Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej psy-mennesker :)

Sad og surfede på nettet og faldt over et rengøringsmiddel til bong...

Men jeg undrede mig yderst meget da jeg så at den eneste ingrediens er 2c-D og det satte mit hovede igang.
Nogen der har erfaring med det eller er det virkelig et rengøringsmiddel?

Tak på forhånd :)

Redigeret: P.g.a indirekte henvisning til RC produkt. Admin.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Et hurtigt kig på siden tyder på at det er et site der sælger RC's og ikke opløsningsmidler til at rense bonger med.
Som regel er det UK eller US baserede vendors der sælger RC's som plant-fertilizers osv..

Svjv er det ikke decideret imod reglerne, men fjern hellere navnet på "rengøringsmidlet" da siden er ret let at finde.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The world of Bith.
Tror ikke at det er så slemt at der står navnet på det. Det er trods alt ikke direkte drugs. :p

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Øh jo, det er drugs.. 2c-d, ethyl-cathinone, dimethocaine?

Grunden til at det sælges som rengøringsmiddel er en måde at omgå lovgivning på. Klikker man ind på produkterne sælges de som piller.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det har intet med bongrens at gøre, men er en RC shop, en meget snusket en af slagsen endda. Prøv lige at læs den her gang mundlort der står under bongbastic, det er ret komisk:

Bong has to be empty for at least 4 hours. 1 pill - For bongs of people that hardly smoke, so not dirty at all. 2 pills - For bongs of people that smoke regularly, or medium dirty bongs. 3 pills - For bongs of people that smoke all the time, or very dirty bongs. 4 pills - Not advisable, this is not good for your bong, buy a new bong. When in doubt, we suggest you always use 1 pill to see the effect. If it is not clean enough, then you know the next time you can clean with 2 pills. Later on, if after one hour your bong is still not clean, you can add one pill.

Hvis du vil købe RC's så find dig en mere troværdig vendor, i stedet for det der cirkus. Hvis du virkelig er på udkig efter bongrens, så prøv med en blanding af sprit og groft salt - det virker!

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem
Brugeravatar

Hvorfor ikke bare bruge sprit og salt?

Junior medlem
Brugeravatar

Et hurtigt kig på siden tyder på at det er et site der sælger RC's og ikke opløsningsmidler til at rense bonger med.
Som regel er det UK eller US baserede vendors der sælger RC's som plant-fertilizers osv..

Svjv er det ikke decideret imod reglerne, men fjern hellere navnet på "rengøringsmidlet" da siden er ret let at finde.

Skal ikke gentage sig :)
Ogmange tak for svarene :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det har intet med bongrens at gøre, men er en RC shop, en meget snusket en af slagsen endda. Prøv lige at læs den her gang mundlort der står under bongbastic, det er ret komisk:

Bong has to be empty for at least 4 hours. 1 pill - For bongs of people that hardly smoke, so not dirty at all. 2 pills - For bongs of people that smoke regularly, or medium dirty bongs. 3 pills - For bongs of people that smoke all the time, or very dirty bongs. 4 pills - Not advisable, this is not good for your bong, buy a new bong. When in doubt, we suggest you always use 1 pill to see the effect. If it is not clean enough, then you know the next time you can clean with 2 pills. Later on, if after one hour your bong is still not clean, you can add one pill.

Hvis du vil købe RC's så find dig en mere troværdig vendor, i stedet for det der cirkus. Hvis du virkelig er på udkig efter bongrens, så prøv med en blanding af sprit og groft salt - det virker!

Hahaha, det er sgu da den fedeste analogi de har gang i der.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]