Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 23:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Fuck ups
Medlem

var engang på et tidspunkt så sprit stiv i byen at jeg var ved at komme op og slås med mange forskellige, rendte generelt rundt og var flabet, blev smidt ud fra 2 forskellige diskoteker fordi jeg blev ved med at irritere personalet og for at prøve/stjæle sprut. blev også smidt ud af et pizzaria og var oppe og toppes lidt med en pizzamand fordi jeg tændte op midt inde i pizzariet.. Og til sidst tog jeg en taxi som jeg vidste jeg ikke havde råd til, løb fra regningen, chaufføren løber efter mig, vi bøvler og jeg vælter rundt i sneen, ender med at slippe væk fra ham.. men havde glemt at tænke over at han kunne følge mine fodspor i sneen.. så han fulgte mig hele vejen hjem (jeg boede hos mine forældre) og vækkede dem midt om natten efter jeg var gået kold.. altsammen på en bytur.. rimelig fuck up

Og så var der også den gang en af mine venner og jeg var oppe og slås på en festival, endte med at han slog mig i hovedet med en campingstol. husker intet men havde en ordentlig skramme midt i panden og jeg havde vidst blødt for sygt og alt muligt

EDIT: wow FSO, syg historie.. godt du har lært af din oplevelse og ikke lever så hårdt mere

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Haha :D
Jamen mange tak går jeg ud fra! ;)
Jeg har det bare bedst med ikke at sidde og trille tommelfingre.

Bliver lige nødt til at fortælle to historier nu du nævner nytår, og genveje gennem haver..

Først nytårsaften:

Har en af de helt gamle drenge, som har fødselsdag d. 31, så der er fast tradition med fest der.
Havde så taget en "neewbie" med ind blandt drengene. Og vi havde allerede holdt den godt kørende et par dage inden nytårsaften, så vi blev hurtigt endnu mere kvæstet! Ved 2-3 tiden tager vi med et kærestepar der skulle hjem, ind til byen, og tager ham med ind til en anden fest, han havde allerede i forvejen planlagt at han skulle ha fjams af en tøs han havde mødt gennem mig, men hun viser sig hurtigt at være en "narfisse" som han så flot verbalt udtrykkede det. Nå, jeg sidder og pimper min rødvin og hygger.. Så skriver mit bootycall at hun er kommet hjem, og bare venter på at jeg kommer op og gennemhugger hende.
Spørger så min buddy, om han godt kan holde stand i en time eller to. Og det mener han sagtens at han kan.. Stemingen er god, folk er flinke osv.. Så jeg ser ikke noget problem i at jeg lige skulle indvie det nye år med et godt slag fjams... Nå, jeg får bevæget mig fra den ene ende til den anden. Hun render rundt i morgenkåbe, frække hot pants og det hele... Når lige at få stukket pillermanden i munden på hende så ringer min telefon "Obama Obama... det er en SOS det her!!" Svarer "Hvad fanden snakker du nu om?" "Jamen de vil alle sammen smadre mig hernede, der er i hvert fald 10-15 mand der vil smadre mig, du bliver nødt til at komme ned og hjælpe mig!" Svarer "Ej nu må du lige... Hvad har du nu gjort siden de vil det? Kender de fleste af dem, og de er flinke mennesker der ikke bare sådan lige vil smadre folk?" Han bliver mere og mere panisk i stemmen og gentager " DET ER VIRKELIG EN SOS DEN HER BIG-O!"
Som I jo nok ved, så kommer broes before hoes.. Så jeg smider lige habbitjakken, den hvide skjorte, og løber (uden pis, har tjekket på gps hvor langt der var) over 2 km., for at møde ham lidt derfra.. Han er helt oppe og ringe, så vi går derind for at finde ud af hvad det er der lige er sket. Nå.. jeg går rundt og spørger om der er nogen derinde der havde en beef med ham min ven, og alle siger nej. PLUDSELIG går en af mine veninder (faktisk hende der havde hende narfissen med til samme fest hvor de to mødtes første gang) direkte over og trykker min ven lige i skidesækken med stiletter... Pludselig kommer der en eller anden lille bitte brunhåret tøs over og begynder at råbe og skrige af ham min ven og står og skubber til ham. Jeg går i mellem dem, for man slås altså ikke med piger. Og dælme nej om de skal få lov til at starte sådan noget.. Nå... Lige pludselig står der en 10 mennesker omkring mig og min ven og hende den sindsyge teenager! Pludselig er der en eller anden dude der cheepshooter min kammi lige på madkassen.. Og altså... en ting er en slåskamp, en anden ting er cheepshooting når man er i så stort overtal i forvejen. Nå... uden at tænke over det et sekund fyrer jeg ham gutten en ordentlig en, så han drejer en omgang og går i gulvet.. Men han når ikke meget mere end lige at ramme gulvet før der flyver 3-4 stykker på mig, men heldigvis (lyder total usandsynligt I know :P ) men får utroligt nok bokset dem alle sammen væk og går derfra kun med en enkelt lille bulle i hårbunden.
Min ven derimod... Han havde dælme fået tur.. da jeg får trukket den sidste mand væk fra ham, kan jeg godt se at han ikke er klar på runde 2. Han bløder fra næsen, munden, har to blå øjne, kæmper buller i hele kraniet og jeg ved ikke hvad... Nå, da vi er på vej derfra kommer en jeg kender som forholdte sig passivt under slåskampen over og siger "I skal lige huske at dreje til venstre her ude på vejen og ikke til højre.. Der er to biler på vej herned lige nu med folk som ikke er her for at danse"
Nå... jeg får givet ham min ven, som normalt kun er til snus og ikke piller en rigtig mandehåndfuld af smertestillende, sovepiller, og andre beroligende piller jeg lige havde på mig (sørgede for at give ham så meget at når jeg fik trukket ham med tilbage til mit bootycall, vil han sove så tungt at vi sagtens kunne fortsætte hvor vi slap - hvilket også lykkedes fuldt ud!).. Fik endda dopet min ven så godt, at han mere eller mindre sov de næste 48 timer uafbrudt :P

