Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 28 mar 2011 23:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 jan 2010 07:42
Indlæg: 38
Geografisk sted: i behandling
lækkert arbejde


Top
 Profil  
 
 Titel: Re:
Indlæg: 30 nov 2011 14:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jan 2011 04:43
Indlæg: 12
Ved ikke om det er det rigtige sted/tidspunkt at spørge, men får man "mindreværkskomplekser" af ritalin ? Altså bliver ens ædlere del mindre?
Og undskyld hvis det rent faktisk står der. Så har jeg misset det!

Eller rigtig godt arbejde. Ikke mindst for os 'newbs' !

/Sune



hvis du tager nok ritaliner på en gang, så det rimlig sikkert den krymper lidt i vask, har jeg selv prøvet, men bare rolig det betyder ikke noget, for er man fuckt nok på ritaliner, så kan man sku ikke finde ud af at bruge den alligevel den aften :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2012 08:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 apr 2012 08:39
Indlæg: 2
Nogen der kender prisen på Ritalin på gadeplan? :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2012 09:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2008 12:11
Indlæg: 423
Nogen der kender prisen på Ritalin på gadeplan? :-)


Ingen prisdiskussioner - Lad være med at spørge om hvad forskellige rusmidle koster, og lad være med at spørge om andre kan få dem billigere end dig. Kort sagt, lad være med at snakke om priser på rusmidler! #


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2012 10:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2011 19:36
Indlæg: 148
Geografisk sted: Århus
Hvad med Ritalin blandet med alkohol og et par joints? Det er min kombo hver anden måned hvis jeg vil have en loco aften. Hvilket max er en gang hver anden måned.

På en god aften drikker jeg nok 8-12 genstande, 2/3 stk 0.20 g skunk pinde og så 40-60 mg Ritalin. Er dette farligt på nogen måde? Har efterhånden gjort det i et år. Dog er jeg ikke typen som konstant har brug for vilde byture. En gang imellem, ellers elsker jeg bare et par øl og lidt weed.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2012 13:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2010 22:23
Indlæg: 337
watchthepeep: man kan komme til at drikke for meget(alc.) når man samtidig er på en eller anden form for stimulans, pga. at man ikke kan mærke alkoholen så meget, som hvis man ikke havde indtaget stimulansen, i det her tilfælde ritalin. jeg har selv oplevet det en enkelt gang, men der skete heldigvis ikke noget alvorligt(bortset fra at jeg brækkede mig). hvis du kampdrikker mens du er på ritalin, kan du blive rigtig fuld når ritalin stopper med at virke, så pas på. ellers skal man passe på med at kampdrikke og så ryge joint(s) bagefter, så KAN det resultere i en masse bræk, og at man bliver mere fuld og skæv end ønsket. men når du holder dit forbrug af ritalin så lavt, som du gør, tror jeg ikke der er en nogle specielt farlige bivirkninger på længere sigt. respekt for at du holder det så lavt, du er sgu fornuftig. undskyld stavefejl og hvis det blev roddet. mvh johs

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2012 17:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2011 19:36
Indlæg: 148
Geografisk sted: Århus
Jeg har en far som har været ret langt ude på forskellige substanser : / Om det er fornuft eller frygt der hersker i mig ved jeg ikke.

Ja har haft de værste tømmermænd på Ritalin hvor jeg var sat ude af spil i 1½ dag efter. Det var første gang jeg prøvede det, og man kan bare kaste så meget alkohol ned.

Har dog haft de vildeste munchies, da jeg var skæv og Ritalin effekten tog af. Åd alt for meget :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2012 09:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2010 22:23
Indlæg: 337
ked af at høre det med din far, men det lyder da til at du kan styre dit forbrug. peace out

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2012 12:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 nov 2010 17:43
Indlæg: 239
WatchTHEPEEP det lyder som en fin combo, generelt synes jeg kun det er når man udskyder sin søvn for meget, eller hvis man virkelig går til alkoholen, at ritalin giver klamme tømremænd. Selvom det er fristende at drikke igennem på ritalin, holder jeg som regel igen med alkohollen og ryger nogle ekstra joints i stedet for, samt sørger for ikke at redosere. Mindre tømremænd, mere fun.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 maj 2012 16:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 feb 2011 14:32
Indlæg: 196
Tak for en fed tråd :)

Har lige et spørgsmål, kan man bruge 5-htp sammen med ritalin/concerta??

Ikke for at booste ritalin eller noget i den retning, bare om man kan bruge 5-htp ved siden af ritalin og concerta :)

_________________
Fuck menneskeheden, de formår sgu kun at gøre ondt anyway!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 maj 2012 17:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 nov 2010 17:43
Indlæg: 239
Tak for en fed tråd :)

Har lige et spørgsmål, kan man bruge 5-htp sammen med ritalin/concerta??

Ikke for at booste ritalin eller noget i den retning, bare om man kan bruge 5-htp ved siden af ritalin og concerta :)


Jeg kan ikke se hvorfor 5-hpt og ritalin/concerta ikke skulle kunne kombineres. Ret mig hvis jeg tager fejl.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 maj 2012 21:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 feb 2011 14:32
Indlæg: 196
Jeg læste at ritalin og antidep medicin(ssri) var en rigtig skidt combi. Og når nu 5-htp også messer med serotinin, så tænkte jeg at det måske kunne være et problem.

