Hey psychedelia.
Grundet at jeg ikke gider læse vrede indlæg, advare jeg nu imod en useriøs tråd. Nu er det sagt.
Jeg har lidt et problem. Førhen røg jeg en del hash, flere gange om ugen. Nu ryger jeg ikke så ofte, og skal i morgen ryge den fede, for sidste gang i mange måneder. Jeg vil derfor gerne have et virkelig perfekt trip, men de seneste par gange jeg har været skæv, har jeg bare ikke rigtig kunne være det 100%. Jeg bekymre mig for meget, tænker på at jeg skal på arbejde dagen efter, og at der går lang tid før jeg skal ryge igen osv., og jeg synes det ødelægger mit trip RIGTIG RIGTIG meget.
Jeg skriver nogle gange små beskeder til mig selv, hvori jeg fortæller mig selv at alt nok skal gå, før jeg ryger, og når jeg så får de der irreterende bekymringer, læser jeg beskeden. Men det hjælper ikke ret meget.
I "gamle dage" da jeg røg, var jeg stjernelykkelig, men det er ikke det samme mere, og jeg kommer hurtigt til at kede mig, hvor jeg førhen bare kunne sidde og underholde mig selv, ved at lukke øjnene eller lave mærkelige fakter med hænderne.
Så mit spørgsmål er: hvordan giver jeg helt 100% slip, og bare flyder med trippet? I "gamle dage" tænkte jeg ikke over mine problemer når jeg er skæv, men nu er det det eneste jeg kan tænke på. Især det med mit arbejde (som jeg VIRKELIG VIRKELIG hader), kan ødelægge mit trip NOGET så grusomt.
Hvorfor bliver jeg ikke på samme måde skæv mere? Selv hvis jeg ryger giga-doser og bliver helt vildt skæv, har jeg det altid i baghovedet. Alle problemerne. OG NEJ JEG RYGER IKKE FOR AT GLEMME ALLE MINE PROBLEMER OG FLYGTE FRA VIRKELIGHEDEN. Jeg gør det for at have det sjovt, og slappe af. For at tænke på noget andet, bare i 2 timer. Bagefter skal jeg nok tage stilling til det hele. Jeg må bare have en pause engang imellem.
Håber ikke det lyder helt åndsvagt. Tænkte bare at der måske var nogle metoder, måske noget man bruger på psychedeliske-trips for at undgå badtrips. Altså ligesom at ødelægge det dårlige tankespind. Ved fx. det kan hjælpe at sætte sig i en anden position, eller sætte sig et andet sted, eller gå sig en tur, for ligesom at tænke på noget andet.
-på forhånd tak
"EDIT"Og hvordan får jeg mest ud af mit trip, hvad er det ultimative trip?
Hvis i kun havde 1 hash-rus tilbage, hvad ville i så lave??