Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 01:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg står med noget Cubensis (Golden Teacher hvis det gør nogen forskel) og kunne godt tænke mig at høre lidt fra jeres erfaringer, mht. dosering - Gerne både i FRISKE og tørre, da jeg ikke "planlægger" et trip, men derimod mærker efter om jeg er godt tilpas i sindet den givende dag, og derefter planlægger det.

Hvad level vil i anbefale til førstegangs, som også gerne vil have lidt ud af det?

Lav meget gerne et kort skema hvis du har tid og lysten således:

LEVEL 1 - 0.5g tørrede / 10g friske (eks.)
LEVEL 2 - osvosv

På forhånd tak, sætter stor pris på jeres hjælp!

Medlem

Jeg syntes personligt selv at en dose på 2 gram tørrede (svarende til 20 gram friske) er en passende dosis.
Men eller er der her en dose calculator som kan give dig et præg om hvor meget du skal indtage :)
http://www.shroomery.org/6257/Magic-Mus ... Calculator

Dedikeret medlem

1-1.5g mener jeg giver en fin idé om hvad svampe er for en størrelse, uden at det bliver ukontrolleret. Held og lykke med det!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Mit første trip var på 1,5 gram tørrede cubensis (thai), det var super chillern, og virkede ikke overvældende. Dejligt tankespind og lækre visuals. Ikke noget voldsomt, perfekt for en begynder :)

Junior medlem

Tillader mig lige at stille et spørgsmål i denne tråd da det omhandler lidt af det samme. Har lige høstet ca 20g våde fra en growbox med equador, vi er 4 gutter som godt vil prøve, hvor de 2 af dem er nybegyndere. Spørgsmålet er så bare om 20g våde er nok til 4 mand, eller om jeg skal vente en uges tid til der er flere klar? :) Håber på hurtigt svar da det var planlagt at spise dem i aften :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Tillader mig lige at stille et spørgsmål i denne tråd da det omhandler lidt af det samme. Har lige høstet ca 20g våde fra en growbox med equador, vi er 4 gutter som godt vil prøve, hvor de 2 af dem er nybegyndere. Spørgsmålet er så bare om 20g våde er nok til 4 mand, eller om jeg skal vente en uges tid til der er flere klar? :) Håber på hurtigt svar da det var planlagt at spise dem i aften :)

I vil nok kunne få en lille virkning hvis i indtager dem på tommave, evt blandet op i appelsinjuice.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Det er en ret lille dosis, og man kan godt blive lidt rastløs af at sidde og vente på noget, der måske nok aldrig rigtig helt bryder igennem. Meld gerne tilbage hvordan I oplevede det, hvis I da besluttede jer for at spise dem i går.

Har du erfaringer med andre entheogener?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
20g våd vægt til 4 lyder som en kæmpe skuffelse, især hvis det er første gang. Jeg ville personligt sige, at det var nok til en, maks 2 personer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]