Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 jan 2013 20:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Substans/er:
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne:
100mg Kokain

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Alene hjemme, opstemt og godt tilpas

Triprapporten
Jeg åbner brevet, og lokalisere kokainen - små flager, med et glinsende skær, nærmest som perlemor. Duften er kraftig, sødlig med en aroma af sennep.
Jeg har før prøvet kokain, men kunne intet mærke, og dømte derfor kokain som et svagt og overvurderet stof. Men efter at læst om hvor fedt det skulle være, og med "verdens mest afhængigheds skabende stof" i mente, gav jeg det en chance til.

Jeg vejer 100mg af.
Jeg finder hurtigt ud af at det er halv svært at cutte linjerne, prøver med et kort, men det tager ca. 5 minutter at få det fordelt tilfredsstillende. Deler linjerne i to 50mg's , den første stribe ryger op i snuden - behagelig fornemmelse. ingen svien, eller tåre i øjnene - er jeg blevet snydt?

Det tager ca. 10 minutter før en begyndende snurrende fornemmelse i fortænderne sætter ind, sammen med følelsen af at blive let, men samtidig tung&afslappet i kroppen. Kan mærke at effekten sniger sig ind på mig.
20 minutter er nu gået, og føler mig godt tilpas, let euforisk men det er ikke nok, så jeg snupper den anden stribe.
30 min - 100mg. God damn jeg er høj, har svært ved at tale, 4 af mine tænder er helt følelsesløse, samt min hals er lam - det føles sært at drikke vand, dog meget underholdende. Jeg beslutter mig at ringe til en kammerat, for at invitere ham over. Det er dog ikke meget vi får snakket, da jeg har virkelig svært ved at udtrykke mig. Føler mig totalt blæst, dog ikke specielt stimuleret, ligesom hvis man har tager amfetamin. Rusen har nærmest karaktertræk af MDMA - den smeltede fornemmelse man får når euforien rigtig får fat.
Jeg hører høj musik, og er gået helt i boks, sidder bare og smiler, og kan dårligt holde mine øjene åbne - for satan det her er god cola, og for sivalsen det er en fed rus - nu forstår jeg pludselig hvorfor stoffet er så eftertragtet!
Har spontane grineflip over kvaliteten af kokainen, har slet ikke lyst til at redosere, det er næsten for vildt, kunne slet ikke føre en fornuftigt samtale med nogen lige nu.

Efter en time, daler rusen hurtigt i små bølger, og kan mærke et medium crash, med tilhørende trang til at redosere. Crashet er ikke lige så slemt som på amfetamin, men slemmere end MDMA's, jeg redosere dog ikke, og efter ca 20 minutter er nedturen overstået. Nu begynder jeg at kunne lægge mærke til hvor hårdt det er for hjertet, har en puls på 120, der langsomt falder til ca 80 over 2,5 time.
Jeg drikker noget GBL for at sænke pulsen yderligere, og få noget ro. Det hjælper og efter 40 minutter har jeg det godt igen.

Mine efterfølgene tanker:

Det var udentvivl en lækker rus(!), dog bryder jeg mig ikke om at det er så CNS stimulerende, og derfor ikke stof jeg vil være høj på, mere end 4 timer af gangen. Jeg bemærkede også af min krops temperatur steg en del, og man bør derfor huske at drikke vand, og dampe lidt af udenfor en gang i mellem. Sidstnævnt blev jeg meget overrasket over at mine pupiller ikke var specielt dilaterede på noget tidspunkt, jeg så ikke så påvirket ud som jeg følte mig - er der nogen der kan svare mig på hvad dette kan skyldes?

Jeg vil gentage eksperimentet igen, med en max dosering på 150mg på en gang, med kokain af denne styrke.

PLUR. :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2013 21:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Jeg bliver nød til at give kokain et forsøg mere efter at have læst denne rapport. Jeg har kun været skuffet over kokain so far.

Drak du noget alkohol imens eller var du ædru da du hapsede?

