Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 01 dec 2011 01:09 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Gad vide, om det er et sammenfald, at Rigets forskningscenter hedder Cimbi? --> http://www.cimbi.dk/
:D

@Roland: Hvorfor i alverden give sig til at rode med en billig mikropipette (der jo er lige så usikker som en billig vægt), når det ikke er noget problem at lave en 100mL opløsning, med 0,50mg/mL. Så skal du afveje 50mg stof, hvilket minimerer den relative fejl betydeligt i forhold til afvejning af mindre mængder, og du slipper samtidigt for at skulle forholde dig til mikropipetter, pipettespidser og risikoen ved at håndtere kraftige opløsninger af potente stoffer...
Det vil i øvrigt også være dumt at bruge penge på en vægt, der kan vise 0,1/0,01 mg-intervaller, da jeg ikke regner med, at du har tænkt dig at indrette et antistatisk vejerum eller at få udført halvårlig kalibrering af din analysevægt...
Personligt kunne jeg aldrig drømme om at afveje mindre end 10mg af et så potent stof, og det kun, hvis jeg havde en kalibreret og stabiliseret analysevægt til 30-40K til rådighed.

@Culpepers: Ahh, du mener en LAF-bænk :P Altså til svampene, ikke til vægten naturligvis...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2011 09:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
@Culpepers: Ahh, du mener en LAF-bænk :P Altså til svampene, ikke til vægten naturligvis...

Nej, heller ikke :P Jeg mente en hjemmebygget lo-tech glovebox som Roland Griffiths nævnte. Sådan en her. Men det var nu ikke seriøst, selvom den måske i princippet godt kunne bruges til at skærme vægten mod vindpust :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2011 09:59 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Ja klart, dem kender jeg selvfølgelig godt, mine associationer til en glovebox er nok mere i retning af Imps version (=lokal inert atmosfære) mens sterilt arbejde normalt udføres i en LAF-bænk (=f.eks. overtryk af HEPA-filtreret luft).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2011 10:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jan 2008 14:54
Indlæg: 187
@Roland: Hvorfor i alverden give sig til at rode med en billig mikropipette (der jo er lige så usikker som en billig vægt), når det ikke er noget problem at lave en 100mL opløsning, med 0,50mg/mL. Så skal du afveje 50mg stof, hvilket minimerer den relative fejl betydeligt i forhold til afvejning af mindre mængder, og du slipper samtidigt for at skulle forholde dig til mikropipetter, pipettespidser og risikoen ved at håndtere kraftige opløsninger af potente stoffer...
Det vil i øvrigt også være dumt at bruge penge på en vægt, der kan vise 0,1/0,01 mg-intervaller, da jeg ikke regner med, at du har tænkt dig at indrette et antistatisk vejerum eller at få udført halvårlig kalibrering af din analysevægt...
Personligt kunne jeg aldrig drømme om at afveje mindre end 10mg af et så potent stof, og det kun, hvis jeg havde en kalibreret og stabiliseret analysevægt til 30-40K til rådighed.


Hvis du vil have en opløsning på 0,50 mg/mL så bliver det en utrolig klam oplevelse af insufflere så meget (især hvis din opløsning er alkoholisk mhp. nogenlunde bakteriostatiske forhold)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2011 10:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Hvis du vil have en opløsning på 0,50 mg/mL så bliver det en utrolig klam oplevelse af insufflere så meget (især hvis din opløsning er alkoholisk mhp. nogenlunde bakteriostatiske forhold)


Der er heller ingen der siger at man skal sniffe det, og så det skulle virke bedst sublingualt. Man kan jo fordampe alkoholen igen, og derefter indtage det nasal, hvis det er det man har lyst til. Så er du fri for alkohol i næsen :)

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 feb 2012 12:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 feb 2012 12:14
Indlæg: 111
jeg har prøvet mig lidt frem med 25i-NBOME, så jeg har fundet dosis. hvis i ikke har prøvet psykadeliske stoffer før, så hold jer til en enkel sukkerknald på 3 mg (overdosis ligger ved 4 mg) normal dosering lyder på 750 enheder. hvis i er mere hærdet så ville jeg tage en sukkerknald og re-dosere med en halv sukkerknald ca. 4 timer derefter. i tripper balls og har det for fedt! det er et genialt stof! virkelig det fedeste jeg har trippet på, det eneste der er vildere er jo ren DMT. 2C-I mængden er tilpasset perfekt! så hyg jer på dette gode stof!

