Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 11:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mindblowersclub
Tag en kold tyrker, du vil blive glad for det i længden. De Rivotril jeg plejer at købe, står der Roche på istedet

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Den bakker jeg også lige op - 2 uger er ingenting (og dog mega lang tid, kommer an på beskueren), du kan sagtens tage den kolde tyrker uden problemer - men du skal gøre det nu, idag!

Ja, det var lige præcis det der var årsagen til mit råd, da jeg selv ville ligge og vride mig i fosterstilling i et hjørne. Men jeg er også en svag pisser, hvad det der angår. Og er helt enig, jo før jo bedre.

Most of the physical world is unseen.

har ikke taget siden ved 12 tiden igår har det enlig fint nok men det jo nok heller ikke helt ude af mit system endnu men tar den kolde tyrker. mit problem er mere at jeg har så mange piller synes i at jeg burde smide dem ud/give dem væk/sælge? kunne godt tænke mig at chille lidt på benzoer igen på et tidspunkt skal bare have en pause. og gemmer ihvertfald lidt til hvis jeg skal tage 2c-i og det bliver for meget.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mindblowersclub
Ville med glæde tage imod dem haha ;)
Sælg dem eller sådan noget. Hvis du har dem liggende, begynder du at poppe igen inden for et døgn.

tror jeg vil sælge dem der må være nogle der lyster dem i min omgangskreds :P

Dedikeret medlem

mærkeligt der står rivotril inde i den røde sekskant ---> som er identisk med roche´s logo.. stinker langt vær af scam i min næse.. smid dem dog ud istedet for måske at slå nogen ihjel.. man ved sku aldrig hvad der er i fake medicin!.. hvis du en dag overdoserer 2c-i så kan du vel få noget rigtigt benz ved din doktor oder apotheker? :-D
imo er diazepam(steso/hexalid), eller alprazolam (alprox) bedre til at komme ned fra ting (trip;angst mv) end clonazepam (rivotril).. -men det kommer self an på omstændighederne! :-)
peace out

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
mærkeligt der står rivotril inde i den røde sekskant ---> som er identisk med roche´s logo.. stinker langt vær af scam i min næse.. smid dem dog ud istedet for måske at slå nogen ihjel.. man ved sku aldrig hvad der er i fake medicin!..

De er lavet på licens, hvorfor pågældende indiske firma må kalde dem for Rivotril!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville smide dem ud. Én gang misbruger, altid misbruger. Der er ikke noget med at prøve dem igen på et senere tidspunkt uden at ryge ind i misbruget igen. I hvert fald meget sjældent.

Anyway, respekt for du tager en kold tyrker, altid godt at se, når folk kan stoppe før det går helt galt.

Lille update går godt med den kolde tyrker. mest bare svært ved at sove og har stadig alle pillerne, så det kan være lidt lokkende men synes in til videre at det helt ok :).
har dog fået noget tramadol tror jeg det var men det var hos tandlægen på grund af smerter men det jo ikke en benzo.

Dedikeret medlem

jeg syntes bestemt også du skal komme af med alle de piller det er sku svært at stoppe med et stof hvis hele ens bolig flyder med det pågældende stof ! :)

Held og lykke med det håber du klare den ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]