Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 11:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hej!

Jeg har planer om at udforske højdosis ketamin trip noget mere. Jeg har indtil videre ELSKET de oplevelser jeg har haft i hullet! Men som mange nok har erfaret, så er oplevelsen for kort, og det er for det meste umuligt at hive noget brugbart med hjem fra rejsen. Jeg tænker, at det må være muligt at forlænge tiden i hullet, gøre noget for, at oplevelsen bliver mere klar og brugbar, og eventuelt forstærket. Der er allerede mange tråde om ketamin, som også er inde på dette emne, men de er for længst døde og de gode informationer ligger spredt. Så jeg tænkte det kunne være nyttigt at samle alle tips og tricks til mere fornøjelige højdosis ketamin trip her.

Jeg har overvejet at starte ud med et rent, visuelt psykedelisk stof og derefter tage huldosen. Hvad har i af erfaringer med det?

For at forlænge tiden i hullet, ser det mest effektive ud til at være, at indtage en høj oral dosis og kort før den peaker, insuflere en middel dosis. Dette har jeg ikke prøvet endnu, hvad bør doseringerne ligge på pr. kg?
Hvad kan i ellers bidrage med? Der findes ikke et ultra effektivt, korttidsvirkende nootropic, der lige gør at man kan hive hele skatten op af hullet? :P Det ville satme være guld værd!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Min erfaring er at når du er i k-hole så er det ikke længere dig der bestemmer, det trippet.
har aldrig haft et negativt trip, det er super lækkert at ligge i det k-hole.

Medlem

2-10 mg 2cb insulferet omkring ti tyve minutter efter k hole dosen plejer at give det lille ekstra, der kommer meget flottere visuals og det bliver ikke ligeså kaotisk som når man blander det med syre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg forstår ikke helt hvorfor du vil tage det oralt. Jeg ville fx have en katalysator først, gerne, som du selv nævner, noget med farver i. Fx 4-HO-MET, 2C-D/B/C (C gør dog latterligt ondt) først, og efter sådan 20 minutter så en mellem dosis ketamin.
Og lidt før det begynder at peake kunne man sniffe, også som sagt, 2-15mg 2C-D/B/C og en høj dosis ketamin, så tror jeg man er godt på vej.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem

Lattergas er også en god booster til at tage før peak - giver self ikke det lange tidsrum men er stadigt værd og prøve.

Dedikeret medlem

Yes lattergas har jeg prøvet, lige inden jeg forlod min krop ... og holy jesus christ jeg forlod min krop efter det! ;-)

2-10 mg 2cb insulferet omkring ti tyve minutter efter k hole dosen plejer at give det lille ekstra, der kommer meget flottere visuals og det bliver ikke ligeså kaotisk som når man blander det med syre.

Er det ikke lidt sent at tage 2c-b'en 10-20 min efter ketaminen? Ketaminen virker hurtigt og er hurtigere overstået, så det burde da give bedre mening at tage 2c-b først?

Senest rettet af Entheo 27 jun 2012 23:15, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Jeg forstår ikke helt hvorfor du vil tage det oralt. Jeg ville fx have en katalysator først, gerne, som du selv nævner, noget med farver i. Fx 4-HO-MET, 2C-D/B/C (C gør dog latterligt ondt) først, og efter sådan 20 minutter så en mellem dosis ketamin.
Og lidt før det begynder at peake kunne man sniffe, også som sagt, 2-15mg 2C-D/B/C og en høj dosis ketamin, så tror jeg man er godt på vej.

Jeg sidder altid med en følelse af, at det er for hurtigt overstået, så jeg tænker at den orale dosis vil forlænge oplevelsen betydeligt, hvis timingen er rigtig?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg har prøvet oral indtagelse og jeg synes ikke det kan betale sig.. Man skal tage mere end dobbelt så meget og det er langt mindre intenst.

Kan ikke anbefales.. :)

Dedikeret medlem

Derfor ville jeg kun bruge den orale dosis til at lægge en bund, som forhåbentlig holder mig i hullet i længere tid. Jeg ville stadig sniffe ketaminen, måske bare i en lidt mindre mængde end normalt. Jeg synes det lyder fornuftigt nok til, at jeg vil prøve det af :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Et iv drop? Ok, nok ikke sådan en god ide :? Men min erfaring er det ikke muligt at få meget med ud igennem hullet. Og dog, hør det samme musik hver gang du bruger K i en periode, hør det i normalt tilstand og du vil kunne genkalde dig flere ting fra dine ture igennem hullet. Men det var ikke lige det du var ude efter, vel?

Dedikeret medlem

Jo for satan bindegal! Hvis du havde fortalt mig jeg skulle stå på hovedet og slå 3 prutter i en vild yoga stilling, for at huske mine oplevelser, havde jeg allerede kastet mig ud i det ;-)

Jeg har faktisk forsøgt med at høre det samme musik dagen efter, i mens jeg prøvede at fremkalde mine tanker under trippet og det er ikke nogen dårlig idé!

Medlem

Lattergas og høj dose ketamin skal du passe på med, jeg har selv set en og kender til flere der er gået i kramper og blevet meget blege i hovedet af at blande de to.
Og det er ikke videre godt for ens eget trip at se en ven i en tilstand hvor han ligner en der ved at stille træskoene.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Lav en journal efter trippet

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]