Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 244 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 10 jan 2013 17:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jan 2013 16:41
Indlæg: 5
Alletiders, tak for hjælpen! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2013 16:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2010 18:10
Indlæg: 286
nogen der kender kender en god opskrift på mdma te altså hvor meget mdma skal der i Teen, og hvor varmt må vandet max være for at intrerrsante stoffer evt ikke fordamper vis de da gøre det ? :) og hvor hurtigt træder mdma'en i kraft i forhold til vis man spiser det eller sniffer det ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2013 17:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
MDMA er stabilt i almindelig te-temperatur.
Hvor meget MDMA der skal i teen afhænger af hvor meget te du skal drikke og hvor meget MDMA du skal have, hvis du kun skal have en enkelt kop og gerne vil blive godt påvirket, så omkring 120mg MDMA i koppen.
MDMA'en træder ikke hurtigere i kraft end hvis du spiste det. Det træder 15-45 minutter senere i kraft end hvis du insufflerede det afhængig af dit maveindhold.
Men hvorfor vil du dog putte MDMA i te? Det kan vel umuligt være for smagens skyld?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2013 17:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2010 18:10
Indlæg: 286
^^ Jo det er for smagens skyld elsker smagen af mdma... ej det gas ... ^^
det var mest bare et spørgsmål fordi jeg lige har lidt liggende og så
tænkte jeg at prøve at indtage det på en ny måde,, men vis jeg ligeså
godt bare kan spise det så gør jeg bare det :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2013 19:29 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Jeg synes mdma virker meget hurtigere, hvis man drikker det i te. Har du aldrig hørt om rumte, Alice? Det er lidt det samme som når man drikker gløgg. Alkoholen slår også meget hurtigere.
Thestar: Jeg synes, det er en fin måde at indtage mdma på. Gjorde selv en del før i tiden. Jeg blir faktisk helt nostalgisk, når jeg tænker på at stå og knuse piller og blande dem i te til en morgenfest :D

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2013 20:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
... but why? :O
Thermodynamisk tror jeg altså stadigvæk ikke på at det har en indflydelse på opløsningshastiheden, men den diskussion har vi vidst haft før. Hurtigere tømning af mavesæk pga. høj temperatur af den indtagne væske?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2013 03:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Er det ikke mere sandsynligt, at det blot er p.g.a at det er opløst i væske? Varmen fra drikken kunne måske få blodet i kroppen til at flyde lidt hurtigere og det kombineret med alkohols blodfortyndende egenskaber kunne vel godt være en faktor? Ved ikke hvordan det er med MDMA i te, har aldrig prøvet det på egen krop - smager det ikke forfærdeligt?

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2013 11:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Jo, men det tager to ikke en halv time at opløse MDMA i vand, det tager måske lidt hurtigere at opløse det i varmt vand. Men det opløses virkelig hurtigt i mavens lave pH-værdi pga. aminen. Så jeg tror ikke at opløselighedshastigheden spiller en betydende rolle. Jeg tror ikke temperaturen øgerblodomløbet vildt meget. Det er marginaler vi snakker om. Den bedste teori jeg har er at tømningen af mavesækken sker hurtigere (det er jo ikke bare en passiv sæk som maden løber igennem, den er meget kontrolleret).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2013 16:57 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Termodynamisk? wut?
Den lave pH værdi i maven har ikke noget at skulle ha sagt. Man indtager det som et salt, så det hele er protoneret i forvejen. Jeg tror også, det er pga. hurtigere tømning af mavesækken, når man drikker noget varmt.
Men jeg støtter mig egentlig mest op ad praktisk erfaring. Både mange bekendte og jeg selv synes mdma virker hurtigere, når det er opløst i te. Det smager ikke voldsomt godt. Men med nok sukker er det til at overkomme :)

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2013 18:08 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2010 18:10
Indlæg: 286
kan man godt tage Seroquel prolog 50 MG og mdma samme dag ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2013 00:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Selvfølgelig er det det, jeg havde lige freebase-struktur for det indre øje. Nej det kan ikke anbefales at blande MDMA med seroquel. Er du sikker på at det er en god idé at tage stoffer hvis du er i behandling med antipsykotika?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2013 00:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
Nu har jeg ikke erfaringer med mdma i the, men jeg har prøvet flere forskellige substanser blandet op i vand(dog koldt/stuetemp.) og jeg synes det virker hurtigere end at tage det i f.eks en kapsel. Her er det stoffer som 2c-x jeg tænker på og 4-substituerede tryptaminer.

