Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Har før prøvet Kokain, Amf, svampe, syre, dråber, 2cb, salvia, emma, knalder, Methoxetamine, poppers, diverse medicin, Ketamin, n2o gas

Syntes bare jeg er kørt død i de fleste stoffer og godt kokain til ordentlige penge er svært og finde..

Så ville hørte om i havde nogle ideer til et eller andet spændende man kunne prøve :)

Mvh. Mikkel

Junior medlem

Det vær sku noget af et cv ;) men der er jo self stadig en masse endnu. Det eneste jeg kunne komme i tanke om som jeg tror der ville falde i din smag er lsa eller dmt og nogen rc (dårlig hr :( ) men ellers ville en pause nok være det bedste...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det er jo møgsvært at anbefale noget til dig udfra det du skriver.. Udover at det er ret tydeligt du er glad for coke.

Der findes RC's der minder om coke, men personligt synes jeg kokain er helt i sin egen klasse.
Selv er jeg til psykedelika og kan og se du har prøvet en del af dem..

Hvad er det du går efter? Der er jo MASSER af stoffer du ikke har prøvet endnu ;) Syre, dråber, knalder(sukker, right?) er da vist alle slang for LSD btw.

Sidst men ikke mindst - hvor gammel er du, hvis jeg må være så fræk at spørge?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a curious mind
Du nævner ikke hash? Rygning eller oral indtagelse? Jeg antager næsten du allerede har det på listen også, ellers så eksperimenter med for eksempel madlavning eller the med THC.

Som Niceguy siger, så kunne du også prøve morning glory eller hawaiian baby woodrose frø, som er psychedlicas.

Meskalin skulle også være et fantastisk og smukt trip, der er vist en aktiv tråd om det på boardet de her dage.

Så er der jo sinicuichi, et billig og lovligt alternativ, som vha en google søgning hurtigt kan anskaffes. Det er en sjov plante som ved rygning, kan give sig nogle ret interessante audielle hallucinationer.

Hmm, jeg ved ikke længere hvor nemt det skulle være at trippe på DXM, pga receptpligtigte årsager :-p

Og så kommer ibogaine, Kava, opium og ghb til hovedet ;) der er masser af muligheder for enhver psychonaut. Jeg regner ikke med at det er nødvendigt med bemærkninger som husk regelmæssige pauser og alt andet som hører til fornuftigt brug.

Medlem

hvis du ikke ved hvad du skal prøve? det er et vidt begreb, som blazR skriver, skal man jo vide lidt om hvad du går efter, før vi kan abefale noget. men ellers er det bare at gå igang, da der masser af muligheder enddu.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Har før prøvet Kokain, Amf, svampe, syre, dråber, 2cb, salvia, emma, knalder, Methoxetamine, poppers, diverse medicin, Ketamin, n2o gas

Syntes bare jeg er kørt død i de fleste stoffer og godt kokain til ordentlige penge er svært og finde..

Så ville hørte om i havde nogle ideer til et eller andet spændende man kunne prøve :)

Mvh. Mikkel

Hvad er dråber, knalder og diverse medicin?

Du kunne prøve nogle downers. Ellers er 4-HO-MET et rigtigt dejligt psykedelika. Ligeså DMT.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Knalder = ecstasy. I guess..

Medlem

Mvh. Mikkel

Hvad er dråber, knalder og diverse medicin?

Du kunne prøve nogle downers. Ellers er 4-HO-MET et rigtigt dejligt psykedelika. Ligeså DMT.

Når man skal insuflere, 4-HO-MET. Skal man så lade den sidde i næsen, som eks. 2C-B, eller kan man, ligesom kokain bare kører den igennem?

Medlem

Lyder som om du burde sætte dig MEGET mere ind i tingene, før du overhovedet tænker på at prøve noget nyt. Læs om stoffer, og find et du gerne vil tage.. og så læs om det, trip rapports osv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Jenkem er det du leder efter.

Medlem

Ja, Jenkem er vist det trådstarter søger efter! Billede Bemærk den dejlige chokoladeagtige farve. Det må da betragtes som spændende at prøve. Det er også en del billigere end kokain.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Hvad er det Jenkem egentlig?

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem

Hvad er det Jenkem egentlig?

//Zh4d0w

google vil nok kunne forklare det bedre, men det er menneske afføring, som samles i en flaske som på billedet, og så kan man sætte en ballon, eller anden beholder over flasken, og så opsamler den methan, som inhaleres for en psykedelisk? rus :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udendørs
Hey tråd-starter. Prøv at vær' ædru, det sindsygt ! :o . Du skulle tage at prøve det!? ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Badesalt og fælgrens(blandet med kaustisk soda!!!) er ret vildt, har jeg hørt.
Hvis du så oveni kombinerer med Jenkem er jeg sikker på du får en sjov aften med masser af hygge og spas.

Naturligvis er dette dårlig HR, ligesom det også er for løjernes skyld ;)

Medlem

Geografisk sted: hasselager
Måske det var på tid med en pasuse, når du ikke ved hvad du skal tag, er der så grund til og tag noget, måske din krop der fortæller dig noget :)

men ellers søg og lære :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Når man skal insuflere, 4-HO-MET. Skal man så lade den sidde i næsen, som eks. 2C-B, eller kan man, ligesom kokain bare kører den igennem?

Altså meningen med insuflering er at bypasse first-pass metabolismen, så suger du det igennem næsen og sluger der er der ikke meget idé i det, selvom noget af det selvfølgelig optages i næsen.

Hvad angår kokain, kan jeg anbefale at lade det sidde i næsen, da det du sluger kun optages 25-30%.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven

Altså meningen med insuflering er at bypasse first-pass metabolismen, så suger du det igennem næsen og sluger der er der ikke meget idé i det, selvom noget af det selvfølgelig optages i næsen.

Hvad angår kokain, kan jeg anbefale at lade det sidde i næsen, da det du sluger kun optages 25-30%.

Det er rigtig det med at lade det sidde i næsen da man spilder 60-80% med oral indtagelse af kokain, derfor bruger jeg lidt næsen som en "blaster" :D

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg anbefaler Dragibus curiousa.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]