Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 feb 2013 00:47 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 dec 2012 04:23
Indlæg: 45
Substans/er: Pot, ukendt strain, noget nepalsk sativa, hjemmedyrket
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne:
godt og vel 10-12 to smøgs joints til deling. med ca. 0.75g til 1g i hver.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Mig og min bedste ryger buddy. Bærbar højtaler med Mp3 afspiller. Udenfor klokken bæ om natten. Vi var super friske og ville bare på eventyr!

Triprapporten
Okay Psy... så er det læse tid!

Mig og min gode ven Thomas var inde og se den nye Hansel and Gretel: Witch Hunters film i fredags... fantastisk film vil jeg lige pointere! super fed humor og gode effekter, masser af vold og splat! Nå men, inden vi drog i biffen havde vi siddet derhjemme og puffet lidt, vi tog så også lige en pind med på vejen ned til biografen... og så skulle vi da også have en imens vi ventede 40min på at de åbnede dørene... og 2 mere på hjemvejen... og det er HER at eventyret begynder.

Vi kom ud af biografen, stadig godt stonet og totalt pumpet efter den fede film, så vi besluttede os at gå en kæmpe omvej hjem. Vi bor i den sydfynske by Svendborg og hvis man selv bor her eller har været her, så ved man at der er masser af steder at gå på opdagelse. Så vi sætter kurs mod indre by, klokken er på dette tidspunkt 23:15 og Thomas beslutter sig for at vi skal ind på en legeplads som er offentligt sted. Så ingen trespassing :).

Vi kommer ind på denne legeplads hvor vi sætter os på at par mælkekasser og fyrer op, vi hygge snakker lidt og grundet at vi ryger sativa bliver vi utroligt aktive og begynder at finde forskellige ting på den her legeplads som skulle kunne bruges som kælk, da vi havde fundet en meget kort men meget stejl bakke som vi først havde forsøgt os at gå op ad, indtil vi erfarede den var for glat, så vi gik udenom. Det lykkedes os aldrig at finde et brugbart, desværre. men vi hyggede os gevaldigt i forsøget :) Thomas finder sådan en af de der... gynger, men sådan en rund en, som man nærmest kan ligge i og vi blive enige om at skiftes til at gynge hinanden. det var super fedt, da der var næsten stjerneklar himmel. Pludselig for Thomas et telefon opkald og undskylder sig mens han lige går hen og snakker. I mellemtiden ligger jeg bare i gyngen og ryger... indtil jeg falder i søvn. Jeg vågner til Thomas der står og prikker til mig og spørger hvorfor fanden jeg sover... "Du tog kraftedme da lang tid om det telefon opkald" får jeg mumlet hvortil han svarer "der gik kun 10 minutter"... oh well, jeg fik en god powernap :D

Klokken er nu ved at være midnat i historien og vi vælger at forsætte vores færd... vi flækker begge af grin da vi ligesom bliver enige om at det totalt meget var vores version af Ringenes Herre, udover vi ikke skulle til noget bjerg og smadre en ring, men mere det at vi var på tur. Anyway, vi sætter kursen mod udkanten af byen og så småt hjemad, vi er ved at være løbet tør for joints men tænker vi nok kan hygge os en time eller to mere inden vi skal helt hjem.

Vi kommer til en kæmpe græsplads, der simpelthen er så mørk at vi bare MÅ gå ud i den... så det gør vi selvfølgelig! jeg tror denne græsplæne var en lille kilometer bred, og da vi kommer til enden ser vi denne gigantisk bunke jord. den var seriøst 10 meter høj, mindst... og hvad gør de 2 ekstremt stonede drenge... de bestiger sgu da lortet! det fik vi masser af tid til at gå med, det var en hård bakke at komme op af, da den var blød og glat og meget stejl. Da vi kommer til toppen kigger vi lidt udover pladsen, som er nogenlunde oplyst i kanterne af gadelygter. Så spotter jeg 25 gigantiske skumgummi blokke lidt til venstre for vores position og tonser ned til dem. Jeg sværger... 25 2x3m solide skumgummi blokke, pænt stablet op på række... KLATRETID!!! så vi tonsede rundt på de blokke i en god halv time og vi fandt også nogle tykke plast stænger som vi fægtede rundt med... shit was so cash! :rocking:

Vi kiggede i boksen efter en joint... ak ve, der var ikke flere... men vi var meget tæt på min lejlighed så vi besluttede os for at gå hjem... Og gå ud igen efter vi havde lavet 8 joints til turen!

