1: finde et godt spot i en skov ( hvilket jeg har )Det kan være problematisk at plante i skov, da skovbund ofte har en lav pH-værdi, hvilket slår kimplanterne ihjel lige så snart, de kommer ud af frøet..
2: planter frøet, og kigger til det er par gange om ugen? ( vander om nødvendigt )Du kan eventuelt forspire frøet indenfor imellem to stykker våd køkkenrulle. Så er du fri for at gå og vente på en eventuel død plante.

Hvis du planter frøet i en lille potte, eventuelt en afskåret mælkekarton, kan du med fordel forhindre overvanding.
3: efter en 6-7 uger vil jeg begynde at høsteVil du høste 6 - 7 uger efter du har smidt frøet i jorden? For så får du sgu ikke andet en kimblade og stængler.. Regn med at kunne høste imellem august - oktober, jo mindre du bruger autoflowering frø.
4: vand tørring.Har aldrig stiftet bekendtskab med denne teknik personligt, men har hørt mange berette om, at vandtørring fjerner mere eller mindre al smag ens høst har. Det kommer til at smage kedeligt, hvilket dog kan være positivt, hvis man ikke nyder smagen af god urt
5:smide det i poser, og grave det ned forskellige steder.Dette vil jeg ikke anbefale, da du risikere at der går mug i din høst. Hvis du dog stadig vælger denne metode, skal du være sikker på at din høst er helt tør, hvilket dog heller aldrig har stået øverst på min ønskeseddel. Ingen gider at ryge pot der smuldre som tørret krydderurter

Ud fra dine metoder, tyder det på at du bor hjemme?

Læs
CF-Guiden, hvis du ikke allerede har gjort det.. Gerne flere gange