Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Nol i e-cig
Indlæg: 13 okt 2012 17:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2012 17:09
Indlæg: 8
hiya guys.. har lige fået min eGo-T 750mAH. med ce4 mundstykker..
fik 5 smagsvarianter med.
Nogle er mere flydene end andre.. nu vil jeg vide det..!
Er det ikke muligt at blande nol i disse væsker.. det er svært nok at holde op med at ryge smøger i forvejen
hvis jeg også skal stoppe med at ryge tjal bliver jeg sku´ sindssyg.. VH Ram.. ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2012 17:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
hvis du har søgt lidt på forumet så havde du også fundet nogle af de mange tråde der har været om det.

//Zh4d0w

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2012 17:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2012 17:09
Indlæg: 8
jepper du har ret.. men de svar der svæver en smule.. mangler direkte besked kan det lade sig gøre eller hva´..?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2012 18:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Prøv? ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2012 19:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2012 17:09
Indlæg: 8
jepper det skal ski da komme an på en prøve.. helt sikkert..
det må være jordkølet lykke at være istand til at nyde cannabisen´s nydelige engskaber uden de skadelige
bivirkninger fra tobaksrøg.. nu kan disse virkninger jo også opnås gennem diverse fødevare men tjal virker
nu hurtiger i en eller anden form for rygning.. VH Ram


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2012 19:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 mar 2009 19:14
Indlæg: 653
jepper det skal ski da komme an på en prøve.. helt sikkert..
det må være jordkølet lykke at være istand til at nyde cannabisen´s nydelige engskaber uden de skadelige
bivirkninger fra tobaksrøg.. nu kan disse virkninger jo også opnås gennem diverse fødevare men tjal virker
nu hurtiger i en eller anden form for rygning.. VH Ram



Har du aldrig hørt om en vaporizer?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2012 19:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2012 17:09
Indlæg: 8
nope men tror det er i stil med de nye eGO-t som jo fordamper væsken i mundstykket.. tror jeg nok.. ka´ikke huske det..

nej helt ærligt har aldrig hørt om det før nu... VH Ram


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2012 20:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2012 17:09
Indlæg: 8
Lawl.. har lige fået min profil på pokernet fjernet da jeg prøvede at besvare et indlæg vedr dette enme..
du ser ud til at være mere intreserret i nol end poker var svaret fra moderator.. :) og må jo nok give ham ret men det
er da et tilbage skridt for ytringsfriheden.. godt jeg fandt denne side.. lige børn leger bedst.. ;) Ram


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2012 22:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 mar 2009 19:14
Indlæg: 653
En vaporizer er en maskine der fordamper virkningen af din hash eller pot, så du kan inhalere, uden at sætte ild til det, og uden brug af væsker. Prøv at google dem. Eller youtube dem.
Min favorit er en Silver Surfer Vaporizer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2012 10:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2012 17:09
Indlæg: 8
hey Cookie.. så er de checket ud.. det er helt klart en mulighed men vil nok vække en smule opsigt på jobbet..
tror jeg skal til lave forsøg med at blande nolen og de smagsvæsker der fulgte med.. det må
være muligt at få nolen tydtflydene nok til at bruge det til en e cig.. takker for forslaget... VH Ram


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2012 00:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 21:50
Indlæg: 128
Geografisk sted: Odense
Man kan også få nogle mindre vaporizere som er noget mere håndholdte end silver-surferne og de ligner heller ikke direkte bongpiper, hvilket SS'erne gør IMO. Der er mange ryger der går over til at vaporize deres tobak så det burde man godt kunne slippe afsted med på en arbejdsplads. Jeg tror at de elektriske vaporizere fungerer bedst med pot/skunk fremfor klump... Og jo en eCig er det samme princip som en vaporizer, men ved ikke hvor godt de egner sig til at vape urter...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2012 09:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
tror måske du kan lave en alkohol opløsning af nolen og putte det i en beholder til væsken

