Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey det er et lidt dumt spørgsmål, kan jeg godt se.

Men sagen er den at jeg lige har haft nyrebækkenbetændelse, og har været færdig med pencilin nu i 3 dage (14 dage i behandling) Og føler mig rask mere eller mindre.
Jeg har planer i weekenden og ville høre hvad i ved om hvor dum ide det ville være at tage cola, Emma, eller methylone... Og hvilken effekt det ville have mht. Mine nyrer?

Håber i kan hjælpe. :)

Admin
Brugeravatar

Hold en pause med stoffer på nogle uger. Jeg er ikke læge, men nyrebækkenbetændelse kan medføre nedsat nyrefunktion. Det er bla. nyrerne, der hjælper med at holde væskebalancen og udskille affaldsstoffer til urinen. Kraftige stimulanter som kokain, mdma osv stresser dine organer ret meget i forvejen og kan i sig selv føre til usund væskebalance. Så det er klart bedst at vente til din nyrefunktion er optimal igen.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

endvidere er der phenacitin i næsten al kokain i DK, som er meget skadeligt for nyrerne

Junior medlem

Skal nok tage den med ro så :)
Er alkohol også nogo? Ellers er jeg bare på joints.

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Joints vil være det klart sundeste for din nyrer. Udover en ''fri'' weekend selvfølgelig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

endvidere er der phenacitin i næsten al kokain i DK, som er meget skadeligt for nyrerne

Wut..

Lyder til coke bare sådan overall er blevet et lorte stof at ta' efterhånden..

Dedikeret medlem

wEstzIde skrev:

Wut..

THIS!!!!^^

Jeg har det på samme måde ! Jeg tør heller ikke indtage coke mere uanset hvor cokebrian har det fra ! det er sku blevet for nøjeren :shock:
Kan virkelig ikke forstå at når nu folk endelig skal cutte deres stof, jamen så gør det skuda i det mindste med noget som ikke slår brugeren halv ihjel ! Endnu bedre lad være :D

Det jeg vil frem til er at man nok burde holde sig langt fra cola indtil der er kommet MEGET mere styr på situationen omkring coke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

wEstzIde skrev:

Wut..

THIS!!!!^^

Jeg har det på samme måde ! Jeg tør heller ikke indtage coke mere uanset hvor cokebrian har det fra ! det er sku blevet for nøjeren :shock:
Kan virkelig ikke forstå at når nu folk endelig skal cutte deres stof, jamen så gør det skuda i det mindste med noget som ikke slår brugeren halv ihjel ! Endnu bedre lad være :D

Det jeg vil frem til er at man nok burde holde sig langt fra cola indtil der er kommet MEGET mere styr på situationen omkring coke.

De sidste par gange jeg har siddet med det oppe i næsen, har jeg også tænkt "hvad fanden har jeg egentlig gang i?".

Ikke nok med at man tydeligt kan fornemme (typisk gade coke i dag), på rusen og en stoppet næse, hvor mange fucking klamme cut midler der gennemsnitligt er i, så ved man også, at selv hvis man fik rigtig god coke, så ville mængden af levamisol alligevel stige, proportionalt med renheden.

In conclusion: Coke er et lorte stof pt.

Edit: Mindes også at have læst at renheden af coke er faldet RIGTIG meget over de sidste 10 år. Til like gennemsnitligt 10-15% i dag? (sku måske lige støve en SST rapport op)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]