hej! velkommen til! jeg er ikke specielt meget på christiania, men tror ikke du kan få piller som gir en rus, derovre. nok nærmere istegade, eller shit like that. jeg er 17år, min mor ved også godt at jeg ryger hash, og tar ritalin engang imellem. mit bedste forslag til dig ville være at læse en god slat om cannabis! du kan fx. læse om det i wiki´en her på siden! jeg vil forslå dig at give din dreng lov til at ryge, bare i har en eller anden form for begrænsning. hvis du bare siger at han ikke må ryge hash, vil han sikkert sige at han stopper, men blive ved i smu, og så vil du jo ikke vide hvor tit han røg. hvis du gir ham lov(eller bare han ved, at du ved at han ryger) gider han nok ikke skjule sit tjald, så kan du jo tjekke hans lommer, og tjekke hvor meget/hvor ofte han ryger. hvis det går helt amok, og han ikke laver andet end at ryge tjald, synes jeg du skal prøve at gi ham noget hjælp. du kan muligvis tjekke hvad pillen er, men det er sgu svært at finde ud af. alt held og lykke til dig og din søn fremover!!!
hey, hvis du læser indlægget skriver trådstarter faktisk at de har accepteret deres søns hash brug