Nu til genveje...:

Da jeg boede oppe i dobbelt A, skulle mig og min kæreste til en af mine gode veninders 18 års fødselsdag. Og for ikke at gøre den her alt for lang, så lad os bare sige at hun havde en veninde, som var pivfræk og sad og flirtede til mig hele aftenen (det jeg kan huske af den).. For det sidste jeg tydeligt kan huske, er at jeg skriver til min lillesøster kl 20.30 at jeg lige har åbnet den 3. flaske vodka for mig selv. Resten af historien kan jeg kun huske i glimt og ting jeg har fået fortalt..
Nå, vi ender nede i Gaden der lørdag aften, jeg havde så åbenbart glemt min pung oppe i min venindes lejlighed, hvor min kærestes ID og Dankort også lå. Har så fået fortalt at mens vi stod som sild i en tønde midt inde i gaden, begynder hende min venindes veninde og min kæreste så pludselig at stå og råsnave. Hvorefter jeg så har sagt "Hvis du må, så må jeg også!" Hvorefter jeg (meget svagt) godt kan huske at stå og voldsnave hende lige foran min kæreste. Vi opdager så det med at jeg mangler min pung, og her er det så det går helt galt... Jeg skulle gå tilbage og hente min pung - det kommer jeg aldrig - jeg skulle ha fundet min kæreste igen inde i Gaden, som kun havde været i gaden en enkelt eller to gange før denne fest - det fik jeg så heller ikke gjort.
Kan huske at jeg render rundt og leder efter hende i jeg ved ikke hvor lang tid. Men kan ikke finde hende, og hendes telefon lå self oppe i den lejlighed min veninde boede i. Nå.. jeg har ingen penge på mig, ingen kæreste ved min side, ingen venner eller veninder der kunne findes.. Hvad gør man så? Jo.. så går man på jagt efter en scooter eller cykel for at komme hjem!
Får efter pænt lang tid fundet mig en cykel, og når ca at køre 5-600 meter på den inden at min snørebånd får viklet sig rundt om pedallen, således at jeg vælter i fuld styrt! Kan huske at der kommer 3 mennesker løbende og spørger om jeg har det godt og om der skete noget. Svarer at jeg har det helt fint og at der ikke skete en skid - var så stiv at jeg slet ikke mærkede hvad der var sket eller hvorfor jeg var væltet, så får da lidt hjælp med snørebåndet.. Nå, jeg følger så den vej som bussen plejede at køre ud til hvor jeg boede.. - troede jeg... Men kan huske at jeg opdager at jeg har cyklet i cirkler 3 gange, fordi at jeg vil tage en genvej, og minsandten om ikke jeg så prøver en ny genvej... Det næste jeg husker er at jeg er på vej igennem en baghave, og prøver at kaste min nye cykel over en ALT for høj hæk! Altså sådan en virkelig virkelig høj en, tror den var 3-4 meter høj mindst! (no shit!)
Kæmper i virkelig lang tid med først at se om jeg kan få cyklen over, og kan næsten få den over (jov... her var jeg allerede gået igennem et par haver, kommer jeg lige i tanke om), så tænker at jeg jo bor lige her omme på den anden side af den her pishæk!
Forsøger at kravle, hoppe - også med hoved først igennem denne uigennemtrængelige mur hæk!
Ender med at give op, og cykler videre... Det næste jeg husker er at jeg står i mudder til anklerne mens jeg trækker cyklen igennem den her pløjmark med mig. ANER IKKE hvordan jeg er endt der, for burde ikke være muligt. Mine nøgler lå også inde i min venindes lejlighed. Men var så heldig at jeg havde en tjaldrygende ven der boede 15 meter fra mig, så jeg banker på hans vindue, vælter ind. Han sidder og ryger med et par fælles venner. De spørger alle hvad der er sket med mig siden at jeg ser sådan ud, om jeg er blevet trukket ud på en mark og fået bank eller hvad der er sket?
Kigger ned af mig selv, og opdagede jo så at jeg var total smurt ind i mudder, men hvor fik de det med tæsk fra? Fandt så ud af at jeg havde asfalteksem i hele den ene side af hovedet, og generelt var min krop ret medtaget.