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2013 21:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Godt skrevet, lyder meget som min egen oplevelse med kokain.
Ang. det med bedøvelse af tænder osv. synes jeg selv er mega træls, nok fordi det er godt cuttet med f.eks. Lidocain.
Det du nævner med pulsen har jeg ikke selv oplevet, synes forholdvis hurtigt at den høje puls aftager, kan måske have noget at gøre med at jeg har nydt godt med alkohol samtidig. De mængder jeg har benyttet har også været noget mindre, måske igen alkoholen der spiller ind. Det skulle jo danne et andet og mere potent stof i sådan en kombi i kroppen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2013 22:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Lyder som en hyggelig nok, stille og rolig aften. :)
Dejligt beskrivende, modsat en del andre rapporter, man får ligesom det info man føler nødvendigt for "historien".
Prøvede også kokain for første her nytårs aften. Blev helt bange, fordi jeg fik det så godt, så længe jeg bare talte om mig selv/noget jeg interesserede mig for... jeg orkede ikke ting jeg ikke interesserede mig for. :b
Første gang jeg har fået så kæmpe optur på over et stof, dog også første gang jeg har haft nedtur på dagen efter, selvom jeg har haft kørt et par amf ture på 2-3 dage. Amf giver mig ikke rigtig nogen rus, bare lidt ekstra energi, thats it. :s
Kom lige til at handle lidt om mig selv. :D
Go' weekend!

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2013 22:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 27 feb 2012 00:30
Indlæg: 99
God rapport - men pas nu på :)

Tro mig afhængigheden opstår lynhurtigt - og før du ved af det, bruger du alle dine penge på blow.

Du har sandeligt styr på dit shit, lyder det som om, men hvorfor tror du, du har lyst til at gentage 'eksperimentet'?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2013 23:46 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2012 12:18
Indlæg: 11
I starten (for 6-7 år siden) rullede jeg på cola-vognen hver/hver-anden weekend. Til at starte med var det vildt så "konge" man følte sig. Alt - uanset hvor nederen udbrændt skur man måtte side i, blev bare voldsomt fedt. Euforien var skruet helt op på max, og alle var mine bedste venner. Mest fordi jeg var så f*"%¤'n awesome!
Efter 5-8 weekender blev det sådan lidt for kedeligt at bare feste "almindeligt".. Der manglede et eller andet. Der manglede noget blow. Ellers var der ikke noget der kunne blive awesome.
én dag efter 4-5 måneders brug vågnede jeg efter en bytur og havde det virkelig skidt. Hele mit system rystede og mit tankespind opførte sig underligt. Så jeg stoppede og har ikke rørt det siden.

Coke er VOLDSOMT afhængighedsskabende.. Pas på og vær på vagt. Man kan hurtigt blive forelsket i den hvide dame


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2013 01:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Punny pete: Nope var pinligt ædru da jeg indtog det :)

Ophidian: Tak, angående lidocain har jeg forstået det sådan at det lammer med det samme. At cutte coken med lidocain er et billigt trick for at snyde køberen til at tro det er god kvalitet. Ren kokain lammer ikke med det samme, det tager ca 10 min. før det begynder at lamme, og peaker efter ca 20 min - efter mine observationer :)

Powerstranger : Thanks mate - yeah, cola er sgu lækkert når det er ordentlig kvalitet :)

Rophe: Tak for heads up, jeg kan så sandligt godt forstå hvor nogle mennesker med hang til stimulanser bliver hooked af det her stof - for det er jo rigtigt lækkert. Grunden til at jeg godt kunne tænke mig at gentage eksperimentet, er for at mærke kokainens fulde potentiale, ikke fordi jeg har disideret trang til det. Min tilgang er "videnskabelig" og jeg finder det interessant at eksperimentere, måle, og veje, observere, og føre log over mine forsøg.

Dextc: Hehe, det minder mig om mine "unge dage" hvor jeg sniffede amfetamin ca. hver anden weekend, i en længere periode. JEg har dog lagt det bag mig, og føler ingen trang til det mere, heller ikke når jeg er i byen eller sidder og hygger mig med vennerne. :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team