Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 aug 2025 02:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
>Puny: Det er ikke optimalt, fordi man helst skal tygge mad + en del andre ting. Men jeg skriver netop også, at det er udemærket og roser dit forslag.

Jeg er med Spooner her. Det er jo ikke Scientology og de fleste kan nok selv regne ud, at det er bedst at lade være.

Most of the physical world is unseen.

Dedikeret medlem

He må nok også vende den ind af - for jeg er på kronisk slankekur efter jeg stoppede med at tage, samt det faktum at det for mit vedkommende betød mange psykiske problemer at jeg blev så glad for amfetamin det gør at jeg har det lidt svært ved tråde som denne.
Skal jeg nok være opmærksom på fremover - så lærte jeg også lidt i dag - god søndag ;o)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
He må nok også vende den ind af - for jeg er på kronisk slankekur efter jeg stoppede med at tage, samt det faktum at det for mit vedkommende betød mange psykiske problemer at jeg blev så glad for amfetamin det gør at jeg har det lidt svært ved tråde som denne.
Skal jeg nok være opmærksom på fremover - så lærte jeg også lidt i dag - god søndag ;o)

AMF ER OGSÅ FUCKING GODT! OT, I know, men skulle lige ud med det :p

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@Agathos

Self er det slightly mere optimalt at tygge maden fordi der bliver tilsat enzymer osv. Men her fungerer de blændede havregryn primært som forarbejdet for maven. Jeg har drukket havregryns shake hver morgen i ihvertfald 2 år fordi jeg ikke har så meget appetit om morgenen og skal op på 4500-4700kcal dagligt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

er sikker på det er væsketab da men mister meget væske på amf og har selv oplevet det mange gange og de kilo kommer ligeså hurtigt som de forsvandt hvis man altså ikke fortsætter på amf

Medlem

Protein eller vægtøgningspulver, evt. yoghurt, hvis du kan tvinge det ned. Fiskeolie og en multivitaminpille som minimum.

nej nej nej ikke prop dig med det klamme lort bare spis godt og drik masser af væske så er de kilo hurtigt på igen

Medlem

Ja do kunne jo prøve at spise normalt, selvom du tager amfetamin?
Det er hammer usundt det du udsætter din krop for, når du tager amfetamin en hel weekend, og hverken sover, spiser eller drikker vand. Tving dig selv til at holde, som minimum, et almindeligt føde- og væskeindtag, og gerne mere. Spis energirige ting som nødder, fed fisk, evt. chokolade. Drik mere vand, to liter i døgnet er ikke nok, slet ikke hvis du også drikker alkohol. Ordentligt med mad og vand vil også gøre at dine tømmermænd ikke bliver så slemme. Lad være med at springe søvnen over!
Hvis du i forvejen er undervægtig, men også i al almindelighed, så synes jeg du bør overveje om det er det værd, at køre igennem en hel weekend på amfetamin. Behandel din krop ordentligt, og sørg for at få noget søvn og ordentlig mad. Chokoladekiks og en hotdog er ikke godt nok :)

ja det er det jeg også plejer og gøre.lad være med alle de klamme kosttilskud det er ikke nødvendigt hvis man bare spiser på det til og starte med right on

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Proteinpulver er mad, ligesom alt andet. Din definition af hvad der er tilskud er madkulturelt betinget

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Proteinpulver er mad, ligesom alt andet. Din definition af hvad der er tilskud er madkulturelt betinget

ja men så spis mad istedet for de erstatninger. protein pulver er pulver og ikke mad som en god bøf med løg og katoffelmos. proteinpulver er en kunstig erstatning

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside

ja men så spis mad istedet for de erstatninger. protein pulver er pulver og ikke mad som en god bøf med løg og katoffelmos. proteinpulver er en kunstig erstatning

Amfetamin er en kunstig erstatning din blødning, lad nu bare folk æde hvad de kan og lade være med at brokke dig... :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Proteinpulver er valleprotein og ikke mere KUNSTIGT end mælk og ost.

Christ du lyder helt som Christian Bitz og Birgitte Nyman.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 26 feb 2012 20:53, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
nej nej nej ikke prop dig med det klamme lort bare spis godt og drik masser af væske så er de kilo hurtigt på igen

Vi er enige om at rigtig mad er bedre end kosttilskud, men hvad er det der gør proteinpulver til noget 'klamt lort'? Har du hørt om at bruge det som ET TILSKUD til rigtig mad, hvis det er på en dag hvor man ikke kan få dækket sit behov udelukkende ved rigtig mad?
Jeg må jo søge svar hos dig, da du er guruen der ligger inde med samtlige universelle sandheder åbenbart.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Ja, præcis. Vi taler jo for fanden om hvad man gøre, hvis man af uransagelige årsager vælger at tage amf. flere dage i træk, ikke har nogen sultfølelse, har svært ved at synke og tygge og taber sig.

Man skal nok ikke æde bøf med løg og masser af kartofler, for det kommer ganske enkelt ikke ned gennem svælget.

Svar: Flydende næringsrig kost, som indeholder det essentielle.

Mulighed: Proteindrik evt. med kulhydrat (vægtøgningspulver), vitamin, mineralpille og noget ordentlig olie evt. fiskeolie kapsler.

Most of the physical world is unseen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]