Efter jeg har røget et par hoveder og sidder og fortæller om cyklen osv, kommer jeg i tanke om min kæreste..
Boede på et kollegie, hvor jeg delte køkken og bad med en anden. Så går derover for at se om hun har været der. Og opdager så at min kæreste står der, i bare tæer og er helt ude af sig selv! Finder så ud af at det stakkels pigebarn (som helt seriøst aldrig har gjort noget der er mere ulovligt end at gå over for rødt lys) har måtte tage en løbetaxa. Nå.. vi ligger os til at sove på mit badeværelse.. Vågner morgenen efter ved at høre "SKAT... SKAT... Ham taxamanden er her!!" Spørger hvilken taxamand hun snakker om?
Hvorefter at han mere eller mindre vader ind og kræver penge for køreturen og for besværlighederne ved at indkræve dem.. Prøver så at forklare ham at jeg ikke har min pung på mig, og at han nok kunne regne ud at mine nøgler lå samme sted, siden at vi sov på badeværelset. Spørger om han vil give mig et lift til byen, hvilket han self ikke vil, plus at han vil have noget i pant, for at sikre at jeg hentede mine ting. Finder så min telefon frem, og opdager at jeg har smidt batteriet væk. Long story short, så kommer jeg ind til byen - blot for at opdage at døren er låst til hendes opgang, og da hun boede i sådan en studielejlighed på 6. sal, var der ingen dørtelefon til lige præcis hendes lejlighed. Så jeg prøvede at ringe alle andre lejligheder op - alle smækkede på. Nå... jeg skal jo ind og have mine ting, så jeg går om på bagsiden af bygningen for at se om bagdøren var åben - det var den ikke - så ender med at jeg må rive døren op (sådan en dobbeltdør) så ødelagde den heldigvis ikke. Får banket min veninde op, og hendes lækre hotte veninde vågner også, og ligner jo lort med sår i hele hovedet, og alligevel stiller den lækre veninde sig op på alle 4 med siden til, så den t-shirt hun står i slet ikke dækker hendes lækre frække lille røv, mens hun smiler frækt til mig.
Da jeg endelig kommer hjem igen, efter at have fået noget at spise (og den lækre veninde står med mig i køkkenet og sjovt nok strækker armene, så t-shirten igen ikke dækker hendes utrolig flotte røv - denne gang med direkte syn til røvens flotte kurver). Nå, men jeg kommer hjem, og har heldigvis et ekstra batteri, så får jeg en besked fra min mor, hvor hun spørger hvordan det går. Svarer at det går fint, hvorefter hun så ringer og spørger hvad jeg laver, forklarer hende at mig og damen bare ligger og slapper af. Så fortæller hun så at jeg har haft ringet kl 04.30 ca om natten og sagt "Skaaat skaaat, hvor er duuuuh?" Hvortil min mor så har svaret "Obama, det ikke skat... Det din mor!"... Men forstod jeg ikke så blev ved med at spørge til jeg så åbenbart bare har smækket på / tabt batteriet til min telefon... Det var sgu også lidt fucket 8)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg tog engang amfetamin 2 dage i streg. DET er virkelig fucked up!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Haha, klasse. Kender det godt det med at tage om til rygervenner når man ikke kan komme ind! Er du 1.85 med blå øjne og blond hår siden du kan lave så mange damer??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Faktisk ja Flux hahaha :D fandme godt ramt! Spot on faktisk! (Tænktes lige helt "hvor kender han mig fra?") :LOL:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Faktisk ja Flux hahaha :D fandme godt ramt! Spot on faktisk! (Tænktes lige helt "hvor kender han mig fra?") :LOL:

Du sku bare vide 8)
Ja det vil damerne satme ha, tillykke med dine gener.

