Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 16:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: pleadian´s and back
du ska godt nok være heldig for at få over 20% i dk.. Afrika!!!!??? hmmm nej det meste kommer ind igennem spanien fra syd amerika.. Men coke er så over hyped. "neger kugler" er sgu da det mest blandede du kan finde fyldt med laktose og andet crap.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, jeg er bekendt med at det meste kommer fra Sydamerika, men det her kommer som sagt fra Afrika. Det er præcis det samme klima de dyrkes i.
Nu ved jeg ikke hvad du mener med ''neger kugler'', men hvis det er kokainen på Istedgade, er det noget helt andet du snakker om. Det bliver cuttet op i Danmark, indeholder måske ½ gram kokain der er 10% rent. Det er ikke det jeg snakker om, det her er som sagt direkte importeret og har ikke været mellem fingrene på folk der putter snask i.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
du ska godt nok være heldig for at få over 20% i dk..

Noget tyder på du har de forkerte kontakter... 1g kokain HCl som 'koges' og bliver til 0,7-0,8g er skam renere end 20%

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: pleadian´s and back
har helt klart ikke rene con´s nej.. igen som sagt det er ikke lige mig længere. men mainstream coke er lort.. jeg er godt klar over her sidder mennesker som godt kan finde ordenlige sager. og ja. vi ka godt kalde det meste af det gængse coke i kbh for istegade crap... ;)
vi er vel alle blevet taget i røven på et eller andet tidspunkt.!!??
det var ikke for at skabe vrede jeg skrev som jeg gjorde jo.. det er bare min erfaring.. er sikker på andre har langt mere rene erfaringer..!!!!
;)
:peace:
Håber alle får en fantastisk weekend..!!!
Bal/Jak

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har bestilt et testkit nu, melder lige tilbage med resultatet når jeg modtager det =)

Admin
Brugeravatar

Jeps, æter ville være at foretrække men i stedet bruges der acetone, benzin, petroleum osv.. Jeg skulle dog mene at æter er en overvåget substans i langt de fleste lande.
Der skal ca. 50 l. æter til 1kg "rent" kokain(+90%) svjh - no wonder hvorfor det sjældent fremstilles rent.

Men jeg tænker også at det må kunne gøres bedre end 60-80%, selv uden adgang til æter - men der skal jo alligevel spares på opløsningsmidler og mere oprensning betyder mindre produkt(præcis ligesom med amfetamin i dk).

Jeg tror ikke, det gør den helt store forskel at bruge æter i stedet for benzin. Udover at man får et dyrere produkt. Hvis jeg sku lave kokain på kg skala ude i en jungle, ville jeg faktisk meget hellere bruge benzin eller petroleum til ekstraktionen. Diethyl ether/ "æter" koger ved omkring 35 grader. Så det skal ikke være varmere end en gennemsnitlig dag i Sydamerika, før hele lortet koger af. I øvrigt er det en seriøs brandfare at stå med store spande af æter uden ventilation. Det er nok de færreste steder, man bruger æter til produktionen. Ihvertfald hvis det ikke er på lille skala til personligt forbrug.

Jeg går som regel efter lugten af benzin eller petroleum, hvis jeg køber coke af fremmede. Det kan selvf blandes med benzin eller petroleum bagefter. Men alt godt coke, jeg har fået gennem tiden har lugtet ret kraftigt af organiske opløsningsmidler. Det kan ihvertfald være en indikator for kvalitet, hvis man ikke har andre måder at vurdere det på. Det sikreste er selvf altid at prøve en streg, før man køber det.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så har jeg testet den, der var desværre klart udslag på fenacetin, hvilket vel er lige så klamt som levamisol. Man kan ikke vist ikke vurdere om der er begge dele i, da testen er lavet på farveindikation, og den kan jo ikke vise flere farver af gangen

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Generalt giver stimulanser lidt luft i maven eller trang til skide.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]