Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej jeg vil gerne fortælle om igår, hvor jeg for første gang prøvede stoffer. Mig og 2 nye venner der begge var 2 til 3 år ældre end mig havde besluttet vi skulle ryge os skæve efter skole, så efter skole fandt vi et sted hvor der var læ og stille mens vi rullede vores joint, joint var på cirka 1 gram skunk. Vi fyrede så op i hende, og jeg tror jeg tog omkring 8 hiv, i de første fem minutter følte jeg ikke rigtig noget, men så lige pludselig begyndte alt og være mega sjovt og man fik grine flip og verden begyndte at være mere klar i farverne og lyde mere klare, vi begyndte at gå et sted hen som normalt ikk er mere end 10 minutter væk, men pågrund af skunken føltes som kilometer.

Vi var nu cirka halvvejs hvor vi skulle hen, og her gik det rigtig galt, jeg begyndte at føle jeg ikke kunne stole på nogen, heller ikke dem jeg var sammen med, men holdte mig selv sammen indtil vi kom til der hvor vi skulle hen, vi satte os på en bænk og sad og grinte af hinanden, og efter cirka 15 minutter ville vi gå igen. ham den ene skulle hjem af så han gik den modsatte vej af hvad vi gik, men på vej tilbage til bus stationen begyndte jeg at nærmest tale med mine tanker, jeg følte mig som en superhelt der havde mødt sit kryptonit. Det var som om jeg gik og udtænkte planer med mig selv indeni hovedet men var for skæv til at gøre dem til virkelighed. Da jeg endelig var kommet ned på stationen var jeg blevet væk fra min ven, men havde det så dårligt jeg ringede hjem og fortalte min far jeg havde røget, vi aftalte jeg tog bussen og de hentede mig ved stationen der hvor jeg bor.

Jeg famlede lidt rundt på stationen i blinde. Jeg begyndte så at høre folk snakke mens jeg var meget fokuseret på dem der snakkede, for jeg kunne ikke forstå hvad folk sagde, alle lød som om de talte et andet sprog. Min bus var nu kommet og jeg prøvede at træde ind uden at virke pinlig, jeg satte mig aller bagerst, da bussen begyndte at kører, begyndte jeg at hallucinere, folk der sad forant mig, så jeg sad og stirrede på mig med det samme ansigt allesammen, og sagde den samme mærkelige lyd som et færge horn. derefter kastede jeg så op udover mig selv 2 gange i bussen, men var så langt væk jeg ikke rigtig tog mig af det, da jeg var kommet hjem kastede jeg op 1 gang mere og sov derefter 11 timer.... har aldrig haft det så slemt før, følte mig virkelig psykotisk.

undskyld stavefejlene.. :?

Senest rettet af martin2698 09 aug 2012 22:00, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Hvis du deler dit indlæg op i afsnit, kan det være at der nogen som gider at læse det.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Skunk er en bred betegnelse, men som regel dækker over cannabis med højt THC-indhold i forhold til andre cannabinoider(CBN, CBD).

THC er bestemt ikke at kimse af!

Dedikeret medlem

Jeg synes det lyder lidt uforsvarligt af dine nye venner at proppe så stærk en joint på dig når det er første gang. Men hvis du skulle få mod på det igen, så lav din egen joint med 0.1-0.3g god skunk fx(de vil sikkert gerne vise dig hvordan), og ryg, og bliv for guds skyld hjemme i dejlige trygge omgivelser til du er sikker på rusen. En gåtur lyder hyggeligt, men det at få pulsen op, og så alle de mennesker kan godt blive for meget når man har røget. Se nogle stoner film istedet, og fråd noget slik.
Du nævner ikke selv ubehag dagene efter, så jeg håber du fik dig en lærestreg og intet andet.

Medlem

du har jo røget alt for meget knægt. du siger du har røget 8 hvæs på en joint med 1 gram skunk.
problemet giver lidt sig selv ikke? du har røget for meget!! slap af en anden gang, og ryg 2 måske 3 hvæs og se hvordan du reagerer.
der er i min verden ikke grund til at være bange, eller noget for at ryge igen.
du skal blot ryge mindre. opfordrer dig på ingen måde til at ryge i
;-) god aften;-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg har røget weed i snart 20 år, og jeg plejer altså at kunne få et gram skunk til at vare 3 til 5 dage, nogen gange længere.
Man behøve altså ikke nødvendigvis at indtage store mængder. Og det synes at mange har misforstået idag. Bitte små mængder, kan virke ligeså godt. Og hvis man ryge store mængder, flytter man også bare grænsen.

Junior medlem

ja så ved jeg da at jeg ikk skal ryge nær så meget næste gang hehe... tak:D

Junior medlem

Det lyder vildt.. så skæv har jeg sku' alligevel aldrig været.
Blandede i slet ikke skunken med tobak? og i såfald ristede i det? kan selv få det dårligt hvis jeg ryger et hovede hvori tobakken ikke er ristet - deri måske forklaringen på opkast.

Har du i det hele taget nogensinde røget? her tænker jeg smøger.. du må være en bette knight siden du har fået så vildt et trip.

Tjald dræner også vandet i din krop så meget hurtigere fordi det får dig til at svede (i manges tilfælde).. det kan måske også være en forklaring på hvorfor du fik det dårligt.

Som andre allerede har pointeret, hyg dig med det. Jeg går sku' aldrig en tur når jeg har røget mig godt vissen .. hvis jeg gør er det 100meter ned af bakke for at købe noget på tanken til min fråder.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere over the rainbow...
Av av, der var nok nogen der fik sig et slag over lapperne:D

Men jeg kan godt se ligheder mellem din historie og så min første gang jeg røg bong, og indtog cannabis i det hele taget.
Blev så ligbleg som et spøgelse og når jeg lukkede øjnene kunne jeg ane nogle syrede mønstere og andet geometri.

Men du indtog jo tydeligvis for meget, som de andre også siger.
Ha' respekt for stoffer, endda cannabis.

Pas på derude!;)

Medlem
Brugeravatar

Du må heller ikke gå i panik hvis du føler dig underligt tilpas i en uges tid efterfølgende, det er helt normalt.

Junior medlem

Det lyder vildt.. så skæv har jeg sku' alligevel aldrig været.
Blandede i slet ikke skunken med tobak? og i såfald ristede i det? kan selv få det dårligt hvis jeg ryger et hovede hvori tobakken ikke er ristet - deri måske forklaringen på opkast.

Har du i det hele taget nogensinde røget? her tænker jeg smøger.. du må være en bette knight siden du har fået så vildt et trip.

Tjald dræner også vandet i din krop så meget hurtigere fordi det får dig til at svede (i manges tilfælde).. det kan måske også være en forklaring på hvorfor du fik det dårligt.

Som andre allerede har pointeret, hyg dig med det. Jeg går sku' aldrig en tur når jeg har røget mig godt vissen .. hvis jeg gør er det 100meter ned af bakke for at købe noget på tanken til min fråder.

jeg er 16 har røget smøger fast i halvandet år nu, dem jeg røg med ryger tit, men det var første gang jeg røg... vi blandede skunken med tobak ja, men vi ristede det ikke. :badidea:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Tja.. I udlandet rister de også sjældent tobakken. Personligt røg jeg i en lang periode også joints uden at riste, da jeg ikke mente det var nødvendigt, og det var meget nemmere. Men nu er jeg så træt af nekotin, at jeg altid rister. Men jeg synes fsktisk det smager bedst med en god uristet rulletobak også skunk, hvis det er fint hakket det hele sammen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]