Kom til at tænke på, hvorfor fik din ven og dig tæsk til den nytårsfest hvis du kendte de gutter?
Hvad havde han egentlig gjort?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
HOld kæft man Obama, du er en retard - ment på den bedst mulige måde :D

Jeg har selv lavet nogle fucked ting i mine teenage år, men langt fra i samme skala som dig - tror vi kunne have været bedste pals hvis vi havde kendt hinanden for 5-7 år siden haha :P

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@Flux:

Ja, er den ariske udgave af en gut der tager knark 8) Og pludselig giver det bedre mening at der er fodspor i sneen rundt omkring hvor jeg bor samt totter af lokumspapir her og der...
Jamen han havde vist skrevet til hende "narfissen" der, og svinet hende til - af hvad jeg kunne forstå på folk derinde fra efterfølgende.

Edit: Og vil lige rette dig, JEG fik ikke tæsk, kun en lille bitte bule i hårbunden, altså jeg kan da huske et par tricks fra de unge år, så det gik egentlig ikke rigtigt ud over mig. Men min ven... han fik stryg :rocking:

@Hypnos:

Jamen tak tak :P Altså jeg vil sige det sådan her, jeg har - det meste af tiden - i hvert fald over for familien. altid været det mest hvide lille lam, lige indtil de hentede mig på politistation første gang og hørte hvad jeg var blevet sigtet for! - der så min mor sgu nooooget chokkeret ud "Jamen min lille Obamse?... Sådan noget gør han da slet ikke"

Det er altid sjovere når man kan sidde og pumpe hinanden op til at lave et eller andet total åndssvagt 8)
For det ikke skal være løgn, så endte det faktisk med at der var rigtig mange af dem jeg gik på årgang med der ikke måtte snakke med mig for deres forældre.

En sjov ting jeg engang lavede sammen med "M" og "R" var at vi sad lige i konfirmationstiden, og havde ikke mere at drikke, så fortæller en af de to andre at der er et hus på nabovejen fra hvor vi sad, som havde fyldt hele deres garage op med øl, vin, sodavand og den salgs. Så vi gik raskt afsted med 2 stk trillebøre og en avisvogn. Og så gik vi ellers bare i pendulfart frem og tilbage, og hver gang vi mødte hinanden flækkede vi af grin.. 8)
Og deres garage var faktisk, mere eller mindre helt fyldt, som lovet - med øl, vin og sodavand. Og pludselig havde vi drikkevarer til et pænt stykke tid! Det var dog lidt svært at gemme.. Der skulle noget af en omrukkering til på det værelse vi sad på, plus os der ikke boede der tog nogle kasser med og fortalte en lille hvid løgn om hvor det kom fra til de gamle. Men tror da i hvert fald at vi havde alkohol i næsten en måned eller sådan noget. Og vi drak mere eller mindre dagligt i den periode!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

HA, btw - har haft dit dørhåndtag dybt oppe i mig.
jaja, ved godt du gerne vil sige du ikke fik tæsk, men sad lige på tønden og magtede ikke at skrive "At din ven fik tæsk, og du fik rystet dem af når det var dine kammier" :p

Lyder fandme vildt, kan sku godt forstå du laver damer så, din lille playaa! :)

edit: har lyst til at feste med dig obama.. there, i said it.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes dælme også det var et mærkeligt sted der var endt mudder! :P

Dem der fløj på mig og min ven, var ikke mine "homies" :P De stod og forholdte sig helt passivt.

En af de damehistorier jeg ikke er aalt for stolt over (og tro mig.. der er sin del!) Var da jeg var i Italien med familien på ferie..
Der kørte så sådan en bus rundt i byen og samlede unge op og kørte dem ud til sådan et kæmpe udendørs diskotek.
Nå.. der kan man jo så få dobbelt jordbærvodka med redbull til omkring 20-25 kroner.

