Bedste setting for mig må være roskilde festival

Jeg vil gerne dele den her med jer (KAN ANBEFALES AT PRØVE):
Først skal der siges, at dette var min 3. gang på mdma, jeg havde spist godt fem timer inden, drukket rigeligt med vand og sukkerholdigt væske, og var i selvskab med to meget gode venner.
Jeg husker en uforglemmelig lørdag nat efter koncert med Pretty Lights på Apollo, hvor to gode venner og jeg gik rundt i campingområderne fra fest til fest til næste fest

Vi havde alle taget en 120 mg dose lige inden koncerten og var alle fuldstændig flyvende, Det vildeste peak var dog da vi efter 2-3 timer blev enige om at tage en cykeltaxa fra den ene ende af festivalspladsen til den anden.
(Cyklen var en christianiacykel hvorpå chaufføren havde påmonteret en stor trækasse med vildt mange puder)
jeg husker at jeg var en smule træt i benene og derfor spurgte mine venner om det ikke ville være en god idé at sidde lidt ned, og i samme sekund nærmest, fik vi øje på chaufføren og resten ordnede emma'en egentlig (you know..)
Vi kunne lige nøjagtig ligge i kassen alle tre, med armene under hovedet på hinanden, føderne ud over kanten og så ellers derudad! Under denne tur (som varede ca. 4-5 minutter) oplevede jeg den vildeste rus og bedste kropsfornemmelse man kan forestille sig. Det føltes som om jeg fløj, og mine venner havde det på præcis samme måde, og samtidig var det en utrolig behagelig måde at blive kølet lidt ned på og få genopladet batteriet.
Efter turen var vi alle fuldstændig rundt på gulvet over hvor lækker en oplevelse det havde været, og vi endte med at feste videre de næste 4-5 timer

BTW. Big ups for dette forum!