Uden nogensinde at have røget aMT (har holdt mig til oral indtagelse) vil jeg umiddelbart tro at en decideret psykedelisk oplevelse bliver svær at få med den mængde. Springet fra 25 mg til 30 mg var ihvertfald til at mærke, og jeg vil betegne 25 mg som ikke særligt psykedelisk og først ved lidt højere doser begynder der at ske noget. Rusen er sådan set interessant nok, men jeg synes mere at det er et langvarigt mini-stimulant, mini-empatogen og mini-psykedelikum, hvilket tilsammen giver et fedt resultat. Desuden er det jo ikke sikkert at i vil sprænges helt til atomer, og der er aMT rigtigt godt. Personligt synes jeg at det giver mange af fordelene ved en psykedelisk rus (nyt perspektiv, klarhed osv), men uden at fjerne dig så langt fra virkeligheden at det du finder ud af er "ubrugeligt" i en hverdagskontekst.
Problemet ved at ryge er, at det tilsyneladende giver en rus der sætter mere vægt på det stimulerende og festlige (og mindre syret), hvilket i ikke lader til at lede efter.. Jeg har dog som sagt ingen erfaring med det. Angående "The Machine" skulle den vidst være den bedste hjemmebyggede dims til at ryge den slags, så med mindre i har en velegnet vaporizer eller lignende liggende er det vel det bedste.
Det kan give en smule kvalme under det meget lange come-up (ved oral indtagelse), hvilket lidt cannabis hjælper godt på.. Generelt passer aMT rigtigt godt sammen med weed, selvom at det er let at komme til at ryge for meget! Cannabis vil nok også gøre rusen mere psykedelisk og vil nok være en vigtigt faktor i at gøre 25 mg nok (hvis i ryger urten, natürlichweis

)
En ting der er god at være opmærksom på er varigheden! Jeg oplever at rusen stadig er fint kørende på 14. time efter indtagelse. Altså kan det anbefales at begynde tidligt, jeg vil personligt anbefale lige efter middag.
Derudover, så vil jeg lige være sikker på at i ved at aMT er ulovligt i DK - så hvis uheldet er ude: BENÆGT!