Møder så en masse andre danskere, og pludselig ligger jeg udenfor diskoteksområdet med en eller anden tøs - der for det første havde bøjle (av min dillertjavs!), og for det andet... og det er helt uden løgn det her.. :P Har ALDRIG oplevet noget lign. men da jeg giver hende finger kan jeg mærke at der er et eller andet oppe i hende.. Tænker ikke lige videre over det det første minuts tid, da jeg er brandstiv. Men får det trukket med ud, og ufatteligt nok, så er det sådan en af de der ting som fortæller hvad g-strengen var lavet af, og hvordan den skal vaskes!! :shock:
Har da aldrig nogensinde i mit liv oplevet noget lignende!!
Og altså.. hun var ikke grim, men hun var bestemt heller ikke en supermodel. Og hun bor jo så self på samme ferieplads som mig!! Nå, ender også med at ligge og hugge i hende mens månen står flot over gardasøen. Og ved ikke helt hvordan, men hun fik mit nummer.. Så den resterende tid dernede fik jeg konstant beskeder med om jeg ikke vil mødes med hende det ene og andet sted. Og var da også på vej en enkelt gang, men altså.. pinlig ædru og i solskind så hun altså lidt anerledes ud, end jeg lige huskede brandstiv og i mørke, så jeg sneg mig forbi der hvor hun var! :oops:

Det viser sig så, at herhjemme i DK, boede hun ikke mindre end 15 km fra mig, og pludselig begynder jeg også at få beskeder fra hende - selv et eller var det mon to år efter den ferie!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hahahaha, fucking klasse! verden er minimal, hahaaa

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Da jeg havde et phenibut misbrug løb jeg ind i en mur, da den pakke med nye forsyninger ikke kom. Jeg havde 200 kr, og måtte begynde at købe brutalis fra fakta af (7,8%) for at holde abstinenserne ud. På anden dagen var jeg sprit stiv, men hver gang der var gået nogle timer kom abstinenserne igen.

Snart havde jeg ikke flere penge tilbage og jeg blev desperat. Jeg gik over i den lokale rema først og stjal nogle HCA (9%), ingen opdagede mig. Dagen efter var jeg på den igen. Havde brug for alkohol for at dulme abstinenserne. Fakta var på skud.

I 28 graders varme træder jeg ind i fakta med en vinter jakke på. Glemmer ikke hvordan personalet kiggede på mig. Jeg var ligeglad. Hen til øl afdeling. Fylder jakken op med alt hvad den kan trække. Vender mig om og kassen er lige frem. Der står en mand og spærre for udgangen. Jeg ved godt hvem det er. butiks detektiven. Fuck it, jeg er så lam at jeg ikke fatter sans fra samling. Går lige i mod ham. Bliver stoppet (selvfølgelig) og trukket ud i baglokalet. Meldt for butikstyveri.

Vender tilbage til rema hvor jeg bliver stoppet i indgangen og får fortalt at jeg er blevet taget på overvågnings kamera så de gider ikke se mig igen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fuck hvor stramt Rootmood :D hahaha

En anden "god tøsehistorie", var da jeg gik på HTX oppe i dobbelt A, der var vi nogle gutter i byen en tirsdag, da vi havde fri onsdag. Nå, vi sidder bare og mandehygger, så er der pludselig en af drengene der siger at der kommer to piger ind for at drikke med os, som han havde mødt til en eller anden mini rockfestival. Og jeg får med det samme at vide at jeg godt kan holde piverten for mig selv, da det er lang tid siden at han har fået fjams. Og som den ægte homeboy jeg er, undgår jeg øjenkontakt med hende HELE NATTEN. Og da klokken bliver 04.30 og jeg vil til at hjemover. Er vi endt på et diskotek hvor man skal udenfor for at ryge.. Og pludselig sidder jeg alene med hende pigen.. eller det vil sige, de andre når knap nok at vende ryggen til før hun flyver ovenpå skødet af mig og ender med at tage med mig hjem. Og vi har da også to minutters intens sex inden jeg falder i søvn..
Da jeg så vågner næste dag vågner jeg op til en sommerfugl tattoveret på hendes ryg, hun har farvet hendes hår rødt, og hun FÆLLER!! Hun vidste at vi havde fri, men det var som om at charmen lidt var gået af hende da hendes makeup sidder på mit dyre nye sengetøj, og halvdelen af hendes hår ligger i min seng! Så jeg skal pludselig ned til en ven og male kl 11 om formiddagen. 8)

Da jeg går i 3. g havde mig, Dor og Calm herinde fra aftalt at vi skulle trippe om fredagen, torsdag skriver en 2.g'er så til mig (som faktisk er lækker nok) om ikke jeg kom til gymfest, og skriver naah.. der er sgu for koldt.. Hvorefter hun helt af sig selv skriver at så skal hun nok holde mig varm ude på lokummet.!