ADVARSEL: Ovenstående råd kan være direkte farlig. 3 mg som førstegangsbruger alt for meget. - Mvh Khazim, Mod.

_________________
i fly, i smile, i'm on THC till i die


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 feb 2012 13:35 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
jeg har prøvet mig lidt frem med 25i-NBOME, så jeg har fundet dosis. hvis i ikke har prøvet psykadeliske stoffer før, så hold jer til en enkel sukkerknald på 3 mg (overdosis ligger ved 4 mg) normal dosering lyder på 750 enheder. hvis i er mere hærdet så ville jeg tage en sukkerknald og re-dosere med en halv sukkerknald ca. 4 timer derefter. i tripper balls og har det for fedt! det er et genialt stof! virkelig det fedeste jeg har trippet på, det eneste der er vildere er jo ren DMT. 2C-I mængden er tilpasset perfekt! så hyg jer på dette gode stof!

WTF?!?
Folk som ikke er bekendt med psykedeliske stoffer skal sgu da ikke tage en dosis som ligger på estimeret 75% af en overdosis af et nyt, eksperimentelt stof?!?
Start meget, meget lavt med dette højpotente stof hvis I føler at det er risikoen værd at eksperimentere med. Erowids dosisangivelser (godtnok insuffleret, men der mangler stadig data for oral potens):

Threshold: 25 - 50 µg
Light: 75 - 250 µg
Common: 250 - 500 µg
Strong: 500 - 700 µg

BEMÆRK at det er mikrogram, ikke miligram.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2012 16:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2007 23:49
Indlæg: 792
jeg har prøvet mig lidt frem med 25i-NBOME, så jeg har fundet dosis. hvis i ikke har prøvet psykadeliske stoffer før, så hold jer til en enkel sukkerknald på 3 mg (overdosis ligger ved 4 mg) normal dosering lyder på 750 enheder. hvis i er mere hærdet så ville jeg tage en sukkerknald og re-dosere med en halv sukkerknald ca. 4 timer derefter. i tripper balls og har det for fedt! det er et genialt stof! virkelig det fedeste jeg har trippet på, det eneste der er vildere er jo ren DMT. 2C-I mængden er tilpasset perfekt! så hyg jer på dette gode stof!

WTF?!?
Folk som ikke er bekendt med psykedeliske stoffer skal sgu da ikke tage en dosis som ligger på estimeret 75% af en overdosis af et nyt, eksperimentelt stof?!?
Start meget, meget lavt med dette højpotente stof hvis I føler at det er risikoen værd at eksperimentere med. Erowids dosisangivelser (godtnok insuffleret, men der mangler stadig data for oral potens):

Threshold: 25 - 50 µg
Light: 75 - 250 µg
Common: 250 - 500 µg
Strong: 500 - 700 µg

BEMÆRK at det er mikrogram, ikke miligram.


This.

_________________
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can.
Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2012 13:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 feb 2012 12:14
Indlæg: 111
jeg har taget 7,5 mg i løbet af en aften, så vidt jeg ved er det 190% af overdosis, og jeg står op endnu... bare læn dig tilbage og nyd trippet...

_________________
i fly, i smile, i'm on THC till i die


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2012 13:23 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
du er en idiot så... lad være med at opfordre folk til at være ligeså dumme...

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2012 13:44 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
jeg har taget 7,5 mg i løbet af en aften, så vidt jeg ved er det 190% af overdosis, og jeg står op endnu... bare læn dig tilbage og nyd trippet...

