Hej med jer, alle sammen! Jeg, og en ven, har brug for nogle råd. Vi har kendt hinanden i omkring halvandet år, og er blevet utroligt gode venner - vi er altså fuldstændigt trygge ved hinanden, og kender hinandens grænser med hensyn til det meste. Vi har altid røget tjald sammen, og snakket om at prøve nogle forskellige ting, mest af alt hallucinogener, da vi nok må betegnes som de flippede typer. På et tidspunkt i starten af vores gymnasietid, fik vi så fingre i to trips svampe af arten Cubensis, eller Golden Teacher, som det vist også hedder. Vi tog 2 svampe hver, og situationen udviklede sig lidt anderledes end ventet, det er en lang forklaring, men det indbefattede blandt andet et mindre biluheld - føreren af bilen kørte ind i en flagstang, og blev nødt til at få assistance af sine forældre. På trods af dette, en smule vanvittige scenarie, oplevede ingen af os et bad trip - tværtimod var oplevelsen rigtig god. Dog er jeg i tvivl om vi fik det fulde udbytte af svampene - vi oplevede begge hallucinationer, men vi havde stadig en rimelig selvkontrol, som jeg ikke havde forventet, efter hvad jeg har læst. Endelig til selve problematikken, lige siden vi prøvede vores første trip, har vi haft lyst til at gøre det igen. Nu har vi så fået chancen, min ven har skaffet svampene, problemet er bare omgivelserne. Vores eneste mulighed er, at trippe på mit værelse, som trods alt ligger et stykke vej fra mine forældres soveværelse. Vi har tit røget tjald ud af mit vindue, og det har aldrig skabt problemer. Udover det kan man med lethed larme om natten, det har de intet imod. Det jeg i bund og grund vil vide er, om vi med ro i sjælen kan spise svampene på mit værelse, efter mine forældre er gået til ro, under de betingelser jeg har nævnt. Som sagt, er trippet i særligt stærkt (to mindre Cubensis). Del jeres oplevelser!
|