Nå, Dor er for doven til at tage med den store dreng, men mig og Calm tager afsted. Og havde på daværende en flirt med en fra min parallelklasse, som havde den sødeste og krop og ansigt, og havde samtidig gået og smilet til en 1.g'er der havde den perfekte booty! Altså sådan virkelig den perfekte røv og sød lille krop! Men ender med at mig og hende pigebarnet fra 2.g ender på lokummet, hun viser sig så at være så stram i missen at der skulle alt for meget opvarmning til at jeg komme komme derop, så jeg bukker hende forover og er ved at føre dillermanden ind i 2.eren.. hun skriger at det er det forkerte hul, hvorefter at jeg godt kan se at det ikke bare bliver en hurtig tur hvis der skal pik i et af de to huller.. Så vender hende om, og får hende til at sutte, men hun havde vist ikke helt regnet med at jeg skulle komme i munden på hende. Så der kom åbenbart bræklyde fra hende da jeg var stiv og ikke fattede en hentydning..

Nå.. Kommer ud til festen igen og drikker videre.. Pludselig kommer hun over og spørger om jeg har hendes leegins eller hvad hulen de hedder.. For hun kunne ikke finde dem. Og er bare sådan helt... "What?" Hvad skulle jeg med dem?

Nå... jeg går så lidt rundt med et par veninder, og ser så pludselig hende 1.g'eren der står i sådan nogle totalt stramme læderleegins. Vi får lige hurtigt øjenkontakt, hvorefter hun så drejer hovedet igen. Og tilfældigvis går mig og de to veninder lige forbi hende, så jeg tager godt fat i hende frække frække røv, og hvisker "God røv frække!" Hvorefter hun vender sig om og nærmest overfalder mig med tungen og hænderne. Og pludselig står vi også udenfor og leger lidt med hinanden.. Jeg tænker så "Ja.. hvorfor ikke alle gode gange tre!" Og smutter over til hende fra parallelklassen jeg havde flirtet lidt med, og finder så ret hurtigt ud af at hun godt havde set at jeg havde været sammen med hende fra 2.g.. Så ender med at jeg ret fuld siger til hende "Ja okay.. jamen jeg skal i det mindste gramse på din frække lille røv" Hvilket hun ikke siger noget til, og står så lige i en 5-10 sekunder og prøver at se om hun bare spillede kostbar, men nej.. Hun vil ikke mere end at have komplimenteret at hun havde en rigtig god røv, mens jeg gramsede..

Senere den aften var Calm ret pigefornærmet over at jeg havde mere eller mindre havde fået en fra hver årgang, mens vi lå og trippede :P det var sgu meget sjovt!

Havde en anden gang nogle af mine gamle drenge på besøg oppe i aalborg, og vi tog også til gymfest, der endte det ret hurtigt med at hele festen blev lukket, fordi at der var nogen der havde lavet alt for meget lort den aften! Og det var altså ikke alle sammen mine venner :P
Pludselig hiver en af mine venner en masse kanonslag op af lommen, og står og begynder at kaste dem ned mod indgangen.. Det var lidt fucked.

Medlem

I 28 graders varme træder jeg ind i fakta med en vinter jakke på. Glemmer ikke hvordan personalet kiggede på mig

HAHAH. smart :lol: du skulle have haft en taske eller noget i stedet at stoppe dem ned i, ikke at jeg kunne finde på sådan noget :wink: :whogives:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