_________________
Fuck menneskeheden, de formår sgu kun at gøre ondt anyway!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2012 10:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 jul 2011 13:01
Indlæg: 384
Ritalin har kun en meget lille virkning på dit seretonin, og derfor er det heller ikke farligt at blande med SSRI.. (Har læst på mange forum og mange tråde omkring det.)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2012 17:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 maj 2009 12:11
Indlæg: 48
Hej ville bare lige hører - jeg har snart fået ritalin - concerta - ritalin uno i godt og vel 4-5 måneder.
er det farligt og blande ritalin uno og dolol ? ønsker ingen dumme kommentare men blot om det er farligt eller andre ting der er gode at vide :)

ændret:
jeg har recept! :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2012 19:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Ritalin har kun en meget lille virkning på dit seretonin, og derfor er det heller ikke farligt at blande med SSRI.. (Har læst på mange forum og mange tråde omkring det.)

Måske. Men det er generelt en dårlig ide at tage narko af nogen former, når man kæmper med en depression.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jul 2012 14:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
ritalin og dolol er farligt, ja. Det er en syntetisk speedball, altså en blanding af stimulans og depressant - det er dårligt for dit hjerte og vil sandsynligvis også messe med din ADHD, da jeg går ud fra det er derfor du får ritalin.

_________________
Problemer med misbrug af stoffer? Giftlinje, hjælp osv. her.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2012 22:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jan 2011 13:41
Indlæg: 14
Geografisk sted: Øen
God læsning! Super!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2012 23:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2006 14:50
Indlæg: 523
Geografisk sted: On top of myself i hope
Hej ville bare lige hører - jeg har snart fået ritalin - concerta - ritalin uno i godt og vel 4-5 måneder.
er det farligt og blande ritalin uno og dolol ? ønsker ingen dumme kommentare men blot om det er farligt eller andre ting der er gode at vide :)

ændret:
jeg har recept! :-)


Jeg har op til flere gange uden problemer taget dolol og andre opiater selvom jeg fik ritalin. Jeg tror dog som Tias påpeger at det generelt er dumt at blande uppers og downers.

_________________
"Do the thing you fear most and the death of fear is certain" - Mark Twain


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2012 10:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 sep 2012 10:09
Indlæg: 7
Hmf. Meget detaljeret beskrivelse af alle de gode ting ved Ritalin. Men jeg synes lidt du glemmer at skrive eksempler på hvad der kan ske for selv helt alm. mennesker selvom de har prøvet lidt af hvert. Også selvom de ikke kører på 5. døgn. Jeg vil til enhver tid sige at jeg har oplevet langt flere "kedelige" tilfælde ved folk der bruger ritalin end folk der bruger alm. amf o.l. Har set flere der får de vildeste vredesudbrud når de har taget ritalin og de virker bare generelt mere selvfede når de har taget det end hvis det var std. pulver. Ikke at jeg er ekspert - men efter at have læst hele indlægget for jeg lidt indtrykket af at det "kun" er farligt i store doser. Men det er jeg nu ikke enig i. Men godt beskrevet anyways :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2012 08:43 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 sep 2010 12:50
Indlæg: 9
Geografisk sted: chokoladeland i øst arabien nær syltetøjs-søen.
Hmf. Meget detaljeret beskrivelse af alle de gode ting ved Ritalin. Men jeg synes lidt du glemmer at skrive eksempler på hvad der kan ske for selv helt alm. mennesker selvom de har prøvet lidt af hvert. Også selvom de ikke kører på 5. døgn. Jeg vil til enhver tid sige at jeg har oplevet langt flere "kedelige" tilfælde ved folk der bruger ritalin end folk der bruger alm. amf o.l. Har set flere der får de vildeste vredesudbrud når de har taget ritalin og de virker bare generelt mere selvfede når de har taget det end hvis det var std. pulver. Ikke at jeg er ekspert - men efter at have læst hele indlægget for jeg lidt indtrykket af at det "kun" er farligt i store doser. Men det er jeg nu ikke enig i. Men godt beskrevet anyways :)

der må jeg desværre give keta ret. har selv taget en masse forskellige ADHD piller (primært Ritalin insnuffleret) det sidste år og jeg tog aldrig ret store doser (tror aldrig jeg har haft mere end 4 piller i systemet på en gang hvis jeg overhovedet har haft så meget.). men jeg fik både psykose med en følelse af edderkopper der kravlede rundt omkring på mig, brystsmerter (tegn på angst da mine blodprøver var fine?), paranoia, aggressioner, hjertebanken 24/7, stress osv. så selv i små mængder kan det være knapt så sjovt i længden...men det skal også lige nævnes at jeg tog det næsten hver dag og hele dagen hvis der var nok. og blev også meget afhængig hvorefter jeg holdt op i 3 måneder og nu faldt i igen så sent som i foregårs... selvportræt: :shock:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team