Lad vær med at gå overbord med alkoholen, men et par drinks kan du sikkert godt lige klare. Ellers vil jeg mene omkring 100mg er en udemærket start dosis, så kunne du måske tage 50mg +1 timer inde?
Men altså, det kommer til at være åbenlyst at du er påvirket af mere end alkohol, så hvis du er bekymret for at nogen ruller øjne af dig eller synes du er en idiot, så burde du nok lade være... Hvis du derimod er ligeglad med hvad folk synes, og bare har lyst til at feste med dine gamle bekendtskaber, så slå dig løs

.
Hvis jeg var dig ville jeg læse lidt op på sådan noget som at "pre-loade", et eksempel er at hapse noget melatonin, nogle forskellige vitaminer (kan ikke huske hvilke) og andet godt dagen inde, for ligesom at facilitere trippet og comedownet bedre, og sørge for at du undgår at skære alt for meget tænder. (Tror også tyggegummi ville være en fantastisk idé her, eller måske rave-sutter i stedet? Narh, lidt for excentrisk er det ikke?)
LYN-edit: Chill klasse du har haft, min ville fandme også rulle øjne og tænke "wat."