Hej Psy.
Har i nogen gode råd til at komme i en Lucid tilstand? Jeg prøvede her til morges efter noget research om aftenen, men uden held. Jeg lagde mig til at sov kl 01:00 Og havde sat mit vække ur til kl 07: 00 Men jeg vågnede kl 04:58, 05:58 og igen kl 06:58 Hvor jeg tjekkede min Facebook på mobilen gik ud og morgen pissede ( Ca, 10 min. I alt )
Jeg lagde mig ind i sengen, lukkede mine øjne og begyndte at tælle min vejr trækning op til omkring 600 vejrtrækninger, der efter var min krop ret tung og jeg havde en lidt underlig følelse i kroppen. Men der var meget larm ude foran mit vindue, så det var ret svært for mig at fokusere. Jeg valgte så at give op og prøve på et andet tidspunkt. Men da jeg ville rejse mig fra sengen var det som at jeg vågnede da jeg begyndte at bevæge mig. Jeg valgte så at prøve igen. Denne gang uden at tælle mine vejrtrækninger bare ved at fokusere på dem. Det resulterede i jeg fik en meget sjov følelse i kroppen der varede 1-2 sekunder, derefter husker jeg intet men vågnede bare op et par timer efter?
Jeg er lidt skuffet over at jeg ikke kom i den Lucide tilstand, men det kræver vel også træning?
Har i Evt. nogen råd om hvordan jeg kan udelukke larmen? Og om der nogen lettere måde at gøre det på?

Mvh.