Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej http://psychedelia.dk, jeg har længe brugt denne side til nyttig info omkring diverse stoffer, men nu tog jeg mig endelig sammen og lavede en bruger.

grunden til dette er nemlig at jeg har taget mdma et par gange, og jeg har haft det ret sjovt, faktisk UTROLIG sjovt.
og jeg har aldrig rigtig svedt specielt meget(har altid handlet hos samme pusher)

men så her for en halv måneds tid siden købte jeg hos en ny, igennem en kammerat, lidt billigere end det plejer at være, men det lignede fuldstændig det jeg plejer at få, den eneste forskel var bare at jeg svedte fuldstændig overdrevet, jeg var fuldstændig gennemblød, og mit hår var så vådt at det faktisk lignede jeg havde været i bad, og det stoppede bare ikke, jeg fik nogen til at mærke på min pande osv og jeg virkede ikke specielt varm.

jeg havde faktisk sår i panden dagen efter fordi jeg havde tørt sved af så mange gange i løbet af aftenen.

så mit spørgsmål er om det er noget nogen har prøvet før?
er der en måde at undgå det på?
eller er det bare helt tilfældigt at det sådan bare sker lige pludselig?

:offtopic:
Sorry hvis der er stavefejl og der er noget der lyder lidt underligt, jeg er ikke helt så god til det med at stave:)

mvh.
M

Junior medlem

Geografisk sted: Usa
Hvordan så det ud var det store krystaller eller hvordan ? Mit bud ville være at der enten var MDA, 6-apb eller lign i. Jeg har selv oplevet det med 6-apb

Dedikeret medlem

Desler skrev:
Hvordan så det ud var det store krystaller eller hvordan ? Mit bud ville være at der enten var MDA, 6-apb eller lign i. Jeg har selv oplevet det med 6-apb

Sveder man mere på, MDA end MDMA ?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Var der evt dans og alkohol indblandet? Ellers har jeg aldrig godt nok hørt om noget lignende

Måde at undgå at ligne Svend-sved på: Køl ned, dans mindre, kølig væske i moderate mængder. Anti-perspirant?

Junior medlem

Var der evt dans og alkohol indblandet? Ellers har jeg aldrig godt nok hørt om noget lignende

Måde at undgå at ligne Svend-sved på: Køl ned, dans mindre, kølig væske i moderate mængder. Anti-perspirant?

1 enkelt fadøl, ellers kun cola/vand, og jeg dansede nok sammenlagt 10 min den aften, og gik ofte udenfor for at køle lidt ned, bare for en sikkerheds skyld, så tog det lidt af, men lige så snart jeg kom ind gik det igang igen, der var dog også fugtigt, men senere på aftenen tog vi videre og der sad jeg bare stille i en stol og svedte helt vildt, men hen af morgenen (6-7 tiden) tog det af.

Billede

det så sådan ca sådan her ud, det var dog lidt mørkere, og det havde en kraftigere smag end det plejer, indtager det nasalt.

rusen virkede også anderledes end den plejer, hvis man tager apb er det så en mildere effekt? eller hvordan?

men som det ser ud nu så køber jeg nok bare ikke af ham mere.
tak for svarende indtil videre :D

Junior medlem

Jeg har prøvet lignende et par gange, men enten havde jeg drukket i et godt tempo sammen med indtagelsen og under rusen eller så havde jeg bare taget lige lidt for meget og havde ikke skåret ned på doseringerne i løbet af aftenen..
Men har dog lært siden hen ikke at drikke mig stiv når jeg tager MDMA, kun 1-3 genstande hen over en hel aften, og så ellers bare holde mig at drikke vand/sodavand og hvis jeg godt kunne bruge noget mere energi, så bare nogle energi drik..

Måske som Desler siger kan der have været MDA eller 6-apb blandet i det, men har aldrig prøvet de to stoffer så kan ikke helt bekræfte noget der.
Men jeg har også engang prøvet at få noget MDMA som var noget vildere end det jeg plejede at få, og holdte mig til den samme dose som jeg plejede med MDMA, der svedte jeg også helt ustyrligt, men jeg ventede med at tage noget igen indtil det tog af, og så der efter tog mindre doser. Men det skal også siges at der hvor jeg var til fest var der mange mennesker som har det godt hedt, og fyrede den rimelig godt af, så fik åbnet et par vinduer samtidig med at jeg skar ned på doseringerne, det hjalp tydeligt, men var stadig lidt svedig, men ikke som i starten hvor det lignede at jeg havde været bad :P

Senest rettet af Sploox 18 okt 2012 17:07, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

lige en tilføjelse, min kammerat som også tog det, påstår at han halocinerede og så meeeeeget mærkelige ting hen på aftenen, er det noget MDA eller 6-apb kan fremkalde? hvis man kan sige det sådan?