Klokken var godt og vel 2 om natten, da vi atter satte fod udenfor. Nattens kulde friskede os op, da at sidde i varmen og lave pinde gjorde os lidt matte i betrækket. Men eventyret måtte fortsætte!

Vi havde også pakket ting og sager til denne tur:
En flaske Danskvand med citrus, som vi havde blandet grøn FUN saft i (GUF!)
2 Pirogger til hver (I ved, sådan nogle brød med oksekød i)
Bærbar højtalere og mp3 afspiller så vi havde et soundtrack... det var mest Bob Marley vi fik hørt.
8 Joints (duuuh)
Zippo Benzin (min ven Thomas er skide god til at lege med ild)
Videokamera

Så vi drog som sagt afsted, denne gang i en anden retning end før. Vi havde os et mål... en bakke i den anden ende af byen hvor der ligger store sten fra en gammel bord der engang var der for mange år siden. Men det var en lang tur og vi gjorde stop undervejs. Pga. sne og is, var de fleste steder utroligt glatte, så hvert skridt var noget af en satsning og vi var da også ved at ryge på røven nogle gange. Men det gjorde bare det hele meget sjovere. :)

vores første stop var en lille sidevej til den vej vi allerede fulgte. Alt den fysiske udfoldelse havde ligesom taget højen væk, så vi måtte lige tænde op og tage en slapper. Her besluttede vi os for at vi skulle lave en slags weed dokumentar, hvor vi filmer alle de ting vi laver når vi er skæve (Vi har faktisk tænkt os at gøre alvor af det, men vil samle footage fra hele året her, hvor vi f.eks. skal på Copenhell osv.) Anyways... vi trasker videre og nyder highen, kigger på de pæne ting der lyser op i natten og prøver at spotte gule biler så vi kunne få en grund til at tæve hinanden. Altid god spas.

Vores andet stop var på en skole, omme i deres skolegård, hvor vi lige måtte sidde og få pusten og fyre op, det er ikke så nemt med alt det vandren. Og så afsted igen!

Vi nærmede os langsomt vores destination og vi kom forbi en bager som selvfølgelig havde lukket... vi blev enige om at klokken 6 skulle vi have morgenbrød og kage! og dermed basta! Vi vendte snuden videre og kom ind på en mørk skovvej, hvor vi liiige måtte have en tår drikkelse og et par sug, så vi kunne overskue turen. :)

Hele tiden under denne tur, blæste der Bob Marley for fuld kadaver!

Vi kommer igennem den mørke skov uden nogle problemer, vi går lidt ligesom i hver vores egne tanker. (ville være syret hvis vi gik i hinandens tanker, ikke?). Vi kommer til en åbning i skovstien og der løber en lille å tæt ved, vi kan høre vandets klukken og vi nyder naturens lyde og den totale ro. Det var som om at vi var alene i verden, da vi ikke havde set nogle mennesker i flere timer, ej heller folk i bil eller andet. Det var en fed fornemmelse.

Vi gik op af en bakke for at komme til vores planlagte sted. det var noget af en tur og blev næsten helt dårlig af det... Men vi klarede det og vi satte os, tændte en pind hver, åd nogle pirogger og kiggede udover byen. En fantastisk tur.

Vi sad her i en lille time, måske mere... hvertfald et stykke tid. Så besluttede vi os for bare at roame frit, hvor vi nu ville hen. Vi gik ned på noget kaldet natur legepladsen, hvor vi fandt os en lille træs stamme stol, som vi deltes om, da den ikke var stor nok til 2. Vi på dette tidspunkt var vi ved at være godt flade, men vi ville ikke hjem endnu.

Klokken blev således 5:30 og vi besluttede at nu måtte vi også til at vende hjemad... så det gjorde vi, men vi glemte ikke at vi lige skulle forbi bageren. Jeg købte 2 håndværkere og 2 FRISKE hindbær snitter. Det var bare lækkert. Så hjem og sidde og æde i den vildeste overtrætte koger... vi sov nærmest imens.

