Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 18:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg har i 4 år siden min facination med DMT opstod ledt og ledt efter en måde at få fat på stoffet på, og da alle på Psychedelia og lign, af naturligegrunde har måtte være hemmelighedsfulde grundet sidens regler har jeg stået alene i min søgen,. Ja man er vel sin egen lykkes smed har jeg ret? :D

Sagen er den at jeg har fået nallerne i 2x 1000 mg Dmt krystaller i 2 små labaratorie glasarmpuler, klar til rygning! Og jeg har altid villet opleve den verden af Fraktal geometri og McKenna's "Machine elves" Ideen om at kunne møde andre livsformer har har facineret mig på ligefod med religion og filisofi samt menneskets psykologi, lige meget Stoffets virkelige natur er og bliver det i mange henseende det "Ultimative" og mest vidunderlige/frygtsomme der findes
Jeg har en del erfaring med div psychedelia, og deriblandt 2 nær fatale overdoser i kølvandet, den ene for 2 år siden på HBWR frø og den anden for 2 mdr siden på 2c-e, den sidste værende mit livs værste oplevelse
(Trip rapport kommer snart) Eyeballer aldrig igen!

Jeg har brug for jeres råd, Mine overdoser har gjort mig frygtsom overfor stoffer, men samtidig føler jeg en næsten religiøs dragen mod at opleve DMT, Men jeg vil helst gerne overleve de jeg har en masse familie og venner jeg ikke ville såre ved en fatal overdosis, Den nat på den akutte hvor jeg skræmte livet af min Mor tilgiver jeg aldrig mg selv.
Så jeg ville ikke turde mere end 1-2 mg ren Dmt som startdosis

Men det jeg ville høre andre (gerne mere erfarne brugere, og gerne af DMT) Hvad jeres oplevelser er af dosis, bodyload og evt toksicitet af Dmt, og har i råd til hvordan jeg skal ryge det (bedste pibe til jobbet) og bare generalle råd til en grønskolling som søger en tur i DMT Hyperspace.

Min erfaring med andre stoffer

Div Cannabis(Pot hash og skunk, kager osv) kombineret med N2o (ofte)
Svampe: 2 gange med lav potens
Hwbr 10 frø nær fatal overdosis (Mulig allergisk reaktion og slem vaciconstriction)
2c-c: cirka 6 gange
2c-e: 1 gang nær fatal overdosis (Helvede på den akutte med muskel og hjertekramper og puls på 145 samt slem vaciconstriction)
3 lave doser METHOXETAMINE på 20 og 30 mg
en Håndfuld Salvia Divinorum sektioner med trips på (A L V I neavuerne på "Salvia skalaen") <--Gode "Spirituelle oplevelser, møde med væsner og engle/gudinde lign væsner" startede initiel facinationen for DMT Hyperspace for 4 år siden

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skal nok regne med det ikke bliver en tur i Lalandia og du får nogle tæsk når du kommer op i doser hvor du bryder igennem. Jeg ved ikke om jeg nogensinde har haft et "sjovt" DMT trip og som med de fleste andre stærke hallucinogener, eller hvad du vælger at kalde dem, er det svært at få noget med tilbage fra trippet til den almindelige verden. Jeg havde også en kemisk fremstillet og kemisk rent DMT salt de første gange jeg prøvede -det var dengang der var noget der hed the Hive- og tog det iv for da jeg havde læst Grof og de andre gamle syrehoveder stod det altid som RoD "route of delivery" men også for at spare på de få mg. jeg havde fået fat på. Det er nok ikke på listen over de 10 smarteste ting jeg har gjort i mit liv :?
Når du ryger det -det er en base ikke?- kan du starte kan du prøve et par gange på 2-3mg. for at mærke hvilket stof det er du "leger" med. Når du tror du er parat til at bryde igennem så prøv at komme 8-10mg. i din pibe, du vil nok ikke få røget det hele, for det er f..... svært at koncentrere dig efter den første lunge eller to, men får du 3 gode lunger med det load i din pibe har du en god chance for at bryde igennem.
Dette er bare min version af tingene og jeg er ikke den store DMT aficionado, og du vil sikkert finde andre med mere erfaring end mig hvad det stof angår, så lyt til dem!

Tillykken med din fangst og pas godt på dig selv.

Ps. Hvis du ikke har en, så få dig en vægt der kan klare de små mål, det er umuligt at måle 5, 10, 15mg på øjemål!

Stodder
Brugeravatar

@Bindegal. De doser du naevner passer bedre paa 5-meo-dmt end paa dmt. Man kommer ikke i naerheden af et gennembrud paa 10 mg.
http://www.erowid.org/chemicals/dmt/dmt_dose.shtml

Ellers er jeg helt enig. Start lavt og arbejd dig op saa du laerer stoffet lidt at kende inden du hopper ud paa det dybe.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Shit mand, you better be ready for it.

DMT forandrer dig, sådan, for livet... :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@ leaf. Ja, jeg kan godt se jeg satte dosen noget lavt, men heller det end for højt. Hvad vil du sige er en god begynderdosis den første gang du vil igennem, 30mg.?
@ Lonewolf du behøves ikke at være bange for noget fatalt mht. DMT Der er meget langt fra trip dosis til noget der kan være farligt fysisk. Det kan godt være det føles som om du er ved at dø, men det er noget andet. Det du kan komme ud for er af du får en så kraftig psykisk oplevelse at du aldrig vil røre ved DMT med en andens mands ildtang og at bare lugten eller synet af det giver dig angstfornemmelser, men så sender du det bare til mig, ikk :wink:
Men helt seriøst, start lavt, folk har forskellig tærskel og du kan endda ha' forskellig tærskel fra dag til dag. Kroppen er seriøs kompliceret -også- når det angår at forbrænde de stoffer du udsætter den for. DMT kan få alt andet du har prøvet til at ligne en vandpistol :shock:
Pas på dig selv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg vil mene at 30mg er i overkanten til 1. forsøg med DMT og den kan jo altid uppes...

20-25mg ville jeg mene er bedre passende og giver det ikke den ønskede effekt, kan man stille og roligt uppe dosis.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Start med 10 mg, og doser langsomt op, evt. 5 mg af gangen. Nogle bryder igennem på 30mg, med den korrekte rygeteknik, andre skal op på 40-50 mg.
Prøv dig frem, og forvent dit livs vildeste oplevelse :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]