//Zh4d0w

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2012 21:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2012 17:09
Indlæg: 8
hiya guys..
så er den hjemme,, ;)
har fundet en bod på la´chrissen.. der sælger rygevæsker eller skulle man sige.. "rygeren væske" til min e cig..
men har forsøgt lidt med det lille kemi sæt.. lad mig slå det fast.. der kan ikke ryges med ren nol i .. lortet brænder sammen..
men nu var det jo heller ikke det bedste udgangs punkt.. men så er det prøvet..
har også prøvet at varme nolén op og blande med lunken smagsvæske.. men det klumper.. ;)
så næste skridt var som " Zh4dow " har foreslået.. at blande op med alkohol.. i mit tilfælde er det vodka.. og det virker som sådan godt nok men det fordamper for hurtigt af under rygning og
er du gal en smag.. som en rigtigt dårlig ristning,, :) men næste "fix" bliver med nol i vodka.. lidt mere nol denne gang og mindre vodka.. blandningen skal i en smagsvæske for at optimere fordampningen,, ;)..
lad mig lige slå fast.. uanset div rygemetoder så udeblev virkningen ikke.. heldigvis..
men har klart fået mod på at "brygge" den sygeste e-cig .. vh Rammer..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2012 22:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2009 18:28
Indlæg: 284
Læs dette topic: http://forum.grasscity.com/vaporizers/702027-e-cigarettes-how-canna-4.html
Kan ikke helt huske, hvordan det helt præcis funger men nol vil svjh. ødelægge din e-cig. Du skal lave en tinktur på dit cannabis og det kan du læse om i ovenstående link. :)

_________________


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2012 23:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2009 00:40
Indlæg: 727
Geografisk sted: Aalborg
Tincture er klart vejen frem.. Har hørt om flere der har haft hjælp med glycerol tinctures, men ved dog ikke mht. til e-cigs..

_________________
Never argue with an idiot. He will drag you down on his level and beat you by experience..

Cannabis entusiast


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2012 10:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2012 17:09
Indlæg: 8
Annuller,,, for fedt link.. der står jo alt jeg vil vide...
takker for linket.. SÅ skal der brygges ..
vh Ram..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2012 01:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 dec 2012 22:06
Indlæg: 2
Læs indlægget på side 1, fra d.27/12-12 . Det ødelægger ikke eciggen.
Har lige købt et batteri på 1000 milli amp med variabel volt + et " giant cleromizer startsæt" for at få mere damp.
Det VIRKER,gir en lidt "rundere " skævet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2015 21:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 mar 2015 19:28
Indlæg: 1
Zh4d0w skrev:
tror måske du kan lave en alkohol opløsning af nolen og putte det i en beholder til væsken

//Zh4d0w


Ermm, hvis man har SUPER godt Hash og vodka..kan man så trække mere THC ud via alcohol og hvordan


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2015 22:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Velkommen til, High4Life. Vil du bruge det i e-cig? Vodka er ikke det bedste, fordi alkoholprocenten er relativt lav. Til gengæld er der ingen farlige tilsætningsstoffer. Jeg ved ikke om alkoholopløsningen kan tilsættes glycerinen som den er og lave rygevæske. Jeg prøvede for langt tid siden at opløse nol i glycerin på en magnetrører. Det stod en måned uden at blande sig og så opgav jeg projektet. Anyway, så er det ikke nødvændigvis ufarligt, du skal ihvertfald finde en kilde der bekræfter det er okay. Vil du indampe det helt, er vodka nogo pga vandindholdet. Brug rensebenzin eller acetone, eller måske lightergas og sørg for at inddampe det helt. Så har du nol, du enten kan forsøge dig med i e-cig. Hint: Hvis du prøver at smøre det på varmelegemet, så ødelægger du det bare.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2015 00:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 apr 2006 08:52
Indlæg: 242
Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Citat:
det er helt klart en mulighed men vil nok vække en smule opsigt på jobbet


Nu skal jeg ikke komme med en længere, og sikkert kedelig, moralprædken , men hash (og alle andre rusmidler ) høre ikke til på en arbejdsplads :hm:

Men håber du fik svar på dine spørgsmål .


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team