Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 16:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA Settings
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Godaften psychedelia!

Jeg har haft erfaringer med at hapse MDMA til raves og klubber. Men jeg tænkte på om der var andre settings der kunne være fede på MDMA? Mig og en kammerat har snakket om at gøre det hjemme hos en med nogle gode venner, et par færdiglavet joints og god musik. Kan dette være en fed setting til MDMA? Hvordan bruger i MDMA?

Post dine gode idéer og erfaringer her.

Tak på forhånd.
Puny_pete.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Hej, jeg har prøvet MDMA en enkelt gang, og det var som du snakkede om du vil med din kammerat/er, det var mig og min kammerat det havde købt 1 gram til sammen, og der efter tog vi over til nogle hørte noget musik og røg et par joints, alt i alt er det en fed setting vil jeg sige, ( undskyld hvis det er lidt kludret at finde rundt i, er lidt halv træt :) )

- Men held og lykke, og jeg skal selvfølgelig prøve det igen! :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg indtager også mest MDMA til raves eller fester. Men jeg har rigtig gode erfaringer med MDMA i rolige omgivelser. Et par venner, joints og lidt alkohol, er efter min mening noget af det hyggeligste der findes! Vi plejer dog at tage ud senere på aftenene, men først sent. Hør noget lækkert musik i elsker og nyd hinandens selskab, og de dybe samtaler der evt. opstår. Selvom vi er folk der har kendt hinanden i årevis, er det som om at emmaen får noget nyt frem i folk. Har fået et endnu bedre forhold til nogle af mine venner og lært dem endnu bedre at kende efter en hyggeaften med emma. Det er også virkelig fedt selv at kunne bestemme musikken, og høre noget som man ved, at alle der er tilsteder elsker. Vil helt klart anbefale dig at prøve emma i rolige omgivelser. Det er, efter min mening, også nemmere at mærke sine sanser og tanker i rolige omgivelser, frem for til et rave. Selvom det nu også er skønt at rave på emma :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Mdma kommer virkelig til sin ret i en privat setting. Prøv det!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem
Brugeravatar

Helt enig ! har også brugt det meget til rave og det er da også god setting, men i privaten.. uha det kan for mig blive en endnu bedre rus i godt selskab med gode venner :) det er hvert fald noget jeg syntes du SKAL prøve :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil meget gerne prøve det til en privatfest - men skal det være en "MDMA-Privatfest" så? Eller er det fint jeg tager MDMA og så de andre drikker? Er der nogen der har prøvet at sidde med 2-3-4 gode venner en aften og hygge?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Helt enig ! har også brugt det meget til rave og det er da også god setting, men i privaten.. uha det kan for mig blive en endnu bedre rus i godt selskab med gode venner :) det er hvert fald noget jeg syntes du SKAL prøve :)

Melder mig i koret!

Gør det!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Jeg vil meget gerne prøve det til en privatfest - men skal det være en "MDMA-Privatfest" så? Eller er det fint jeg tager MDMA og så de andre drikker? Er der nogen der har prøvet at sidde med 2-3-4 gode venner en aften og hygge?

Det er nok bedst, at i sidder 4-5 venner der alle har taget MDMA og hygger jer. Man bliver meget mere åben, taler om mere personlige ting end man ellers gør, og får generelt et bedre forhold til hinanden efter sådan en tur. Hvis du er den eneste der tager MDMA, så har du ingen du kan kommunikere så dybfølt med, som du ellers gerne vil.

Dedikeret medlem

Jeg har brugt MDMA både til raves, privat fester hvor der os var folk som ikke var på tøsen og sammen med et par venner (ikke for mange) hjemme i hyggelige omgivelser hvor vi alle havde taget MDMA og jeg må sige det bedste efter min mening er sidstnævnte !

Det er som om at det er et helt andet stof hvis man bare er et par venner som sidder/ligger og hygger, det bliver meget dybt og det skaber en stemning som er helt unik. Hvorimod hvis man guffer MDMA til raves og sådan bliver man jo bare "vild" danser som et svin snakker med alt og alle og fare rundt !

Begge dele kan være sjovt/hyggeligt MEN jeg vil mene hvis ikke du har prøvet det hjemme sammen med et par venner så har du VIRKELIG noget til gode ;)

Håber det giver mening er lidt syg så det gik lidt hurtigt :)

Held og lykke med det ! og god tur :gud:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Selvom jeg har taget mdma mange gange til fester, tror jeg at jeg har taget mdma flere gange hjemme hos nogen, eller derhjemme.