Tåbelighed. Det er en højpotent 5-HT2A-agonist, og jeg kan sagtens forestille mig at den kan give kredsløbsproblemer på samme måde som bromo-dragonfly. Ved overdoser giver denne perifær vasokonstriktion, som kan føre til hjerteproblemer og manglende blodtilførsel til ekstremiteterne. Men bare læn dig tilbage og nyd trippet. :roll: .
Alt efter hvordan stoffet er formuleret, kan det have meget forskellig potens. Nogen rapporterer at de kun får effekt af stoffet hvis de sniffer det eller formulerer det sammen med et optagelsesfaciliterende stof, såsom dextran-derivater, og altså ikke får en ordentlig effekt hvis de bare indtager der oralt. Dodgy stof. Alle bør starte meget lavt i dosis med noget nyt, specielt så ukendt et kemikalie som dette. Hvis du er uenig i dette, er du vist udenfor pædagogisk rækkevidde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 mar 2012 11:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
jeg har taget 7,5 mg i løbet af en aften, så vidt jeg ved er det 190% af overdosis, og jeg står op endnu... bare læn dig tilbage og nyd trippet...

Det lyder ikke til at være 25i-NBOME du har været i besiddelse af, da det er helt ude i hampen de doser du fyre op for..
Enten så er dit stof SKAM cuttet ellers også så er det slet ikke 25i-NBOME du har fået fat i.
Du kan evt. tjekke om der er kommet en forkerte label på, ved at tjekke om strukturen passer med 25i-NBOME, om chemical name er det rigtige og om CAS# nummeret passer

25i-NBOME:
Systematic name: 2-(4-iodo-2,5-dimethoxyphenyl)-N-[(2-methoxyphenyl)methyl]ethanamine

CAS# 919797-19-6

Billede

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2012 05:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 feb 2012 12:14
Indlæg: 111
tro mig det er 25i-NBOME, men jeg bruger stoffet til at trippe på, og tro mig THC forstærker 25i-NBOME meget mere! den dose jeg fyrre af HAH! folk tager meget store doser af dette, det at jeg bare tog 3 mg. det er intet, nybegynder siger jeg dig! det er en stærk omgang jeg har ja, men det er dog kun 3 mg. og det virkede da stille og roligt for mig.

_________________
i fly, i smile, i'm on THC till i die


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2012 05:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Jeg bliver nødt til at påpege, at de doser MikaelOnTHC tager er helt absurde,og ikke kan anbefales til nogle - så lad være med at læse det som en opfordring/doseringsvejledning, da det er meget misvisende. Det giver tidligere svar i tråden udmærket udtryk for.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2012 10:37 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
tro mig det er 25i-NBOME, men jeg bruger stoffet til at trippe på, og tro mig THC forstærker 25i-NBOME meget mere! den dose jeg fyrre af HAH! folk tager meget store doser af dette, det at jeg bare tog 3 mg. det er intet, nybegynder siger jeg dig! det er en stærk omgang jeg har ja, men det er dog kun 3 mg. og det virkede da stille og roligt for mig.

Det at prale med at man kan tage høje doser psykedeliske stoffer er som at prale af at man har en mikrofon som er så lidt følsom at man er nødt til at RÅBE ned i den for at få en effekt.
Overdoser har været rapporteret helt ned til 1 mg. Der er stor forskel på effekten fra den ene administrationsvej til den anden. Du kan ikke vide om dit batch er rent medmindre du selv har fået det analyseret. Jeg håber folk kan se at det ikke er et solidt grundlag at vejlede med hensyn til doser udfra, det er et stof som på trods af smal udbredelse i kort tid allerede har medført en del


