Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Ja som overskriften lyder, kan man plugge GBL?

Jeg kan simpelthen ikke udstå smagen og kan ikke få det ned så tænkte på at plugge det?
Og er dosen den samme 2,5ml? :-)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Alkohol virker rektalt, så umiddelbart vil jeg tro at man godt kan.
Men vent lige med at stikke noget op, til det er blevet bekræftet af en anden! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja det kan du godt men det er nemmere at overdosere når du pluggert, end når du drikker det. Biotilgængeligheden ved rektal adminstration er højere end ved oral. Så hvis du normalt drikker 2,5 ml gbl, skal du nok nøjes med at plugge 2 ml til at starte med :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Husk nu at bland det op med vand først!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Husk nu at bland det op med vand først!!

Hvorfor?

Junior medlem
Brugeravatar

Ja hvorfor dog blande det op med vand først?

Det gik helt fint uden ;-)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
det er fælgrens... Stærkt basisk... Når man indtager det oralt har man både mavesækkens indhold til at fortynde det og mavesækken er også en del mere resistent end tarmen. Der sker nok ikke noget ved det en enkelt gang eller to, men jeg ville personligt være en del tryggere hvis det var fortyndet...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
^ this.

GBL er stærkt hud irriterende, specielt når det kommer i kontakt med de tynde slimhinder.
Du skal udføre hydrolysen til GHB hvis du vil plugge det "rent".

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dude det er fucking fælgerens. Lyder på ingen måde smart at proppe det op i røven.. Er slemt nok i forvejen at indtage det oralt.

Lav det om til GHB. Basta! :)

Dedikeret medlem

Enig med de andre, skulle nok have skrevet hvorfor, men troede du vidste det :) Men GBL er i mine øjne bedre end GHB..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Enig med de andre, skulle nok have skrevet hvorfor, men troede du vidste det :) Men GBL er i mine øjne bedre end GHB..

To each his own. Vil dog tro at GBL er langt mere skadeligt end GHB.

Dedikeret medlem

Resist: Jeg har endnu ikke fundet nogen videnskabelige fakta på det, kun det modsatte indtil videre. Bare tjek drug-forum.com eller bluelight.

Der er mange der sammenligner det med øl(GHB) og spiritus(GBL). Men det skulle være mere afhængeligheds skabende GBL, da det har en meget kortere halveringstid, hviket også kan forklares med at det virker meget hurtigere.

Men for guds skyld bland det op med vand før du plugger det(næste gang), eller bare bland det med cola eller noget med brus, det tager det værste når du skal drikke det. God fornøjelse :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Resist: Jeg har endnu ikke fundet nogen videnskabelige fakta på det, kun det modsatte indtil videre. Bare tjek drug-forum.com eller bluelight.

Der er mange der sammenligner det med øl(GHB) og spiritus(GBL). Men det skulle være mere afhængeligheds skabende GBL, da det har en meget kortere halveringstid, hviket også kan forklares med at det virker meget hurtigere.

Men for guds skyld bland det op med vand før du plugger det(næste gang), eller bare bland det med cola eller noget med brus, det tager det værste når du skal drikke det. God fornøjelse :)

Altså min ide er baseret ud fra at GBL er et ret kraftigt opløsningsmiddel. Derfor tvivler jeg på at det kan være godt for maven/halsen, og selvfølgelig organerne. - Det er trods alt fælgerens. Men granted, jeg har faktisk ikke læst særlig meget om GBL kontra GHB skaderne.

That being said så finder jeg personligt GBL vanvittigt utiltrækkende. Alt for beskidt rus uden nogen større former for eufori.
GHB har derimod mange MDMA karakteristiske træk for mig. :D

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
crazym> Jeg er ked at at sige det, men det er det mest ligegyldige råd nogensinde. Når du selv snakker om, at underbygge påstande, så vil jeg gerne se et par stykker, som underbygger dit ævl. Du aner tydeligvis ikke hvad du snakker rom.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
det er fælgrens... Stærkt basisk...

Nej! GBL er ikke basisk, faktisk er det ganske pH-neutralt. Check venligst op på den slags påstande før I spreder misinformation.
Som andre siger, er det dog et ret stærkt universelt opløsningsmiddel, og kan give irritation af slimhinderne. Maven kan nemmere håndtere den slags end rektum, hvor væsken ligger samme sted indtil den bliver optaget. Jeg ville ikke anbefale nogen at eksperimentere med at plugge det, hverken fortyndet eller ej.

Medlem

Er gbl nogensinde blevet brugt til at rense fælge med?

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg blandede det op med vand, det sveg en lille smule men det var nu slet ikke slemt :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er et opløsningsmiddel -> det opløser dine cellevægge -> det er ikke en god idé, lad være med at gøre det igen. Hvis man administrerer det dagligt den vej skal det nok give nogle alvorlige skader, men det er nok ikke supersundt indimellem heller.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg blandede det op med vand, det sveg en lille smule men det var nu slet ikke slemt :)

Hvorfor overhovedet oprette tråden hvis du alligevel ser bort fra vores råd?

Dedikeret medlem

Frugthat: Siden du ikke kender google, har jeg lavet lidt arbejde for dig. http://www.bluelight.ru/vb/threads/460716-GBL-Toxicity..

Håber du kan finde ud af at trykke på linket. Der er masse af andet derude, jeg forstår ikke hvad du ikke forstår, det med at GBL bliver optaget hurtigere end GHB eller???

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]