Hvis du er til kreative ting, synes jeg faktisk at mdma er et fremragende drug til mange kreative formål. Selvom det ikke er noget man typisk vil forbinde med mdma, har jeg haft mange skøre, sjove og gode stunder hvor jeg har lavet collager, spillet musik eller andet kreativt på mdma. Det kan varmt anbefales

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er desværre ikke specielt kreativ, har prøvet at tegne på psykedeliske stoffer, men hold kæft det forestiller jo absolut intet. :lol:

Det bliver ikke kedeligt eller noget bare at sidde 4-5 gutter og hygge på MDMA? Det var lidt det jeg havde i tankerne nemlig og så have et par joints klar og sådan, måske sidde ude på terassen og kigge på en skyfri himmel.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Kommer vel an på jer som venner, men nej, det synes jeg bestemt ikke det plejer. Ville dog anbefale jer at høre musik hvis det er noget i er til. Men på et tidspunkt får jeg som regel lyst til at partywarty, derfor plejer jeg at tage ud sent på aftenen. Evt. ram en privat fest eller måske en øl på et værtthus for at slutte aftenen af. Men det skal nok blive skide hyggeligt :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hvis jeg gør det med en så lille gruppe, så vil jeg nok foretrække at jeg kender personerne RIGTIG godt, d.v.s have vokset op sammen med dem eller have delt andre intime situationer. Man kan godt komme til at sige nogle ting man ellers ikke ville have sagt når man var ædru og derefter have svært ved at stå ved det. Men hvis i er nogle voksne, åbne og tolerante mennesker, så ser jeg ikke noget problem i at gøre det i den setting. Ellers vil jeg også støtte op om mumrikkens foreslag, hav i det mindste noget pen og papir, man ved aldrig hvad der kommer op på de sene timer... Roll on... ;)

Medlem

Jeg er desværre ikke specielt kreativ, har prøvet at tegne på psykedeliske stoffer, men hold kæft det forestiller jo absolut intet. :lol:

Det bliver ikke kedeligt eller noget bare at sidde 4-5 gutter og hygge på MDMA? Det var lidt det jeg havde i tankerne nemlig og så have et par joints klar og sådan, måske sidde ude på terassen og kigge på en skyfri himmel.

For nyligt tog jeg MDMA sammen med en rigtig god kammerat, hvor vi kun var os to. I slutningen af comeup/starten af peaket, kunne man godt mærke at man havde lyst til at der var flere mennesker, og man gik lidt rastløs rundt, men efterhånden gik det væk. Vi lå bare i hans sofa med en masse dyner og puder, snakkede og røg joints.

Jeg har både taget MDMA til raves, koncerter, i byen og derhjemme, og jeg kan klart bedst li at tage det derhjemme da man ingen bekymringer har, man skal ikke tænke på om nogen kan se det på en, og hvordan man opfører sig fordi man kun er sammen med sine gode venner, på den måde får man flere sider er MDMA'en at se i forhold når du tager det til raves eller i byen, der er selvfølgelig også ting du ikke får ud af det som du gør til raves.

Noget af det jeg især godt kan li ved at tage det derhjemme er at du fuldstændig selv styre musikken og omgivelserne. Det at man en gang imellem lige kan slukke musikken og bare nyde stilheden er fantastisk. Til raves kan man selvfølgelig bare gå udenfor eller væk fra festen, men det er bare ikk det samme at nyde stilheden i koldt regnvejr som i en lækker sofa fyldt med puder og dyner.

Min erfaring med det når du kun sidder to mennesker, åbner man sig endnu mere op end hvis man sad 5-6 mennesker. Vi havde en fantastisk eftermiddag og kunne mærke efter trippet at vi var kommet endnu tættere på hinanden.
Men dermed ikke sagt at det er kedeligt at gøre det 5-6 mennesker.
Man kan bruge MDMA til så mange ting og få så meget ud af det i forskellige situationer.

Junior medlem

Bedste setting for mig må være roskilde festival :D

Jeg vil gerne dele den her med jer (KAN ANBEFALES AT PRØVE):

Først skal der siges, at dette var min 3. gang på mdma, jeg havde spist godt fem timer inden, drukket rigeligt med vand og sukkerholdigt væske, og var i selvskab med to meget gode venner.

Jeg husker en uforglemmelig lørdag nat efter koncert med Pretty Lights på Apollo, hvor to gode venner og jeg gik rundt i campingområderne fra fest til fest til næste fest :) Vi havde alle taget en 120 mg dose lige inden koncerten og var alle fuldstændig flyvende, Det vildeste peak var dog da vi efter 2-3 timer blev enige om at tage en cykeltaxa fra den ene ende af festivalspladsen til den anden.

(Cyklen var en christianiacykel hvorpå chaufføren havde påmonteret en stor trækasse med vildt mange puder)

jeg husker at jeg var en smule træt i benene og derfor spurgte mine venner om det ikke ville være en god idé at sidde lidt ned, og i samme sekund nærmest, fik vi øje på chaufføren og resten ordnede emma'en egentlig (you know..)

Vi kunne lige nøjagtig ligge i kassen alle tre, med armene under hovedet på hinanden, føderne ud over kanten og så ellers derudad! Under denne tur (som varede ca. 4-5 minutter) oplevede jeg den vildeste rus og bedste kropsfornemmelse man kan forestille sig. Det føltes som om jeg fløj, og mine venner havde det på præcis samme måde, og samtidig var det en utrolig behagelig måde at blive kølet lidt ned på og få genopladet batteriet.

Efter turen var vi alle fuldstændig rundt på gulvet over hvor lækker en oplevelse det havde været, og vi endte med at feste videre de næste 4-5 timer :)

BTW. Big ups for dette forum!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]