Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Er der nogen, som har erfaring med efedrin tabl(kan købes i udlandet), som slankemiddel???

Ved godt at det er forbudt at indføre, men alternativet til Efedrin er Subitramin, som er en anelse dyrere men en god kickstart for kostændring og dermed synlige tab fra de første uger.

Mvh
Peter Pedal

Medlem

Jeg ved at der er flere bodybuildere som bruger det under deres diet, men ved ikke hvor effektivt det er.
Jeg tror du vil kunne få et større vægttab ved at købe nogle lovlige slankepiller.

Dedikeret medlem

Sibutramine fik jeg og vide skulle være mistænkt for at være kræftfremkaldende fik jeg at vide af en egyptisk appoteker.
Min erfaring med dem er at vægt tabet er kort varigt når man stopper med dem samt virkningen aftager efter længere brug (tolerance)
Effedrin virker fint nok til at dæmpe mad indtaget gøre det sundere og øge aktivitet motioncenter og al slags motion. En god ting er en kop kaffe og gå en lang tur før morgen maden.
Lad vær med at spise høje dosis af dem en enkelt pille om dagen gør det for mig.
Fasthold de opbyggede rutiner efter en periode så udfas effedrinen vil jeg mene skulle være det bedste og gøre.

Senest rettet af .....? 16 feb 2013 01:49, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Ahmen dog altså.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
Jeg ved at der er flere bodybuildere som bruger det under deres diet, men ved ikke hvor effektivt det er.
Jeg tror du vil kunne få et større vægttab ved at købe nogle lovlige slankepiller.

Eller løbe en tur. ;)

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Medlem
Brugeravatar

Som DDSIT siger, så er det ofte en meget kortvarrig kur. Så snart du stopper med at bruge tabletterne vil med meget høj sandsynlighed ryge tilbage til de gamle vaner og tage hele skidtet på igen, evt. plus lidt ekstra kg. for at oparbejde det spildte.

Der er INGEN genveje til at tabe sig, det eneste der virker er regelmæssig motion og at spise sundt. Sørg for at få fem-seks måltider om dagen med en rimlig fordeling af næringsstoffer og prøv såvidt muligt at træne mindst tre gange om ugen.

Alt det pis med at tage stimulanser vil ikke give andet end genforøgning af kg'ene når du stopper, samt en god portion stresstest af dit stakkels hjerte.

Junior medlem

Jeg tror ikke det er en special sund slankekur ;)

Medlem

Altså, der er efedrin i amfetamin, og jeg synes at efter hver amfetamin tur så har jeg smidt omkring 0,5 kg så jeg tror at efedrinen ville være et okay foreslag til vægttab.

Medlem
Brugeravatar

Altså, der er efedrin i amfetamin, og jeg synes at efter hver amfetamin tur så har jeg smidt omkring 0,5 kg så jeg tror at efedrinen ville være et okay foreslag til vægttab.

Jeg håber fandeme ikke, at der er efedrin i din amfetamin. Amfetamin virker desuden selv som en appetitsuppressant. Det er desuden helt normalt at have vægtudsving på et par kg over dagen, uden at man nødvendigvis har tabt sig permanent.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Amfetamin er vanddrivende så er det væske du taber over en amfetamin tur.

Det smarteste ville være at ligge din kost om, ud med kulhydrater ind med grønsager og så lig gaflen i tide.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Som DDSIT siger, så er det ofte en meget kortvarrig kur. Så snart du stopper med at bruge tabletterne vil med meget høj sandsynlighed ryge tilbage til de gamle vaner og tage hele skidtet på igen, evt. plus lidt ekstra kg. for at oparbejde det spildte.

Der er INGEN genveje til at tabe sig, det eneste der virker er regelmæssig motion og at spise sundt. Sørg for at få fem-seks måltider om dagen med en rimlig fordeling af næringsstoffer og prøv såvidt muligt at træne mindst tre gange om ugen.

Alt det pis med at tage stimulanser vil ikke give andet end genforøgning af kg'ene når du stopper, samt en god portion stresstest af dit stakkels hjerte.

Dette er altså ikke en selvfølge. Der findes genveje, men de virker kun hvis man alligevel er fastbesluttet på at fortsætte den sunde livsstil.

Jeg kan godt forstå at man generelt set skal fraråde folk at anvende stimulanser til at tabe sig, uden tvivl, men det er simpelthen noget vrøvl at man med meget høj sansynlighed vil ryge tilbage til de gamle vaner.

Jeg taler selvfølgelig ud fra det synspunkt at personen har besluttet sig for at tabe sig og leve sundt, men blot ønsker en genvej til at tabe nogle kilo i _processen_, hen mod at blive tyndere og sundere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]