En anden god historie var efter at jeg var flyttet til Aalborg og "P" og jeg selv endelig havde fået forbud mod at gå med hinanden (vores forældre mente åbenbart vi opfordrede hinanden til at lave for meget spas, specielt "P's" forældre efter han blev hevet ind til afhøring om en stjålen bil, men han kunne stadig ikke dømmes da han var 14 på det tidspunkt). Nå, men han var så oppe i aalborg og besøge mig sammen med nogle af de andre gamle gutter.. Nå "P" havde fortalt hans forældre at han skulle op til hans kæreste som jeg havde hooket ham op med gennem min egen kæreste - men der tog han jo ikke helt hen. "P" ender pludselig med at have fået alt for meget syre, og begynder pludselig at grave ned i sig selv, og ligger bare på ryggen og siger "Mor, Far, Mor, Far, Mor, Far, Mor, Far, Mor, Far, Mor, Far" Og den eneste måde man til sidst kunne få ham op til overfladen igen, var ved at give syngende lussinger. Da vi alle begyndte at få herre nøjeren på. Besluttede vi at ringe 112. Jeg tager med ham ind på sygehuset, og nøøøj hvor jeg fløj hele vejen derind - total brændt af på syre, med blå blink og hele svineriet! Alt imens jeg sad og snakkede med ambulanceføreren om "Hvorfor man tager sådan nogle stoffer?".. Nå, vi kommer på sygehuset, de giver ham noget beroligende, spørger dem derinde om jeg skal ringe til hans forældre eller hvad? (Før han havde fået beroligende, og anede jo ikke om det var sådan et permanent badtrip ala evighedstrip, da det var "forholdsvis nyt" alt det med psykedeliske stoffer, og de siger at jeg godt må ringe efter dem.) Nå, jeg ringer hjem til hans forældre og får fat i hans far, og får ham forklaret der midt om natten at det altså var Big-O som "P" havde fået forbud mod at gå sammen med. Og at jeg egentlig bare lige vil sige at hans søn lå på sygehuset - i aalborg, "da nogen havde doped hans drink i byen..." :roll:
Han beder om at få lov til at snakke med "P", så sætter telefonen ned til "P's" hoved, hvorefter at "P" fortsætter med at sige "Mor, Far, Mor, Far, Mor, Far, Mor, Far" Og jeg både griner og græder på samme tid, da jeg kender hans far rigtig godt, og har fået forsikret at han nok skal få det godt igen. Nå, der går ikke lang tid før hans daddy har fået kørt de her 200 km og står oppe på sygehuset. I mellemtiden er "P" kommet til sig selv, og mens jeg sidder ved siden af hans seng, sidder vi og diskutere hvilke farver klingerne har, og hvad der sker når hans far kommer. :P

Hans far kommer, og vi skal til at hjem til mig for at hente hans ting, da "P's" far åbenbart ikke mente at han skulle være resten af weekenden oppe ved mig.. Så jeg skynder mig at få ringet til de andre gutter og siger at de skal gemme alle tingene, og selv ligge sig udenfor og gemme sig..
Nå.. Mig, "P" og hans far går ud fra sygehuset, og skal til at sætte os ind i hans fars helt nye bil. Hvorefter at "P" så siger "Faaar... prøv lige at se?".. Hvorefter at jeg så også kigger og kan se at alle folder i hans bukser er fyldt med blod, og at der er et TYDELIGT blodspor hele vejen tilbage til sygehuset.. Nå, vi går derind igen. Hvorefter at "P's" far siger "I får ham sgu lige igen..! Han holder ikke tæt!!" Og her kunne jeg simpelthen ikke holde masken mere, så spurter alt hvad jeg kan ud på et toilet og flækker FULDSTÆNDIGT af grin! Har så senere fået at vide at "P" sagtens kunne høre mig.. :P
Vi begynder så at køre hjem mod mig, og skriver til gutterne at de skal gemme sig.. Men folk på syre er åbenbart ikke så hurtige når det kommer til at bevæge sig, for samtidig med at vi drejer ind på parkeringspladsen når jeg lige at se en af mine venner skynde sig om bag en bil..
Ellers var det en meget hyggelig aften!

Da jeg skulle introducere "P" for hans nye dame, som var bedste veninder med min dame, skulle han hentes på scooter af "D" - hans dame... Nå.. Alt går som det skal, bortset lige fra at "P" som sædvandelig kom mange timer senere end aftalt op til det nordjyske.. Så kører "D" så afsted for at hente ham, da han kommer så sent at der ikke kører flere busser fra den større by på landet, hvor han stod nu..
Det ender så med at "D" vælter på scooter, ender på sygehuset. Og at "P" ender med at sove hos min kærestes grandkusine helt alene :P
Og først møder hans nye dame dagen efter mens hun kommer hjem med gips og forbindinger over det hele :P
Det har jeg dælme også hørt for senere hen :P Han var åbenbart ikke helt tilfreds med at jeg "efterlod" ham.. Men altså.. selv mig og damen skulle sove hjemme ved hendes bedstefar fordi at jeg ikke var velkommen hjemme ved hendes far hvor hun boede... Noget med at jeg var blevet smidt ud af efterskolen osv.. :roll:
Så han kunne ikke engang komme med derhjem. Men alt gik i sig selv igen, da ham og "D" dagen efter - på trods af uheldet får set hinandens kønsdele, mens jeg ligger og nynner "Can you feel the love tonight" fra "D's" seng som mig og min dame ligger og hygger i :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Satme ubehagelig med for meget syre!
Kunne din ven huske noget?

