Hej Atheos,
det var da trist at du ikke har det bedre. Nu siger din bemærkning jo ikke så meget, så måske du kunne uddybe lidt, hvis du har lyst?
Jeg tror at cannabis -eller et hvilket som helst andet psykedelisk stof kan åbne op for en følsomhed der af nogen kan være svær at håndtere. Specielt hvis du hænger i tanker som: "Bare jeg bliver lige så normal som jeg var før jeg røg!" og sammenligner din nutidige tilstand med den du husker du var, før du røg.
Jeg kan fortælle dig, at du bliver aldrig den samme som du var før. For man er aldrig den samme som den man var for et sekund, en dag eller et år siden. Alt hvad man foretager sig, ændrer en for livet. Sådan er det også når man ryger, drikker, elsker, eller føle frygt for første gang.
Du har opdaget hvordan det er at frygte som du aldrig har frygtet før. Tillykke og velkommen til nyt land! Fra nu af vil disse følelser altid være en potentiel mulighed for dig, og det eneste du kan gøre er at deale med dem, og holde op med at frygte dem. Frygten for frygten er nemlig den største Bich og vil ride dig, ind til du forstå at ride hende tilage (håber du forstår mit maleriske billeder

)!
Du må starte fra Nuet hvor du står, og bevæge dig fremad. Og husk så at gøre noget sundt, som du før blev rådet til: løb en tur, gør noget godt for dig selv, og hold op med at flygte fra angsten.
Håber du finder vejen

Hilsen Fanny