hej jeg vil gerne fortælle om igår, hvor jeg for første gang prøvede stoffer. Mig og 2 nye venner der begge var 2 til 3 år ældre end mig havde besluttet vi skulle ryge os skæve efter skole, så efter skole fandt vi et sted hvor der var læ og stille mens vi rullede vores joint, joint var på cirka 1 gram skunk. Vi fyrede så op i hende, og jeg tror jeg tog omkring 8 hiv, i de første fem minutter følte jeg ikke rigtig noget, men så lige pludselig begyndte alt og være mega sjovt og man fik grine flip og verden begyndte at være mere klar i farverne og lyde mere klare, vi begyndte at gå et sted hen som normalt ikk er mere end 10 minutter væk, men pågrund af skunken føltes som kilometer.
Vi var nu cirka halvvejs hvor vi skulle hen, og her gik det rigtig galt, jeg begyndte at føle jeg ikke kunne stole på nogen, heller ikke dem jeg var sammen med, men holdte mig selv sammen indtil vi kom til der hvor vi skulle hen, vi satte os på en bænk og sad og grinte af hinanden, og efter cirka 15 minutter ville vi gå igen. ham den ene skulle hjem af så han gik den modsatte vej af hvad vi gik, men på vej tilbage til bus stationen begyndte jeg at nærmest tale med mine tanker, jeg følte mig som en superhelt der havde mødt sit kryptonit. Det var som om jeg gik og udtænkte planer med mig selv indeni hovedet men var for skæv til at gøre dem til virkelighed. Da jeg endelig var kommet ned på stationen var jeg blevet væk fra min ven, men havde det så dårligt jeg ringede hjem og fortalte min far jeg havde røget, vi aftalte jeg tog bussen og de hentede mig ved stationen der hvor jeg bor.
Jeg famlede lidt rundt på stationen i blinde. Jeg begyndte så at høre folk snakke mens jeg var meget fokuseret på dem der snakkede, for jeg kunne ikke forstå hvad folk sagde, alle lød som om de talte et andet sprog. Min bus var nu kommet og jeg prøvede at træde ind uden at virke pinlig, jeg satte mig aller bagerst, da bussen begyndte at kører, begyndte jeg at hallucinere, folk der sad forant mig, så jeg sad og stirrede på mig med det samme ansigt allesammen, og sagde den samme mærkelige lyd som et færge horn. derefter kastede jeg så op udover mig selv 2 gange i bussen, men var så langt væk jeg ikke rigtig tog mig af det, da jeg var kommet hjem kastede jeg op 1 gang mere og sov derefter 11 timer.... har aldrig haft det så slemt før, følte mig virkelig psykotisk.
undskyld stavefejlene..