Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Er for nylig blevet opereret, og får af den årsag nogle smertestillende ved navn Ibumetin.
Skal spille en koncert i weekenden, hvor det kunne være rart at være på MDMA. Ved I om denne kombination er acceptabel? Min forventede MDMA dosis, er på ca. 110-120 mg. oralt og evt. en nasal redosering på peaket.

Spurgte lægerne direkte om stoffer og alkohol i moderate mængder ville være problematisk, hvilket de sagde det ikke ville være. Men hellere på den sikre side. Nogle erfaringer? Eller nogle naturvidenskabeligt kompetente folk der kan regne ud om ting vil clashe på en ubehagelig/farlig måde?
Har i baghovedet at MDMA er lettere stimulerende, og Ibumetin har nogle skrækhistorier om hjerteproblemer knyttet til sig. Mit hjerte har det dog glimrende, kan jeg sige med sikkerhed da jeg er blevet undersøgt i hovede og røv på hospitalet.

Medlem
Brugeravatar

Kunne da godt forestille mig at Ibumetins sammentrækning af årer + MDMA's forhøjede blodtryk kunne være en ubehagelig og farlig kombination, mere kan jeg vidst ikke udtale mig om det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor meget ibuprofen indtager du?
Kombinationen er sikker nok i normale doser ibuprofen med den doisis MDMA. Kan forestille mig du måske kunne få lidt ondt i maven, men det er langt fra sikkert.

Junior medlem

200 mg maks tre gange om dagen.
Holder altid min MDMA-ture på ABSOLUT max 250 mg over en hel aften.

Kan dette gå eller er jeg sindsyg? Og hvordan og hvorledes med amfetamin i sammenligning? Det slår mig at det ikke er længe siden jeg sidst tog MDMA.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er en lav dosering du tager af ibuprofen, det burde selv i høje doser ikke have nogle farlige interaktioner med nogle af stofferne og slet ikke i de doser. Jeg har ikke prøvet med amfetamin på egen krop men jeg har prøvet MDMA på en langt højere dosis ibuprofen.

Hvor længe har du taget ibuprofen? Husk at det kan give problemer med maven alene, så stop med det så snart du kan.

Det er rigtig godt at du spørger herinde. :)

Junior medlem

Tak for svarene venner, I er sgu god stil!

Mine smerter kom hurtigt under kontrol, så valgte at stoppe med ibumetin et par dage inden indtagelse af MDMA og holde dosis lav da det i udgangspunktet ikke er smart at være knast på kemi så kort tid efter en operation.
Både trippet og koncerten gik godt.

Og ja, Ibumetin giver en ganske iriterrende fornemmelse i maven.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]