Medlem
Brugeravatar

lige en tilføjelse, min kammerat som også tog det, påstår at han halocinerede og så meeeeeget mærkelige ting hen på aftenen, er det noget MDA eller 6-apb kan fremkalde? hvis man kan sige det sådan?

Ja.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man er ikke i tvivl om det er 6apb, når det sniffes ryger meget af det direkte ned i halsen, og fremprovokerer hoste (de gange jeg har prøvet det i hvert fald). Og rusen varer typisk 6-8 timer

Dedikeret medlem

Det kan også SAGTÈNS ske ved MDMA typisk hvis man har fået lidt for meget :wink:

Junior medlem

så er det nok helt sikkert det var cuttet med 6abp, tusind tak for svarene !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

helt sikkert :roll:

Junior medlem

helt sikkert :roll:

okay det gik lidt stærkt, der er nok en chance for det :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvor lang tid var det om at virke og hvor lang tid virkede det? 6-APB har jeg fået at vide, tager 2 timer før det virker, og rusen er længere end MDMA.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

6-APB har jeg fået at vide, tager 2 timer før det virker, og rusen er længere end MDMA.

Det er helt korrekt.

Junior medlem

Jeg kunne ikke se billedet før, og det MDMA du har der ligner utroligt meget det jeg snakker om her.

Men jeg har også engang prøvet at få noget MDMA som var noget vildere end det jeg plejede at få, og holdte mig til den samme dose som jeg plejede med MDMA, der svedte jeg også helt ustyrligt, men jeg ventede med at tage noget igen indtil det tog af, og så der efter tog mindre doser. Men det skal også siges at der hvor jeg var til fest var der mange mennesker som har det godt hedt, og fyrede den rimelig godt af, så fik åbnet et par vinduer samtidig med at jeg skar ned på doseringerne, det hjalp tydeligt, men var stadig lidt svedig, men ikke som i starten hvor det lignede at jeg havde været bad :P

Og man kan altså også sagtens få halur på af MDMA da det er et hallucinogen, der skal bare store doser til, det er ikke sundt og vil aldrig anbefale det!
Og som jeg snakker om ovenfor, tog jeg en for stor dose til at starte med, men ventede til at det var taget lidt af, og tog en mindre dose, og åbnede et vindue, det hjalp meget men havde det jo stadig varmt men svedte ikke ustyrligt, det er næsten uundgåeligt ikke at have det varmt og svede lidt på emma, ihvertfald hvis jeg skal have den dose som jeg synes der passer til mig :P

Men jeg tænkte på om du tog den samme dose igennem hele aftenen, eller måske tog det du skulle have til hele aftenen på engang? Eller hvad? Kan du ikke forklare din indtagelse over hele aftenen?
Jeg synes nemlig det er lidt hurtigt at du konkludere at der er noget blandet i dit MDMA, for jeg har prøvet alt det du siger der var mærkeligt ved det MDMA, du havde fået fat i, og det har jeg prøvet på mange forskellige slags MDMA ..

Jeg tror at du har ligesom mig, fået fat i noget MDMA som var bedre end det du plejede at få og så taget den dose som du plejede at tage, og det så var for meget.
Og det med du skriver med din kammerat ringer også nogle klokker hos mig, det får mig endnu mere til at tro i har taget lidt for meget og derved, svedt ustyrligt og fået halur på.
Og måske har i ikke helt taget forhold for at der måske var en del mennesker som fyrede den godt af, det kan altså godt forårsager en god stuen temperatuer, men jeg ved jo ikke hvor stort det rum i har været i er og hvor mange mennesker der er og hvor meget i har indtaget og om i har reduceret jeres dose efter i fik kraftig svedtur og halur på.
Det ville være fedt hvis du kunne svare på nogle af de ting som jeg har skrevet, så jeg har lidt mere info at gå ud fra.
Men jeg kan jo heller ikke vide mig 100% sikker på at der ikke er blandet noget i det i har fået fat i, men jeg ved bare at jeg har prøvet alt det du snakker om på mange forskellige slags MDMA og er næsten helt sikker på at i har taget for meget, men mangler stadig lidt info for at kunne vide mig sikker.
Men det kunne jo også være at der var blandet MDA eller 6-apb i alt det MDMA jeg har fået, meen chancen for det?? :P

Håber du at svarer, for det ville da ikke være fedt for personen du får det fra, at der kommer til at gå rygter om der er blandet alt muligt i personens MDMA, hvis det så viser så bare at være noget rigtig godt MDMA.

Junior medlem

Jeg kunne ikke se billedet før, og det MDMA du har der ligner utroligt meget det jeg snakker om her.

