hvis du ikke aner noget om potensen af dine blade er det i hvert fald en rigtig god ide at gå forsigtigt frem.
Jeg tror ikke der er den store effekt i at ryge coca blade ud over noget hovedpine og hoste, det kan da godt være at der er en måde at gøre det på men jeg tror bare vi ville ha hørt om det hvis det var noget der overgik tygningen af bladende.
jeg fandt lidt info om det
Citat:
there are reports of coca leaves being smoked in shamanistic ceremonies in the Amazon basin, however this is probably purely ritual act, as smoking or vaporizing coca leaves has no psychoactivity. concentrations of active alkaloids are low and smoking just doesn't release like this.
however, an extremely crude freebased extract of coca leaves, a form of vegetable leaf paste left over from cocaine extraction procedures called "bazuco", extremely contaminated with solvent, is smoked by workers of illegal cocaine extraction facilities. extremely unhealthy, and with effects comparable to weak freebase.
but simple leaves, no, in swim's experience.
Citat:
swim never felt anything from smoked leaves, smoked or vaporized.
swim thinks that if this mode of use was really effective it would be more widespread, considering how far back in time coca use goes.
nogle få nævner at det virker men jeg tror personligt det meste er placebo de mærker, især fordi at alle nævner at rusen er så mild og nærmest ikke noget man ligger mærke til