Da maden var spist var klokken 6:15 og Thomas besluttede at nu ville han hjem i seng, vi fik sagt godnat og godmorgen og han hoppede på sin scooter og fes hjem... og jeg gik ind og knaldede brikker! Har aldrig sovet så godt!

Næste dag snakkede vi om turen og vi regnede ud af vi havde gået omkring 15-16 kilometer og der nok var en grund til at vi var så skide smadrede. Ikke destomindre, så var det en super fed tur og noget jeg gerne gør igen! :mrgreen:

_________________
"Hvorfor ligner det grønne nullermænd?"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2013 03:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 feb 2013 19:56
Indlæg: 95
Geografisk sted: syd
dejlig beskrivende rapport ! :)

var det galgebakken i sad på? :p

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2013 13:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 aug 2012 16:09
Indlæg: 107
lyder sku som en meget god tur! ville ønske mine buddies var ligeså friske som jer, for det lyder som noget jeg kunne finde på :D haha!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2013 20:20 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 dec 2012 04:23
Indlæg: 45
dejlig beskrivende rapport ! :)

var det galgebakken i sad på? :p


Ja vi var på galgebakken :) men fortsatte ud til den store bakke ud ved Admirals... kan ikke huske hvad filen den hedder... det er den på vejen ud til Nyborgvej

_________________
"Hvorfor ligner det grønne nullermænd?"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2013 00:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 feb 2013 19:56
Indlæg: 95
Geografisk sted: syd
Citat:
Ja vi var på galgebakken :) men fortsatte ud til den store bakke ud ved Admirals... kan ikke huske hvad filen den hedder... det er den på vejen ud til Nyborgvej


Ved ikke lige hvilken bakke det du snakker om præcist :| Der er så mange flotte og spændende højdepunkter i svendborg, specielt om natten! :P

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2013 03:38 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 dec 2012 04:23
Indlæg: 45
Ja det er sandt nok... hmm... Hvis du er nede ved rundkørslen ved Q8, tæt på Bowl'n'Fun, så er der den bakke som går opad... ud til venstre for den, er der en græs bakke

_________________
"Hvorfor ligner det grønne nullermænd?"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2013 20:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 feb 2013 19:56
Indlæg: 95
Geografisk sted: syd
Ja det er sandt nok... hmm... Hvis du er nede ved rundkørslen ved Q8, tæt på Bowl'n'Fun, så er der den bakke som går opad... ud til venstre for den, er der en græs bakke


Aaaaah, nede ved rottefælden? :D

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2013 02:22 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 dec 2012 04:23
Indlæg: 45
Ja det er sandt nok... hmm... Hvis du er nede ved rundkørslen ved Q8, tæt på Bowl'n'Fun, så er der den bakke som går opad... ud til venstre for den, er der en græs bakke


Aaaaah, nede ved rottefælden? :D


Præcis man! præcis! :D

btw, hold udkig, for kommer med endnu en triprapport hvor vi tog til Odense xD

_________________
"Hvorfor ligner det grønne nullermænd?"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2013 17:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2009 10:35
Indlæg: 337
Hyggelig historie. Jeg er selv bosiddende i Svendborg og kender til mere eller mindre alle de steder i har været :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2013 18:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 feb 2013 19:56
Indlæg: 95
Geografisk sted: syd
Hyggelig historie. Jeg er selv bosiddende i Svendborg og kender til mere eller mindre alle de steder i har været :)


det er sgu også en hyggelig by og gå på tur i om natten! :) så mange utroligt flotte locations :P
glæder mig til den næste rapport!

kunne være jeg selv skulle forsøge at få skrevet en snart :lol:

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2013 21:56 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 dec 2012 04:23
Indlæg: 45
Hyggelig historie. Jeg er selv bosiddende i Svendborg og kender til mere eller mindre alle de steder i har været :)


det er sgu også en hyggelig by og gå på tur i om natten! :) så mange utroligt flotte locations :P
glæder mig til den næste rapport!

kunne være jeg selv skulle forsøge at få skrevet en snart :lol:


viewtopic.php?f=49&p=602256#p602256

Her er den nye rapport fra vores Odense tur :)

_________________
"Hvorfor ligner det grønne nullermænd?"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team