Det med scooter minder mig om at jeg engang havde en meget meget hurtig scooter, som jeg brugte til at snige på.
En aften havde jeg en kammerat bagpå, og vi var begge to i "meget" godt humør ;)
Da vi ankommer til en lang villavej, spørger jeg ham om jeg skal blæse den af, og han sidder som et lille barn, ja - ja ja ja!
Jeg fyrer hanen i bund og 5 sekunder senere runder vi 100, 10 sekunder senere er vi oppe på motorvejshastighed - vi er altså stadig på en meget mørk villavej på en meget larmende scooter.
Jeg kan høre min ven sidde bag mig og råbe og skrige af jubel over hvor vildt det er, og der spotter jeg så en skygge løbe ud fra fortovet, samme sekund som jeg spotter ham, river jeg til den ene side, og jeg sværger - jeg snitter den her person med mit knæ! Jeg var så tæt på at smadre os begge to, men min opfattede ingenting, han smed bare armene i vejret mens han grinte. Jeg var chokeret, og solgte scooteren en måned efter. Det var sku for sindssygt.
Manden der løb ud var en beboer der var træt af os unge knejte der larmede om natten tror jeg
Men tror nu også han fik et chok over hvor hurtig vi egentlig kom der - det var æ for sjov ;) men sjovt er det nu idag alligevel :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Han kan huske en lille smule :P
Det sidste hjemme i min lejlighed, og det næste han kan huske er at han vågner op inde på sygehuset, mens jeg sidder helt flad af grin ved siden af ham med tårer i øjene og hele svineriet :P

Havde også engang en voldsomt hurtig scooter, og der havde mig og "P" stået og sat min 28 mm karborator på, istedet for den noget mindre 17.5 ude hos en alkoholiker vi altid endte med at feste og æde kiks ved, hvis ikke vi kunne finde andre steder.
Nå, ham her alkoholikeren kommer pludselig ud da han kan høre den bliver startet og spørger om den kører stærkt, og svarer den kører rigtig hurtigt, hvorefter han tager fat i gashåndtaget og drejer godt til, hvorefter at scooteren drøner ind i hans husmur.

Samme scooter oplevede jeg engang noget voldsomt spooky på, lå og kørte rundt med "P", som kørte på hans vandkøllet scooter med gear. Nå, vi skal så køre lidt ræs.. Og vinder klart over ham. Da jeg så skal til at bremse, opdager jeg så at gasspjældet har sat sig fast, rykker i dødmandsknappen, men scooteren fortsætter for fuld knald. Og havde lige to dage inden mistet bremsearmen til bagbremsen, så jeg sætter mig helt tilbage på tankdækslet og begynder at bremse med forbremsen, da vejen drejede mere end 90 grader lidt længere fremme, og det så enten hed at køre ind i vejtræer, hegn, eller hæk. Når heldigvis at få bremset scooteren så meget, at dødmandsknappen faktisk gør det den skal og får slukket scooteren. "P" kommer frem og spørger hvad fanden der lige skete der.. Nå, jeg sætter dødmandsknappen fast igen, så den kan starte. Og træder en enkelt gang på kickstarteren, hvorefter at scooteren bogstavlig talt flyver op i luften - mens jeg holder fast i styret - og lander 180 grader væk fra startposition.. Det var dælme også fucked.. Altså når man ligger og kører omkring 120-125 uden lys på, sent om aftenen og overhaler biler mens man bruger sin telefons blitz som forlygte, kigger bilisterne altså 8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hahaa, præcis :D
Damn, sådan en scooter kan altså blive voldsom hidsig, ikk'å

Må man spørge hvad din opsætning var siden du brugte 28mm til at fodre den?
Det med gasspjældet har jeg også selv prøvet! engang på en lille jog as, det mest skumle lort jeg nogensinde har kørt på, især med den originale forgaffel som jo er ikke eksisterende, og så havde den fuld polini evo, luftkølet.
Så lavede den lige samme nummer med at flippe rundt på ryggen!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Haha :D
Min det var en fine selection, også med fuld polini evo kit, bortset fra gearing, krumtap og udstødning. Kan ikke huske hvad hulen mærket med gearing og krumtap hed, et eller andet Mousalini agtigt fis, og havde så en yatsuhni 21 udstødning på, plus innerrouter eller hvad fanden det hedder :P

Men ja! De kan dælme blive alt for vilde!! Havde også original forgaffel på min jog! Det er bare ikke meningen at en så hurtig scooter skal have så ringe en forgaffel på! Nåede aldrig at få skiftet den inden jeg solgte den igen.

Medlem
Brugeravatar

Obama... det med den nedkørte hund det måske lige grov nok :p

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]