Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 16:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Nol
Medlem

Nu har jeg ledt i omkring 1 time på en opskrift på nol her inde. Alle de links som lægger her inde er døde. Derfor vil jeg godt høre om der er en der kan skrive en guide eller kan finde en et andet sted. Havde nemlig tænkt mig at prøve at lave noget nol til min e-cig, da jeg har set nogle opskrifter på at lave det ud af nol. :peace:

Titel: Re: Nol
Medlem

så vidt jeg ved, skal du lave tinktur til en e-cigaret;-) søg på det;-)

Medlem

Det var det gyldne ord til at finde en opskrift på nol, og som jeg kunne se i den opskrift er nol og tinktur det samme. Hvis nu nogen skulle se det her indlæg og har samme problem som mig, ligger jeg lige link til det her: viewtopic.php?f=10&t=43480

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
så vidt jeg ved, skal du lave tinktur til en e-cigaret;-) søg på det;-)

Det er noget med at du skal lave en glycering tinktur og han e-cig der bruger glycerin som jeg har forstået det.
Hvis du bruger normal nok, ødelægger du nok din e-cig.

Medlem

Har læst en ny atomizer koster 30kr, så ville ikke være så slemt hvis den nu brændte på et tidspunkt, hvis det er lidt sværere for den at vaporize cannabis tincture.

Medlem
Brugeravatar

Skriv til mig hvis du vil høre lidt om personlig erfaring med glycerin tincture :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Kan du ikke bare skrive det her, eller er det meget hemmeligt og noget du søger patent på?

Medlem
Brugeravatar

Haha, nej slet ikke det er bare lidt nemmere hvis én person som har interessen stiller spørgsmål til fremgangsmåden end 20 :D
Men det jeg sendte ham kan jeg vel bare skrive herinde...

Medlem
Brugeravatar

Det ER meget nemt at lave, og fuck det med nol først, det er overhovedet ikke vigtigt som sådan... hvis du har noget hash (god kvali), så tag det, og nol det fint ned i en gryde og varm op på det lidt, så hælder du glycerin oven på, og varmer mere op på det. Pointen er at få thc til at opløses i glycerinen. Når du nu har stået og rørt rundt i lortet i et godt stykke tid, og du tænker "hey, det virker da rimelig opløst nu", så skal du tage blandingen af blusset, overdæk med plasticfolie eller sølvpipar/låg whatever og enten sæt det ovenpå en radiator, eller hæld hele lortet over i en anden beholder som så kommer ovenpå radiatoren. Den tænder du for, mens du ryger en pind og laver noget god mad, ser en film og går en tur. Ca. hver halve time/time kan det være en god idé lige at røre rundt i / omryste blandingen forsigtigt for at hjælpe på opløsningen af thc.

Når du på at tidspunkt ikke orker at vente mere, hælder du det igennem et kaffe/te filter, og ned i din atomizer eller hvad de der beholdere nu hedder Godt tip - hæld det igennem filteret og ned i et glas, det er lettere at ramme end den der atomizer-hul med et dinglende vådt filter fyldt op med glycerin. Vær tålmodig mens du gør det, det går langsomt med at hælde det igennem filteret, og det skal det også.

Held og lykke med det!

- Skrev jeg ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]