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2013 15:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2010 18:10
Indlæg: 286
Selvfølgelig er det det, jeg havde lige freebase-struktur for det indre øje. Nej det kan ikke anbefales at blande MDMA med seroquel. Er du sikker på at det er en god idé at tage stoffer hvis du er i behandling med antipsykotika?




^^^nej ved godt det er en dum ide, meen.... jeg har lige lidt MDMA tilbage og jeg kan ikke få mig selv
til at smide det ud :/ og så var det lige jeg ville høre om det vil skade vis jeg tog de sidste cirka 200 mg over nogen timer


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2013 15:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
MDMA kan holde sig i næsten evig tid i tørt, mørkt miljø ved stuetemperatur, så du kan sagtens gemme det til en anden god gang. Lad være med at tage det for at tage det. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2013 15:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2010 18:10
Indlæg: 286
MDMA kan holde sig i næsten evig tid i tørt, mørkt miljø ved stuetemperatur, så du kan sagtens gemme det til en anden god gang. Lad være med at tage det for at tage det. :)



jeg ved godt det lyder totalt lamt og dumt.,, men jeg tager det sidste netop for at komme af med det fordi
vis det ligger i en skuffe så går der ikke mere en to sekunder så hænger tankerne over den skuffe,

og wupti


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2013 15:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Så giv det til en ven? :)
Din medicin vil højst sansynligt "modvirke" effekten af MDMA i en vis grad, jeg synes det er spild af god MDMA.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2013 15:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2010 18:10
Indlæg: 286
Så giv det til en ven? :)
Din medicin vil højst sansynligt "modvirke" effekten af MDMA i en vis grad, jeg synes det er spild af god MDMA.


det kan jeg heller ikke få mg selv til at gi det til en vel :/


^^ og ja det er nok spild af god mdma,,, meen den kan stadig mærkes


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2013 20:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 21:44
Indlæg: 256
Tag dig sammen. Du dør ikke af det, måske kan du mærke det. Og hvad så? Du får jo absolut INTET ud af det. Det er efter min mening ikke bare spild, men respektløst overfor stoffet at ødelægge det med Seroquel.
Gem det eller giv det til nogen, som vil sætte pris på det. Fremtiden er fuld af MDMA og spændende stoffer, og du mister INTET af at give det væk. Hvem ved, måske giver du det til en fyr, som i sin MDMA-rus hjælper en millionær fra druknedøden, som så belønner din ven kostelig og giver dig halvdelen.

_________________
When I die, since I'm a real skeptic, I'm gonna gripe to the lord and make sure I get back my original investment when I'm reincarnated (Batou)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2013 20:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2010 18:10
Indlæg: 286
Tag dig sammen. Du dør ikke af det, måske kan du mærke det. Og hvad så? Du får jo absolut INTET ud af det. Det er efter min mening ikke bare spild, men respektløst overfor stoffet at ødelægge det med Seroquel.
Gem det eller giv det til nogen, som vil sætte pris på det. Fremtiden er fuld af MDMA og spændende stoffer, og du mister INTET af at give det væk. Hvem ved, måske giver du det til en fyr, som i sin MDMA-rus hjælper en millionær fra druknedøden, som så belønner din ven kostelig og giver dig halvdelen.




det er forsent nu :oops:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2013 15:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 feb 2013 11:49
Indlæg: 22
Jeg synes ikke jeg finder et helt fast svar på hvor lang tids pause man skal holde mellem MDMA trip? Læser både 2-3 måneder, men også 1 måned. Er det meget individuelt, eller er der et "rigtigt" svar?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 244 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team