Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 aug 2025 10:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Er det en farlig kombi?
Får 4mg sub om dagen, og har på det sidste taget lidt amf, men har haft nogle meget ''syge'' reaktioner ud på natten, tidlig morgen:
Overdrevet svedtendens. Har slet ik kontrol over min kropstemparatur, og har været inde og søge, men kan intet svar finde.
Og jeg begynder at se råvild ud, på dette punkt. Har kun oplevet det et par gange.
Monstro det kan være fordi jeg havde glemt at tage min sub, eller har taget en lavere dosis end d 4mg?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvor meget amfetamin tager du?

Du bør i øvrigt læse denne tråd og overveje dit forbrug kraftigt: viewtopic.php?f=4&t=43037

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Ved ikke om Suboxone og amf er farligt sammen. Men jeg ved, at amf hver dag er farligt.

Medlem

Jeg er ude af mit lange aktive stofmisbrug, og havde faktisk ikke rørt det i 11 mån og 23 dage. Nogle få dage, og jeg havde 1 år stoffri/pulverfri (dog på substitationbehandling)
Men så skete det, og har stået på i et par uger (måske 3). Har taget det sidste i morges, og vil rejse mig igen.
Det var så dejligt frit, bare at stå op, og lave kaffe, og intet andet...
Der sku bare en dårlig melding om mine tænder til at tænke ''hvad nytter det, hvis de ikk kan lave mine tænder, så kommer jeg aldrig til at starte skole osv igen. (I kan sige hvad I vil, men det har meget at sige)
Jeg er 26, og har fået lavet så meget at tandlægeskolen ikk ville røre ved det. (mangler ingen, men er misfarvede af rodbehandlinger)
Tog direkte ind og købte benzoer og coke :-s men efter jeg kom hjem til min lille by, er der ''kun'' den hurtige. Men den er bare svær, for mig, at stoppe i tide... Fordi jeg bare vil ha mere og mere, uden søvn... da jeg endelig fik sovet første gang, vågnede jeg op med ''narkosår''/forkølelsesår 3 steder på min underlæbe pga jeg ikk har drukket noget vand. Overhovede tror jeg..
De er stadig ik gået væk, men ser frem til en laaang nats søvn i nat, måske de vil hele lidt så.

Hvor meget amfetamin tager du?
Så før denne måned tog jeg intet i et stykke tid...
Men min tolerance er overraskende høj. Altså som i latterlig. Er det normalt, når der er gået så længe?
Om morgenen startede jeg ud med en bombe med 05,g . Og jegvar trods alt ''lige startet '' igen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det lyder som om, at du VAR ude af dit lange aktive stofmisbrug, men er inde i det igen. Stop mens legen er god.

Medlem

VIl ikke råde dig til at gøre det. Kender nogle der har fået det meget skidt af det :roll:

Medlem

Hey igen.
Er i gang med de første 24 timer, som man siger :-s Har det udemærket lige nu. Ingen brug for andet end kaffe og rundstykker lige pt. Vågnede og ku spise en hel hval.

Og vil gi dig ret i at det er en lidt nederen kombi, fik det ret ildebefængende til tider....

Tak for jeres svar, og kristiske spørgsmål. Det var lidt en øjenåbner...
Det er rart at sidde bag en skærm og føler at andre forstår mig.

Dedikeret medlem

Det er lige så dejlig at sidde bag en skærm og se at folk tager tingene til sig og prøver og gør det rigtige dejlig læsning til morgen kaffen.
Hold fast i beslutningen og god vind.

Medlem

Mange tak Fso.
Har det godt nok lidt stramt her til eftermiddag, men jeg skal passe min vens hund idag, så jeg har en grund til at komme ud, og gå udenfor, uden at føle folk kigger på mig, som om jeg er malplaceret.
Jeg fik 3 risolid fra misbrugscenteret, men har ikk haft taget dem endnu. Tænker, de er meget gode at have hvis nu det brænder helt på iaften, eller imorgen...
Har du/I nogen idé om hvor lang tid det tager hjernen at forstå, at der altså ikke kommer en stor dejlig mængde serotonin?

Jeg holder fast med næb og klør, kan du tro :)

Dedikeret medlem

God ide at gemme dine risolid - mht tidsrum så tror jeg det er forskelligt du burde have en fornemmelse selv i og med du næsten havde et år clean.
Det burde dog ikke vare så længe i og med du ikke har været aktiv længe.
Motion, ernærring og sociale aktivitet er med til at det går hurtigere.

Du er velkommen til at smide en pm hvis du har brug for støtte.

Mvh

Medlem

Go'aften (næsten)

Jeg kan savne det virkelig længe. Det er det psykiske...
Bølle (hunden jeg passer) freaker ud over mine katte, og det freaker mig helt ud. Magter det simpelthen ikke ha ha :-s Han piver og piver, og ryster. Og han er æld gammel. Ku lige se det hele for mig (at han faldt om 7-9-13)
Tusind tak Fso, den vil jeg ha' i huskeren ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]