Tråden kører gerne i den tone folk har startet den ud med. I denne tråd startede trådstarter med at være dumsmart,og det er bare ikke et godt udgangspunkt. Folk på psy er ikke altvidende orakler, og især denne bemærkning er med til at gøre tonen negativ:
Men man ved vel hvad det er (dopamin, serotonin, noradrenalin) som giver lignende bivirkninger ved amfetamin eller MDMA. Hvis ikke i ved det er det et rookie-site....

Eller i hvert fald ikke-kompetente-profiler som er på psychedelia

Men så må jeg jo spørge min læge!
Edit
La mig lige omformulere det... -Der må være nogen som har overforbugt MDMA eller amfetamin eller kender nogle som har. Nogle kyndige stofmisbrugere eller en kyndig læge må da læse med.?
Det ved man jo netop ikke, da det ikke er en helt normal bivirkning (Jeg har ihvertfald ikke hørt om den før).
Man kan heller ikke forvente at man bare kan fylde sig med RC og når det så går galt, smutter man bare ind på psy, og får en mirakel-kur der får det til at stoppe igen!
Hvis folk viser at de selv har søgt information, har prøvet at sætte sig lidt ind i tingene, og iøvrigt giver udtryk for at de enten har forsøgt at være fornuftige, eller at de godt ved de ikke har været særligt smarte, plejer tonen at være okay (synes jeg), men en type der kommer med denne type bemærkning, har ikke fortjent et ordentligt svar efter min mening.
Og at "S" så mener at man burde være bedre til at byde folk velkommen: Vi er altså ikke en eller anden lille hyggelig kaffeklub, som kommer her for at nyde hinandens selskab. Vi er her for at dele vores viden, og tilegne os noget ny viden.
Just my 2-cents