting hvis jeg tager 1, hvis jeg tager 2 tager det lige toppen.
Har været til træning i dag. Dejligt med de først 1.5-2 timer efter nærmest at være smertefri(ikke kunne føle smerten hvis jeg ikke rørte området) Nu er smerterne dog tilbage hvor de startede.... Dette er vist bare effekten af endorfinerne som kroppen udløser ved træning.
Lyrica hvad er dette? Kan være jeg kan snakke med lægen om dette. Jeg er ikke interesseret i at prøve selvmedicinering af piller.
Til Pirado, jeg har gået til fysioterapeut 10-15 gange, uden nogen virkning overhovedet! Dette skal dog siges at den ene var skod til at massere, og den anden gav mig bare nogle strømpuder på og lod mig så ligge 30 min. til tiden var løbet ud. Har siden været i Kina hvor jeg prøvede en ''full body massage'' og det gav heller ingen effekt overhovedet

Men nu har jeg fået en tid hos en kiropraktor måske kan de noget de andre ikke kan. Jeg håber inderligt for det.
Til Helveg, jeg fik en knytnæve, hvordan han slog mig så jeg af gode grunde ikke da jeg jo havde vendt ham ryggen da jeg mente hvis han ville være en fuld stodder så ville jeg lade ham være det over for sig selv... Skulle jeg aldrig have gjort, men sådan er livet nu en gang
Jeg mener også at det er ''sundere'' end al den kemisk producerede medicin, samt afhængighedsfaktoren er større end ved cannabis(dog uden jeg selv har prøvet det). Grunden til jeg gerne selv ville dyrke det hvis det blev aktuelt er at jeg gerne helst vil holde mig fra det kriminelle miljø da jeg har set hvordan det kan ødelægge folk.
Hvad angår min motivation, så kan jeg sige den er i top, men når smerterne er for store så daler mit energidepot og derved også min motivation til at komme af sted. Men det kan jeg jo selv finde ud af ved en eventuel ''hash-kur''. Yoga vil ikke have en effekt da det er noget der enten skal trænes væk el. ja jeg ved det faktisk ikke.. har bare ikke haft nogen effekt af de 2-3 måneder jeg har trænet i nu.
Til luftkaptajnen: Morfinen er der lukket for. Ikke fordi jeg selv er bange for det. Men fordi min læge er bange for det og simpelthen ikke vil give mig noget. Det gør mig virkelig frustreret at jeg har så store smerter og så at min læge endda lukker for den hane der gør at jeg kan få fred i sindet bare i en 6-12 timer, mit humør svinger mere end min kæreste med menstruation pga. de smerter jeg gennemgår.....
Jeg siger tusinde tak for svar drenge og piger, det har hvertfald givet mig noget at tygge på. Jeg skal til kiropraktor for første gang på mandag, måske kan det hjælpe mig. Ellers har jeg fået fat i den CD fra min MR-scanning, har tænkt mig at sende den til en af mine gode venner/leverandører fra Tyskland. Han ejer sin egen klinik så fik tilbudt at de vil kigge på filerne for mig gratis og se om de kan se noget(fik endda tilbudt gratis MR-scanning, men den fik jeg hurtigt gennem sygeforsikring så blev ikke aktuelt).