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2012 15:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 feb 2012 12:14
Indlæg: 111
jeg prøver sådan set at gøre noget for at komme det her spørgsmål til livs.. i ved kun hvad 25i-NBOME er, i aner ikke hvordan effekten er. da jeg prøvede dette stof første gang, var det 3 mg og det var stille og roligt. kan ikke forstå at i tager det som om at jeg prøver at tvinge alle folk til alt muligt... det hele var ment som i at jeg har prøvet mig frem, og giver mine resultater, sådan at andre her på siden har noget at gå efter, hvilket siden her blev lavet for... men hvorfor er i overhovedet her på siden hvis i synes at dem der tager stoffet er vanvittig?

jeg prøver bare at få nogle flere til at tage og fortælle hvad de har taget, hvilken dose osv. sådan at i ikke behøver at sidde: "det alt for høj dosis" jeg vil jo nemlig have at flere folk siger hvordan de har haft det, så vi kan få flere synspunkter med, så i der intet ved om virkningen af stoffet kan få det af vide af os der har prøvet det... men i må da forfærdeligt meget undskylde for at prøve at finde et svar på spørgsmålet. i giver jo ikke noget man kan bruge til nogetm ud på den her side...

_________________
i fly, i smile, i'm on THC till i die


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2012 15:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Jamen så er dit stof cuttet op ellers så er det et meget dårligt bacht du har fået dig.
Prometheus har allerede postet Erowids doserings forslag tidligere, som er imellem 100-700 µg, og de plejer altså at passe meget godt!

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Senest rettet af Psyduck 07 mar 2012 17:11, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2012 16:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
jeg prøver sådan set at gøre noget for at komme det her spørgsmål til livs.. i ved kun hvad 25i-NBOME er, i aner ikke hvordan effekten er. da jeg prøvede dette stof første gang, var det 3 mg og det var stille og roligt. kan ikke forstå at i tager det som om at jeg prøver at tvinge alle folk til alt muligt... det hele var ment som i at jeg har prøvet mig frem, og giver mine resultater, sådan at andre her på siden har noget at gå efter, hvilket siden her blev lavet for... men hvorfor er i overhovedet her på siden hvis i synes at dem der tager stoffet er vanvittig?

jeg prøver bare at få nogle flere til at tage og fortælle hvad de har taget, hvilken dose osv. sådan at i ikke behøver at sidde: "det alt for høj dosis" jeg vil jo nemlig have at flere folk siger hvordan de har haft det, så vi kan få flere synspunkter med, så i der intet ved om virkningen af stoffet kan få det af vide af os der har prøvet det... men i må da forfærdeligt meget undskylde for at prøve at finde et svar på spørgsmålet. i giver jo ikke noget man kan bruge til nogetm ud på den her side...


ROA(administrationsmetode) kan være det afgørende, da NBOMe's har ringe eller slet ingen optagelse gennem maven. Hvis dine 3mg er røget nærmest direkte i maven, istedet for at blive optaget sublingualt kan det gøre udfaldet..

Det kan under ingen omstændigheder tilrådes at forsøge sig med de doser du nævner!

//blazR

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2012 23:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 feb 2012 12:14
Indlæg: 111
det indtages via slimhinden under tungen, så man knaser sukkerknalden og holder sit spyt i munden i et kvarter og så sluger det. i munden nej, der har det ikke den fulde effekt, nok omkring 40 % men via røven, så snakker vi at man tripper balls for vildt!

_________________
i fly, i smile, i'm on THC till i die


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2012 23:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 feb 2012 12:14
Indlæg: 111
og jeg har ikke prøvet andre indtagelser end oralt, men der kan man godt tage 3 mg. første gang jeg tager psykadeliske i 2 år, og så tager jeg en sukkerknald, og jeg havde det godt, og det har jeg stadig, men jeg vil MEGET fraråde at indtage dette stof ofte! lader der gå omkring en måned før næste indtagelse. ellers kan man tager 7.5 mg i løbet af en aften, uden den store virkning.

ADVARSEL: DETTE ER IKKE TILRÅDELIGT, BRUGEREN KOMMER HER MED FARLIGE RÅD.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team