Og man kan altså også sagtens få halur på af MDMA da det er et hallucinogen, der skal bare store doser til, det er ikke sundt og vil aldrig anbefale det!
Og som jeg snakker om ovenfor, tog jeg en for stor dose til at starte med, men ventede til at det var taget lidt af, og tog en mindre dose, og åbnede et vindue, det hjalp meget men havde det jo stadig varmt men svedte ikke ustyrligt, det er næsten uundgåeligt ikke at have det varmt og svede lidt på emma, ihvertfald hvis jeg skal have den dose som jeg synes der passer til mig :P

Men jeg tænkte på om du tog den samme dose igennem hele aftenen, eller måske tog det du skulle have til hele aftenen på engang? Eller hvad? Kan du ikke forklare din indtagelse over hele aftenen?
Jeg synes nemlig det er lidt hurtigt at du konkludere at der er noget blandet i dit MDMA, for jeg har prøvet alt det du siger der var mærkeligt ved det MDMA, du havde fået fat i, og det har jeg prøvet på mange forskellige slags MDMA ..

Jeg tror at du har ligesom mig, fået fat i noget MDMA som var bedre end det du plejede at få og så taget den dose som du plejede at tage, og det så var for meget.
Og det med du skriver med din kammerat ringer også nogle klokker hos mig, det får mig endnu mere til at tro i har taget lidt for meget og derved, svedt ustyrligt og fået halur på.
Og måske har i ikke helt taget forhold for at der måske var en del mennesker som fyrede den godt af, det kan altså godt forårsager en god stuen temperatuer, men jeg ved jo ikke hvor stort det rum i har været i er og hvor mange mennesker der er og hvor meget i har indtaget og om i har reduceret jeres dose efter i fik kraftig svedtur og halur på.
Det ville være fedt hvis du kunne svare på nogle af de ting som jeg har skrevet, så jeg har lidt mere info at gå ud fra.
Men jeg kan jo heller ikke vide mig 100% sikker på at der ikke er blandet noget i det i har fået fat i, men jeg ved bare at jeg har prøvet alt det du snakker om på mange forskellige slags MDMA og er næsten helt sikker på at i har taget for meget, men mangler stadig lidt info for at kunne vide mig sikker.
Men det kunne jo også være at der var blandet MDA eller 6-apb i alt det MDMA jeg har fået, meen chancen for det?? :P

Håber du at svarer, for det ville da ikke være fedt for personen du får det fra, at der kommer til at gå rygter om der er blandet alt muligt i personens MDMA, hvis det så viser så bare at være noget rigtig godt MDMA.

altså vi startede nok med omkring 120 mg til mig(vejet af hjemmefra), jeg er en stor fyr (120kgkampvægt) og det plejer at være nok til at der bare er fyrværkeri inde i mit hovede, men så efter noget tid var der ikke rigtig sket noget og så tæntke jeg om det var cuttet op med noget så jeg tog lidt mere, måske 50-70mg ikke sikker, og så begyndte det at blive sjovt, meeeeeen det var bare ikke som det plejede , og så jeg en smule mere, og så havde jeg det helt vildt, udover at jeg selfølgelig svedte utrolig meget!, men som regel når jeg tager emma og tager meget for jeg den sindsyge kæberasler på, men der var INGEN ting denne gang, udover jeg slikkede mig uffatelig meget om munden.

og det var et ret stort lokale, da det var en gymnasie fest, men der var meget varm og mange mennesker, men ikke sådan så folk kampsvedte ligesom mig, eller overhovedet tæt på.

hvis det ikk er svar nok, så skriv endelig så uddyber jeg.

Hvor lang tid var det om at virke og hvor lang tid virkede det? 6-APB har jeg fået at vide, tager 2 timer før det virker, og rusen er længere end MDMA.

altså vi tog det første kl 21-22 ca, og så kunne vi ikke rigtig forstå der ikke skete noget, så redoserede vi, og så begyndte der at blive rigtig sjovt ved 23 tiden ca, så det passer faktisk meget godt med de famøse "2timer"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet at det tog ca. 1½ time, før MDMA'en sparkede ind oralt.

I tog 120mg, og kunne ikke forstå at det ikke virkede, og valgte derfor at redosere INDEN i havde mærket nogen effekt? Bad choice. Det kan jo være derfor du har reageret så kraftigt på det, at 1. og 2. dose blev optaget nogenlunde samtidig

Junior medlem

Jeg har prøvet at det tog ca. 1½ time, før MDMA'en sparkede ind oralt.

I tog 120mg, og kunne ikke forstå at det ikke virkede, og valgte derfor at redosere INDEN i havde mærket nogen effekt? Bad choice. Det kan jo være derfor du har reageret så kraftigt på det, at 1. og 2. dose blev optaget nogenlunde samtidig

men det burde jo virke efter 1 time, så jeg forstod intet, det var nok lidt dumt nu når jeg tænker tilbage

men jeg indtog det dog nasalt, der syntes jeg at det virker inden for 10-15 min

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har ihvertfald også prøvet en heftig svedetur efter blot 120 mg god MDMA. Jeg er relativt modtagelig, og dosen føltes også lidt for høj.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]